פרסום כתבות באתרים: יותר מ-300 אתרים לקישורים

מחפשים דרך בטוחה אל ליבם ומוחם של הלקוחות הפוטנציאליים שלכם? מחפשים דרך שתסייע לכם לעקוף את החסמים שמפעילים הלקוחות הפוטנציאליים שלכם מול מודעות הפרסומת הקטנות שלכם, מהן הם מתעלמים בצורה שיטתית? אם עניתם כן על שתי השאלות האלה, אתם רוצים להכיר יותר לעומק את התחום של פרסום כתבות באתרים באינטרנט. מה זה בדיוק אומר? באילו סוגים של כתבות מדובר? על מה כותבים? מי כותב? כמה זה עולה? איפה מפרסמים את הכתבות? האם עושים את זה לבד או דרך גורם מקצועי? מרגישים מבולבלים אבל רוצים לדעת עוד? המומחים של BESTLINKS עושים לכם סדר בדברים.

רקע טכנולוגי

מה זה בדיוק אומר פרסום כתבות באתרים?

ובכן, בדיוק כפי שזה נשמע, פרסום של כתבות באתרי אינטרנט. אתם מייצרים כתבת תוכן ומפרסמים אותה באתרי תוכן ברחבי האינטרנט. הרעיון הוא מאוד פשוט: כתבה היא פלטפורמה שמאפשרת לכם להעביר מסרים מורכבים ומעמיקים לקהל היעד שלכם. כדי לקרוא לציבור "בואו לקנות אצלנו", או "מבצע חם לחודש אחד בלבד", אתם לא זקוקים ליותר ממודעת פרסומת קטנה, אבל כדי להסביר לציבור מי אתם, מהם המוצרים והשירותים שלכם, מדוע כדאי לעשות איתכם עסקים, איך יכולים המוצרים שלכם לסייע ללקוחות וכדומה – בכדי להשיג את כל זה, אתם כבר זקוקים לשטח נרחב שבו תוכלו לכתוב ולהסביר ולהעמיק, וזה בדיוק מה שמאפשרת לכם לעשות כתבה. את הכתבה שלכם אתם מפרסמים באתרי תוכן כמו אתרי חדשות, בלוגים, מגזינים מקצועיים, אתרי תוכן נישתיים וענפיים וכדומה, בהם נחשף קהל היעד שלכם לתוכן שלכם ולעסק שלכם. מאחר ומדובר בכתבה הנראית כמו כל כתבה אחרת באתר, הקוראים לא מפרשים אותה כפרסומת ולכן לא מתנגדים לה ולא חוסמים אותה בתודעה שלהם. הם קוראים אותה כאילו הייתה כתבה אובייקטיבית שבהחלט כדאי להקשיב לדבריה. זה נשמע כמו הזדמנות טובה "לעבוד" על קהל היעד שלכם, אבל זה הדבר האחרון שאתם רוצים לעשות. המטרה היא לעקוף את המחסומים שמציבים הגולשים מול פרסומות ולאפשר לכם להראות את התוכן שלכם ולמשוך את תשומת לב הגולשים, אבל לחלוטין לא להעביר מסרים שגויים ושקריים בחסות האותנטיות של כתבת תוכן.

על מה אתם יכולים לכתוב ומי יכול לכתוב את זה עבורכם?

ובכן, אחד הדברים החשובים ביותר בתחום של פרסום כתבות באתרים הוא בחירת נושא הכתבה ואופן כתיבת הכתבה. ככלל, הכתבה אמורה להיות כתבה שיווקית שמקדמת את העסק שלכם, את הפעילות שלכם ואת החיבור שלכם עם קהל היעד, אבל היא צריכה להיות כתובה בצורה אינפורמטיבית שמעוררת תחושה של אובייקטיביות. נושא הכתבה צריך לעסוק כמובן במוצר או השירות שלכם, אבל חשוב מאוד לחבר אותו לאירוע אקטואלי עד כמה שניתן. חיבור כזה מעניק לכתבה שלכם נופך אקטואלי ומגביר את תחושת האובייקטיביות שלה. כמו כן, הכתבה עצמה צריכה להיות כתובה ברמה עיתונאית, ניסוח מושלם, כתיבה מרתקת ומעניינת שמושכת את הקורא מתחילת הכתבה ועד סופה ובסופו של דבר גם כתיבה כזאת שמעוררת אצל הקורא את תחושת ההזדהות עם העסק שלכם ויוצרת חיבור רגשי ו/או שכלי של הקורא עם העסק שלכם. בכדי להבטיח זאת, עליכם להזמין את הכתבה מכותב תוכן מקצועי או מחברה המתמחה בכתיבת תוכן. לחילופין, חברות רבות המספקות לכם את כל חבילת השירות הדרושה לכם לשם פרסום הכתבה, מספקות לכם גם את שירותי כתיבת התוכן ולמעשה יוצרות עבורכם את הכתבה עצמה באמצעות כותבי תוכן המועסקים על ידן.

כתיבת תוכן לאתרי אינטרנט

בשורה התחתונה, פרסום כתבות באתרים אולי נשמע לכם כמו משהו מורכב שאין לכם שמץ של מושג איך הוא מתנהל, אבל בפועל מדובר בהליך מאוד פשוט שאנשי מקצוע העוסקים בתחום, יודעים לבצע אותו בקלות ובמהירות. אתם רק צריכים למצוא את אותם גורמים מקצועיים ולפרסם את הכתבות שיקדמו את העסק שלכם. אתם כמובן רוצים להיות מעורבים בבחירת נושא הכתבה, לעבור על הכתבה לפני הפרסום שלה ולהביא את הכל לכדי שלמות, אבל את תהליכי היצירה עצמם ואת תהליך הפרסום עצמו, יכולים גורמים מקצועיים מתאימים לבצע עבורכם בלא שום בעיה.

ראו גם: כתיבת תוכן שיווקי לאתרים

 

כמה זה עולה?

ובכן, פרסום כתבות באתרים הוא לא עניין יקר כלל וכלל, אבל גם לא עניין זול. כדי לפרסם כתבה באתר תוכן קטן ומתמחה כמו https://www.hidush.co.il/ , תצטרכו להשקיע לא יותר מ-80 שקלים. באתרים מתמחים מעט גדולים יותר, זה יכול להגיע לסביבות 200-300 שקלים לכתבה. פרסום כתבה במקומון קטן יעלה לכם בסביבות 200 שקלים ובמקומון גדול בסביבות 500-600 שקלים. פרסום כתבות באתרים גדולים יותר כמו אתר סרוגים, יכול להגיע ל-1,600 שקלים ובאתרי חדשות מובילים גם הרבה יותר מכך. כפי שניתן לראות, מדובר בסכומים שניתן להתאים בקלות רבה מאוד לסוג העסק. עסקים קטנים שפועלים בתוך עיר ספציפית, יכולים לפרסם כתבה בחודש בעלות ממוצעת של מספר מאות בודדות של שקלים. עסקים גדולים עם פרישה ארצית יכולים לפרסם כתבה בכמה אלפי שקלים בחודש, אבל בכל זאת מדובר בעסקים גדולים שגם יכולים לעמוד בסכומים אלה.

על סכומים אלה יש להוסיף את עלות כתיבת הכתבה עצמה, וסכומים אלה יכולים להתחיל ב-13 אג' למילה ועד שקל ויותר למילה, בהתאם לרמת התוכן המבוקש. בנוסף לכך, ברכישת כמות גדולה של כתבות, תוכלו ליהנות מהנחה משמעותית בגין כמות גדולה. העניין הוא, שהפתרון של פרסום כתבות באתרים הוא לא פתרון של זבנג וגמרנו. המדובר בתהליך שיווקי שיש לנהל ולקיים באופן קבוע ולאורך זמן ולכן יש להעמיד תקציב חודשי קבוע לטובת העניין. כמו כן, גם אם אתם קונים כמות גדולה של כתבות בכדי ליהנות מהנחת הכמות, אתם לא רוצים לפרסם את כל הכתבות בבת אחת, בטח לא באותו אתר. חשוב לייצר פרישה לאורך זמן, גם מסיבות מקצועיות בתחום הפרסום וגם בכדי להבטיח שהפעילות שלכם לא תעלה חשד אצל מנועי החיפוש.
ראו גם: קניית קישורים איכותיים

האם אתם יכולים לעשות את זה לבד?

התשובה היא בהחלט כן, אבל במקרה כזה לא כדאי לפתח ציפיות גדולות. התחום של פרסום כתבות באתרים הוא תחום מאוד מקצועי שצריך לדעת לבצע אותו, החל מבחירת נושא הכתבה, דרך כתיבת הכתבה, דרך פרסום הכתבה במינונים ספציפיים ובאתרים ספציפיים על בסיס חשיבה מקצועית וכלה בעוד שלל צורות בהן תוכלו למנף את הכתבות האלה לטובת מטרות אחרות, למשל לצורך הוספת קישורים נכנסים לאתר שלכם (קישורים שיצאו מהכתבה ויפנו לאתר שלכם) ויסייעו לכם בקידום האתר במנועי החיפוש. את כל זה תוכלו להשיג אך ורק עם הידע המקצועי הנדרש ועם המשאבים הנדרשים לצורך ניהול התהליך מתוך ראייה רחבה ולאורך זמן ולשם כך נדרש גורם מקצועי שינהל עבורכם את הדברים.

בחברת BESTLINKS יודעים היטב שהמטרה שלכם היא לא לפרסם כתבות באינטרנט, אלא ליהנות מהפירות של הכתבות האלה, קרי הרחבת הפעילות העסקית שלכם. בהתאם לכך, מספקת לכם BESTLINKS את כל חבילת השירותים הנדרשים לכם לצורך מיצוי הפוטנציאל של כל כתבה כזאת, גם בהיבט של פרסום העסק שלכם מול קהל היעד המתאים וגם בהיבט של קידום אורגני של האתר באמצעות קישורים נכנסים היוצאים מהכתבות שאתם מפרסמים.

ליצירת קשר מוזמנים להשאיר פרטים

שתפו פוסט זה

שיתוף ב facebook
שיתוף ב twitter
שיתוף ב whatsapp
שיתוף ב email

ליצירת קשר מוזמנים להשאיר פרטים

תוכן עניינים

× איך נוכל לעזור לך ?