רוצים להתחיל פרסום במדיה? אל תתחילו לפני שאתם קוראים את זה!

פרסום במדיה

פרסום במדיה זה קבוצת ירדן. קבוצת ירדן היא בין חברות הדיגיטל המובילות בפרסום במדיה. כל בעל עסק מבין היום את הכוח האדיר הקיים בשיווק ופרסום במדיה. לכן, תפרנו עבורכם חבילת פרסום שאי אפשר לסרב לה הכוללת קידום אורגני, קידום ממומן בגוגל, עיצוב דפי נחיתה, עיצוב ופרסום באנרים, כתיבת מאמרים וכתבות באתרי חדשות מובילים, הטמעת קישורים, פרסום, קידום ושיווק ברשתות החברתיות ועוד. כל לקוח מקבל אצלנו ליווי אישי על ידי מומחה דיגיטל שחי ונושם מדיה. אז למה אתם מחכים? פשוט צרו איתנו קשר ונשמח לסייע לכם בכל שאלה או בקשה.

פרסום במדיה – טלויזיה או אינטרנט?

אם אתם עדין קצת מבולבלים, חשוב לעשות קצת סדר. תהליכי הפרסום עברו שינוי של ממש וגם משרדי פרסום או אנשים העוסקים בשיווק עשו טרנספורמציה אדירה בעשור האחרון. מקמפיינים של עשרות ואפילו מאות שקלים שהושקעו בשלטי חוצות, בטלויזיה, בעיתונות וברדיו, עברנו לקמפיינים ופרסום בשטחי פרסום דיגיטליים. העולם הזה כל הזמן צועד קדימה ומשתנה, לכן כל עסק חייב להשתנות ביחד איתו ולעשות את ההתאמות האלה.

פרסום במדיה – מה זה בכלל ומאיפה מתחילים?

אחת הבעיות עם פרסום במדיה היא שבעלי עסקים לא באמת לומדים את התחום עד הסוף וגם לא מבינים מאיפה עליהם להתחיל. ריבוי הערוצים הדיגיטליים והעובדה שמדובר בתחום שכל הזמן משתנה, שם אותנו בנקודת פתיחה בעייתית.

שאלות כמו האם עליי לפרסם את העסק שלי בכל פלטפורמות המדיה הדיגיטליות, האם עליי להשקיע סכום כסף חודשי כזה או אחר, האם אני חייב שיהיה לי אתר אינטרנט או שאולי דף עסקי בפייסבוק סוגר לי את הפינה נשאלות כל הזמן.
ראו גם: פרסום כתבה באתרי אינטרנט

אז נתחיל מהבסיס…

שלב ראשון – הכרת כל הדרכים לפרסם במדיה ולמי זה מתאים?

יש מגוון רחב של דרכים לפרסם במדיה וגם אם נפרט עבורכם את רובן, עדיין לא נוכל לכסות את כולן משום שאין לזה סוף. לכן בחרנו להציג בפניכם את הדרכים העיקריות היום לפרסם במדיה ולמי זה מתאים.
1. קידום אורגני בגוגל – תהליך המתאים לכל מי שיש לו אתר אינטרנט קיים בין אם זה אתר תדמיתי ובין אם חנות אינטרנטית. למעשה, מדובר במגוון של פעולות אותן אנו מבצעים בתוך האתר ומחוצה לו במטרה שהאתר שלנו יופיע בכמה שיותר ביטויים ותוצאות חיפוש הרלוונטיות לתחום שבו האתר שלנו עוסק. הרעיון הוא להופיע בתוצאות החיפוש הטבעיות הנחשבות לפופולאריות על ידי רוב הגולשים.
2. קידום ממומן בגוגל – פרויקטים פרסומיים בתשלום. הרעיון הוא לפרסם קמפיין פרסומי בגוגל. המודעות מופיעות בתוצאות החיפוש הממומנות. ככל שהתחום נחשב ליותר תחרותי, כך הקמפין יהיה יקר יותר. התשלום מתבצע על כל קליק שנלחץ על ידי גולש ומוביל ישירות לאתר שלנו. מתאים לבעלי אתרים או לאתרים עם עמוד נחיתה אחד/ כמה עמודים פנימיים.
3. פרסום בפייסבוק – גם תהליך זה מתחלק לשניים: פרסום אורגני וממומן. מבחינה אורגנית הרעיון הוא להקים דף עסקי עם שם העסק והמותג, לשלב פוסטים, תמונות וסרטונים על בסיס קבוע. שיטה זו מעולה אך היא איננה מספיקה בעולם הפרסום. עלינו גם לשלב קמפיינים פרסומיים. דרך המערכת של פייסבוק אנו יכולים לטרגט את קהל היעד שלנו ולדאוג לכך שהפוסטים מגיעים רק לקהלי יעד ספציפי.
4. פרסום באינסטגרם- מבוסס על אותה שיטה כמו בפייסבוק רק שכאן ההתמקדות היא על סרטונים קצרים המשווקים את העסק ומאפשרים לגולש ליצור קשר עם בית העסק באופן מיידי. ניתן גם להשקיע בפרופיל עסקי באינסטגרם, לשלב תמונות וסרטונים קצרים.
כמובן שיש שיטות רבות נוספות לפרסום במדיה, חלקן אפילו חינמיות ואפשר לבצע בעצמנו כמו גוגל ביזנס, וואצטאפ ביזנס, פרסום ביוטיוב, פרסום כתבות באתרי חדשות ועוד. לכל שיטה יש את היתרונות והחסרונות שלה.

ראו גם: מכירת קישורים לאתרי אינטרנט

שלב שני – מה מתאים לי ?

לפני שבוחרים את השיטה או השיטות חשוב להבין ולשאול את עצמנו:

• איפה נמצאים הגולשים שלי/ קהל היעד?
• מה המתחרים שלי עושים?
• מה התקציב שלי לפרסום במדיה בתור התחלה?
• האם יש או אין לי אתר אינטרנט?
• האם אני רוצה/צריך לבנות אתר אינטרנט?

שלב שלישי – בניית אסטרטגיית פרסום במדיה

לאחר שהבנו פחות או יותר מה קורה בעולם הפרסום במדיה, למדנו קצת להכיר את המתחרים שלנו ובעיקר הבנו איפה אנחנו רוצים להשקיע, זה הזמן לבנות תקציב ולהחליט איך לחלק אותו בצורה נכונה. עלינו לבנות אסטרטגיית פרסום במדיה לטווח הארוך ולהחליט מה אנחנו עושים ומתי. בשלב זה מומלץ מאוד לבחור מומחה לפרסום במדיה שילווה אתכם שלב אחר שלב בתהליך, יציג בפניכם את כל האפשרויות וינהל את הקמפיין הפרסומי שלכם.

חברת פרסום במדיה – מה התפקיד שלה?

5. לזהות את המטרות הפרסומיים והשיוקיים של העסק בטווח הארוך
6. למקד את ערוצי הפרסום היעילים עבור העסק
7. לבנות תכנית אסטרטגית לקידום, פרסום ושיווק בטווח הארוך
8. להציג נתונים סטטיסטיים תוך כדי ולאחר הקמפיין

פרסום במדיה – מה זה בכלל נותן לי?

פרסום במדיה שנעשה בצורה ממוקדת, בשלבים, כמו שתיארנו לעיל נותן לנו המון. ראשית כל זו דרך מצוינת לחזק את המותג, להשאיר אותו בתודעה של הגולשים שכבר מכירים אותנו ולהכיר אותו לגולשים חזקים שיכולים בקלות רבה להפוך ללקוחות חדשים שלנו. הפרסום גורם לכך שעוד ועוד אנשים מכירים אותנו וזה בעצם מגדיל את החשיפה שלנו. אי אפשר להקל בכך ראש.

דבר נוסף הוא בהיבט של תחרות. פרסום במדיה שם אותנו במקום טוב יותר בהשוואה למתחרים שלנו, בעיקר שעשינו את התהליך בצורה ממוקדת, יסודית, מקצועית ואיכותית. עסק שמשקיע בפרסום במדיה צועד אחורה ועסק שלא, צועד לאחור. דבר נוסף הוא בהיבט המקצועי. ברגע שאנחנו מאפשרים ללקוחות שלנו להכיר אותנו דרך הדיגיטל, זה משדר מקצועיות. כולם נמצאים ברשתות החברתיות, כולם מחפשים מידע בגוגל וזה בדיוק הזמן והמקום להופיע ולשדר אנחנו כאן!

פרסום במדיה כמה זה עולה?

מאוד תלוי בפלטפורמות הדיגיטליות בהן אנו חושפים את העסק שלנו. בגדול העלות לעסק קטן נעה בין 1,000-6,000 שקלים, לעסק בינוני פרסום במדיה נמדד בסכומים של בין 5,000-10,000 שקלים ולעסקים גדולים 10,000-30,000 שקלים בחודש.

רוצים לקבל מידע נוסף על פרסום במדיה ואיך עושים את זה המקצוענים? קבוצת ירדן היא בין חברות הדיגיטל המובילות בישראל. בחברתנו אנשי דיגיטל מקצוענים, בוני אתרים, מקדמי אתרים, מומחים בהקמת קמפייני פרסומיים בגוגל ובפייסבוק, מומחים בשיווק ברשתות חברתיות, מעצבי חווית משתמש, מעצבים גרפיים, כותבי תוכן ועוד. נשמח לסייע וללוות אתכם שלב אחר שלב בתהליך ולהביא העסק שלכם למקומות מדהימים שיביאו לכם יותר חשיפה, יותר לידים ויותר הכנסות.

ליצירת קשר מוזמנים להשאיר פרטים

שתפו פוסט זה

שיתוף ב facebook
שיתוף ב twitter
שיתוף ב whatsapp
שיתוף ב email

ליצירת קשר מוזמנים להשאיר פרטים

תוכן עניינים

× איך נוכל לעזור לך ?