פרסום כתבה בכלכליסט לעסק שלך (זה אפשרי ובאפילו בקלות!)

קשה לחשוב על עסק שלו היו מציעים לו את זה עכשיו, הוא היה מסרב להצעה על פרסום כתבה בכלכליסט, כתבה שכל כולה חשיפה בפני קהל יעד של מאות אלפי קוראים בכל רחבי הארץ. פרסום כתבות באתרים ארציים כמו כלכליסט הוא אכן תופין שיווקי שכל בעל עסק היה רוצה להתהדר בו, וזה אולי יפליא אתכם עד כמה זה פשוט לעשות זאת היום בעידן האינטרנט. יחד עם זאת, לא כל עסק זקוק לכתבה בכלכליסט, במיוחד אם מדובר בעסק מקומי שאין לו שום עניין לפנות לאנשים בקצה השני של הארץ. אז איך אפשר להשיג כתבה בכלכליסט? למי זה נכון ולמי זה לא נכון? איפה עוד אפשר לפרסם כתבות שיסייעו לכם מאוד בחשיפת העסק? וכמה כל זה בכלל עולה? על כך מספרים לכם בשורות הבאות, מקצועני הקידום של BEST LINKS.

קישורים לקידום אתרים

פרסום כתבה בכלכליסט – למי, כמה ואיך?

ובכן, האופציה של פרסום כתבה באתר כלכליסט ולצורך העניין באתרים רבים נוספים שנחשבים לאתרים ארציים בעלי תפוצה רחבה מאוד, היא אופציה שלא יכולה להזיק לאף עסק. יחד עם זאת, בתוך המשוואה של עלות תועלת, אין ספק שלא כל בעל עסק אמור לפרסם כתבה בכלכליסט בכדי להוביל את העסק שלו להצלחה. אופציה זו מתאימה במיוחד לעסקים בעלי פרישה ארצית או לכל הפחות פרישה גאוגרפית אזורית. עסקים אלה צריכים לבצע פנייה רחבה לקהל יעד רחב על פני אזור גאוגרפי רחב ואת זה אפשר בהחלט להשיג באמצעות אתרי תוכן כמו כלכליסט. לעומת זאת, אתר קטן ומקומי שמשרת את תושבי העיר בלבד, יכול לפנות לאלטרנטיבות זולות ויעילות יותר, כפי שנסביר בהמשך.

מבחינה עלות, פרסום כתבה ממומנת בכלכליסט תעלה לכם כ-2,900 שקלים, אם כי מדובר אך ורק בעלות הפרסום באתר. על כך יש להוסיף גם את עלות כתיבת הכתבה. אם אתם רוצים כתבה פשוטה למדי, זה יכול לעלות לכם פחות ממאה שקלים. לעומת זאת, אם אתם רוצים ליצור כתבה סופר מקצועית, עמוקה וכזאת שתצייר אתכם כאוטוריטה מקצועית בענף הפעילות שלכם כאשר אתם עומדים על במה כל כך מכובדת כמו כלכליסט, עלות כתיבת הכתבה יכולה לטפס גם ליותר מאלף שקלים. לגבי האיך, נפרט אוטוטו.

האם ישנן אלטרנטיבות לכלכליסט?

התשובה היא בהחלט כן. כך למשל, לחברת BEST LINKS ישנו מאגר של מאות אתרי תוכן, אתרים מקצועיים ואתרי חדשות לבניית קישורים בהם תוכלו לפרסם כל כתבה שתרצו בכל נושא שתרצו. בין האלטרנטיבות תוכלו למצוא אתרים קטנים ושוליים הפונים לקוראים מכל רחבי הארץ, בהם יעלה לכם פרסום כתבה לא יותר מ-100 שקלים. לחילופין, תוכלו לפרסם כתבה באחד המקומונים הרלוונטיים לכם וזה יעלה לכם כל סכום בטווח שבין 150 שקלים ועד 600 שקלים בהתאם למקומון הספציפי והיקף התפוצה שלו. באתר סרוגים שגם הוא אתר ארצי מוביל, אך כזה שפונה לקהל היעד הדתי בעיקר, זה יעלה לכם 1,600 שקלים לפרסום כתבה. פרסום כתבה בכלכליסט, תעלה לכם כאמור כ-2,900 שקלים ואם תרצו ששמכם יתנוסס בדפי הבית של אתרי החדשות המובילים בישראל, הסכומים יכולים כבר לעבור את ה-5,000 שקלים. למרבה השמחה, בדרך כלל ישנה התאמה מלאה בין התקציב שיידרש מכם ובין הערוץ הנכון לכם לפרסום. כך למשל, אם אתם עסק מקומי קטן, אתם לא צריכים יותר מכתבה במקומון מוביל באזור הפעילות שלכם. אם בכל זאת, ישנה חשיבות עבורכם לבסס פנייה רחבה לציבור רחב בכל רחבי הארץ, הרי שסביר להניח שגם יש לכם את היכולת להעמיד את התקציב הנדרש לכך, בגובה של כ-3,000 שקלים עבור פרסום כתבה בכלכליסט.

 

איך עושים את זה?

ובכן, פרסום כתבה בכלכליסט, או בכל אתר אחר לצורך העניין, הוא עניין חשוב לא רק כדי לפרסם את עצמכם ולחשוף את עצמכם בפני קהל גדול, אלא גם כדי לייצר לעצמכם קישורים נכנסים לאתר. בכתבה שתפרסמו, תוכלו לשלב קישור שמפנה את הקוראים לאתר שלכם ומעבר לכך שמהכתבה עצמה ייתכן שתזכו לביקורים רבים באתר שלכם, המדובר גם בקישור נכנס שמהווה כלי חשוב בקידום אתרים בגוגל. ככל שיהיו לכם יותר קישורים כאלה וככל שהם יגיעו מאתרים נחשבים יותר, כך יעלה הדירוג שלכם בגוגל וכך תוכלו להתברג במיקומים גבוהים יותר בדפי תוצאות החיפוש בגוגל. המשמעות היא שפרסום כתבות יח"צ באתרי תוכן, יכול לסייע לכם גם בחשיפה שיווקית וגם בקידום האתר שלכם בגוגל.

לינקים איור שרשרת

ולמה אנחנו אומרים לכם את זה? כי כל הנושא של פרסום תוכן ובכלל זה פרסום כתבה בכלכליסט, הוא נושא שצריך להתבצע בצורה מסודרת ולאורך זמן ולא כפתרון של זבנג וגמרנו. לשם כך אתם זקוקים לגורם מקצועי שינהל עבורכם את כל פעילות יצירת התוכן, פרסום התוכן, ניהול מינון וקצב הפרסום, מינוף הערך של הוספת קישורים נכנסים לצורך קידום האתר וכן הלאה. על כן, כדי לפרסם כתבה בכלכליסט, יהיה זה נכון מבחינתכם למצוא גורם מקצועי שינהל עבורכם את כל נושא התוכן ובתוך כך, גם יעשה את כל הנדרש על מנת להביא את הכתבה שלכם אל דף הבית של כלכליסט.

חברת BEST LINKS הוא בדיוק הגורם המקצועי הזה. לחברה מאגר של מאות אתרי תוכן, מגזינים מקצועיים, אתרי חדשות, מקומונים ואתרים ארציים בינוניים ומובילים, ואם תרצו, תוכלו לפרסם כל כתבה שתבחרו בה, כבר מחר. אבל ב-BEST LINKS תוכלו קודם כל לעבור תהליך של בניית אסטרטגיית תוכן, בניית פרופיל קישורים ולאחר מכן גם ליהנות מניהול מקצועי של כל פעילות התוכן שלכם באתרי תוכן אחרים, כך שתוכלו להפיק ממנה את הערך הגבוה ביותר בתקציב הנמוך ביותר שניתן לצורך השגת מטרותיכם.

ליצירת קשר מוזמנים להשאיר פרטים

שתפו פוסט זה

שיתוף ב facebook
שיתוף ב twitter
שיתוף ב whatsapp
שיתוף ב email

ליצירת קשר מוזמנים להשאיר פרטים

תוכן עניינים

0
    0
    מוצרים שלך
    עגלה ריקהחזרה לחנות
    × איך נוכל לעזור לך ?