פרסום כתבות באתרים מובילים במחיר הזול במדינה! (בהתחייבות)

אם יצא לכם לבקר בשנתיים שלוש האחרונות באתר מוביל באינטרנט, לבטח הבחנתם במספר כתבות המוצגות כתוכן שיווקי, ואשר מפורסמות על ידי בתי עסק שונים, החל מעסקים קטנים ומקומיים וכלה במותגים ארציים גדולים. האם גם אתם צריכים לפרסם כתבות משלכם? איך עושים את זה? כמה עולה פרסום כתבות באתרים מובילים? על מה חשוב להקפיד בפרסום כתבות מסוג זה? באילו אתרים כדאי לכם יותר לפרסום ובאילו אתרים מדובר בבזבוז של כסף או של תדמית? על שאלות אלו ועוד, עונים לכם בשורות הבאות המומחים של BESTLINKS המציעה חבילות של קידום ופרסום אתרים, ובכלל זה גם כתיבה ופרסום של כתבות תוכן בכל סוגי האתרים, לרבות האתרים המובילים בישראל.

שירותי תוכן

האם גם אתם צריכים לפרסום כתבות משלכם ולאיזו מטרה?

ובכן, אם אתם רוצים ליהנות מחשיפה רחבה מול קהל היעד שלכם ואם ישנם מסרים מורכבים יותר שאתם רוצים להעביר לקהל היעד שלכם מעבר ל"בואו לקנות אצלנו", פרסום כתבות באתרים מובילים היא פרקטיקה שגם אתם רוצים לאמץ לעצמכם. כתבות אלה נועדו להשיג שתי מטרות מרכזיות. פעם אחת, מיועדת הכתבה לחשוף אתכם ולפרסם אתכם מול קהל היעד שלכם ופעם שנייה היא מיועדת לאפשר לכם פלטפורמה בה אתם יכולים להעביר לקהל היעד שלכם מסרים מורכבים יותר, להסביר על עצמכם ועל המוצרים/ שירותים שלכם, לשכנע בצורה מעמיקה יותר, להרחיב בנושא מסוים ובסך הכל לחנך את השוק. בנוסף לשתי מטרות אלה, כתבות תוכן מאפשרות לכם גם לפרוץ את מחסום הפרסום שקיים היום אצל כל משתמש אינטרנט, קרי אותו מחסום שמאפשר לגולשים באינטרנט להיכנס לדף אינטרנט עמוס פרסומות ופשוט לא לראות אותן. במקום לפרסם עוד מודעת פרסומת בגודל שני אינצ' שאף אחד לא רואה, תוכלו לפרסום כתבה שנראית ממש כמו תוכן אינטגרלי של האתר עצמו, מה שהופך אותה לתוכן לגיטימי שהגולשים בהחלט עשויים להתעניין בו ולהיחשף אליו. אז המסקנה היא שאתם אכן צריכים לפרסום כתבות תוכן והשאלה היא היכן לפרסם אותן ועל מה עליכם להקפיד.
ראו גם: כתיבת תוכן לאתרי אינטרנט

אתרים מובילים – עניין של גאוגרפיה וקהל יעד

מן הסתם, פרסום כתבות באתרים מובילים הוא סוג של פרסום שכל אחד היה רוצה ליהנות ממנו, אבל במונח אתרים מובילים חשוב להבין מהם האתרים המובילים מבחינתכם ולא מבחינת כלל השוק. כך למשל, אם אתם מותג ארצי המציע את מוצריו ושירותיו בפרישה ארצית, אתרים מובילים מבחינתכם הם אתרי חדשות ארציים ואתרי תוכן הפונים לכלל האוכלוסייה בישראל ללא קשר לגאוגרפיה. לעומת זאת, אם אתם עסק קטן המשרת את תושביה של עיר מסוימת ולכל היותר של סביבתה, אתרים מובילים מבחינתכם הם אתרים של מקומונים באזור הפעילות שלכם ואתרי תוכן הפונים לתושבים של אותה עיר. מבחינתכם, אין שום צורך לפרסם את הכתבות שלכם לכל עם ישראל שגם כך לא צפוי להגיע אליכם מכל קצוות הארץ. פרסום כזה יכול לייצר לכם אמנם חשיפה גבוהה, אבל הוא עולה המון כסף ובשורה התחתונה הוא לא כדאי ולא תוכלו לבצע אותו לאורך זמן כפי שנדרש. כעת, נותר עוד לדעת כמה זה עולה.
ראו גם: מדריך קישורים לאתר

קופירייטינג

כמה עולה פרסום כתבות תוכן?

העלות של פרסום כתבות תוכן באתרים מובילים יכולה להשתנות מאתר לאתר בהתאם לנתוני החשיפה של האתר. ככלל, נתוני חשיפה נמדדים במונחי eyeballs, כלומר במספר האנשים המבקרים באתר מדי יום/ שבוע/ חודש. ככל שהחשיפה גבוהה יותר, יגבה מכם האתר סכום גבוה יותר עבור החשיפה שהוא מעניק לכתבה שלכם. זאת הסיבה מדוע עסק מקומי לא אמור לשלם על חשיפה לכל עם ישראל. כמו כן, ישנה אפשרות לפרסום כתבות באתרי תוכן שאולי אינם נחשבים למובילים בדעת הקהל הכללית, אבל בהחלט יכולים להיות אטרקטיביים מבחינתכם לאור הפנייה הממוקדת שלהם לקהל היעד שלכם (למשל מגזינים או אתרי תוכן מקצועיים העוסקים בתחום הפעילות שלכם בלבד).

פרסום כתבות באתרים מובילים ובכלל, יכול להיות מוצע לכם תחת הכותרת הזאת ממש, או תחת הכותרת של רכישת לינקים. רכישת לינקים היא פרוצדורה בה אתם מפרסמים תוכן המיועד לפרסום באתר תוכן כלשהו, וממנו יוצא קישור אל האתר שלכם. קישור זה נחשב עבורכם כקישור נכנס על ידי מנועי החיפוש, מה שיכול לסייע לכם מאוד בקידום האתר שלכם במנועי החיפוש. זאת אומרת שבפרסום הכתבה השגתם שתי מטרות: גם חשיפה בפני קהל היעד וגם הוספת קישור נכנס וקידום האתר שלכם במנועי החיפוש.

מקסום בניית קישורים

המחירים יכולים לנוע בין 80 שקל לכתבה באתרים קטנים ומתמחים כדוגמת http://www.thingstoknow.co.il/ או https://www.mytzadik.com/, דרך 100 עד 200 שקלים במקומונים קטנים כמו https://www.myavne.co.il/, 500-700 שקלים למקומונים ואתרי תוכן בינוניים כמו https://www.bizportal.co.il/ או https://experts.walla.co.il/ ועד 1600 שקלים באתר כמו סרוגים www.srugim.co.il ויותר מכך באתרי חדשות מובילים. מחירים אלה כוללים למעשה את הצבת הכתבה שלכם באתר, אליה תוכלו להפנות משלל מקורות וממנה גם תוכלו ליהנות מקישור נכנס. מחירים אלה אינם כוללים את עלות כתיבת התוכן וזו יכולה לנוע בין 13 אג' ועד שקל ואף יותר למילה, בהתאם לרמה המקצועית של התוכן אותו אתם רוצים לפרסם.

למצות את הפרסום עד תום

אחד הדברים החשובים בכל פעולת פרסום כתבות באתרים מובילים הוא למצות את הפוטנציאל הפרסומי של ערוץ פרסום זה. מבחינת אתר התוכן, הוא צפוי להציב קישור לכתבה שלכם בדף הבית שלו למשך תקופה קצרה, אך לאחר מכן הכתבה פשוט הופכת לדף באתר בו פרסמתם ואתם תהיו אלה שצריכים להפנות את הלקוחות הפוטנציאליים שלכם אל הכתבה הזאת. בכדי למצות את הפוטנציאל הפרסומי של הכתבה שפרסמתם חשוב מאוד להעלות כתבות על בסיס קבוע ובתדירות קבועה, אבל ריאלית ואותנטית (לא "להפציץ" ולא לפרסם באינטרוולים גדולים מדי). חשוב גם להפנות אל הכתבה מכל מקום בו אתם יכולים לפרסם אותה (מאתר האינטרנט שלכם בכלל, מדף באתר שלכם שעוסק בנושא שבו עוסקת הכתבה, מבלוגים, פורומים, רשתות חברתיות ובסך הכל מכל מקום בו אתם יכולים לשלוח את קהל היעד שלכם לקריאת הכתבה). כמו כן, חשוב מאוד להקפיד על שילוב קישור בכתבה, שיפנה אל האתר שלכם ויהווה עבורכם קישור נכנס כפי שתיארנו לעיל. בהיבט זה, חשוב מאוד שהקישורים הנכנסים ייבנו בצורה טבעית ואותנטית ולא יעלו חשד בעיני מנועי החיפוש (אם גוגל למשל תחשוד בכם שאתם מייצרים קישורים נכנסים כאלה בצורה מלאכותית, היא עלולה להעניש אתכם ולדחוק אתכם אל דפי תוצאות החיפוש האחוריים שלה).

מסך מחשב

בכל מקרה של פרסום כתבות באתרים מובילים ובכל מקרה של עבודה עם קישורים נכנסים ועם עבודת קידום אתרים בכלל, חשוב מאוד לבצע את הדברים בצורה מקצועית בליווי חברה המתמחה בתחום זה באופן ספציפי. חברת BESTLINKS מציעה לכם למעשה פלטפורמה שלמה דרכה תוכלו גם לקבל כתבת תוכן מוכנה, גם לפרסם אותה בשלל אתרים וליהנות גם מהנחה על כמות (רכישה כמות גדולה של קישורים נכנסים) וגם למצות את פוטנציאל הפרסום של הכתבה בשלל כלים בהם משתמשת החברה. אתם יכולים לעשות את זה גם לבד, כל עוד אתם ערים לסיכונים הכרוכים בכך, אבל אם אתם באמת מונחי מטרה, עשו זאת אך ורק דרך גורם מקצועי כדוגמת חברת BESTLINKS.

ליצירת קשר מוזמנים להשאיר פרטים

שתפו פוסט זה

שיתוף ב facebook
שיתוף ב twitter
שיתוף ב whatsapp
שיתוף ב email

ליצירת קשר מוזמנים להשאיר פרטים

תוכן עניינים

× איך נוכל לעזור לך ?