פרסום באינטרנט מחירון: כמה עולה לפרסם ב-2020?

לפני כעשור החל תהליך שנמשך עד לימים אלה ובמסגרתו עוברים מרבית תקציבי הפרסום מערוצי מדיה פיזיים ודיגיטליים גנריים כמו עיתון, רדיו וטלוויזיה, אל ערוצי האינטרנט השונים כמו רשתות חברותיות, אפליקציות, מנועי חיפוש, אתרי תוכן וכן הלאה. מעבר זה מביא איתו בשורה גדולה גם לעסקים קטנים שעד לפני כעשור יכלו לבסס את פעילות הפרסום שלכם בעיקר על פלאיירים ולכל היותר על מודעת פרסום פצפונת במקומון המופץ בעיר בה הם פעילים. יחד עם זאת, לא כל פעילות פרסום באינטרנט, גם אם היא מאוד זולה, היא פעילות פרסום שמתאימה לכם ובכל פעילות פרסום באינטרנט מחירון, עקרונות מקצועיים בעולם הפרסום והקפדה על התנהלות מקצועית, הם פרמטרים הכרחיים בדיוק כפי שהם הכרחיים בעולם הפיזי ועל כך מספרים לכם בשורות הבאות, המומחים של חברת BEST LINKS.

לינקים איור שרשרת

פרסום בראייה מבוססת קמפיין

ככלל, כל פעילות פרסום חייבת להיבחן מתוך ראייה מאוד ספציפית שנקראת ראיית קמפיין. במילים אחרות, זה לא ממש משנה כמה יעלו לכם 1,000 חשיפות בפייסבוק או כמה יעלה לכם קליק במודעה ממומנת בגוגל. מה שחשוב הוא התקציב שיהיה עליכם להעמיד לטובת קמפיין פרסום שכולל בתוכו מספר ערוצים, כשבכל ערוץ אתם מפרסמים מסרים שונים, במינונים שונים ובתקציבים שונים. על כן, בכל מה שקשור לפעילות פרסום באינטרנט מחירון הוא רשימה של מחירים נקודתיים שיכולים לתת לכם תמונה ראשונית, אבל לא רשימה כזאת שניתן לבסס עליה החלטות רחבות ברמת הקמפיין.

 

ובכל זאת, כמה עולה לפרסם באינטרנט?

פרסום באינטרנט יכול להתבצע במגוון רחב של ערוצים ועל פי מספר מודלים של תמחור. כך למשל, פרסום ברשתות חברתיות מתבצע בדרך כלל בדרך של מכרז פתוח שמבוצע באופן רציף בכל רגע נתון ועל פיו נקבעת העלות של כל חשיפה או קליק. במודל זה, אתם מגדירים את העלות המקסימלית שאתם מוכנים לשלם עבור אלף חשיפות מחד או על קליק אחד מאידך. בכל פעם שהמכרז האוטומטי מגיע לסכום זה או מתחתיו, המודעה שלכם מוצגת למשתמשי הפייסבוק. ככלל, זה יכול לעלות בין שקל אחד ועד עשרות שקלים לאלף חשיפות או לקליק. ככל שתשלמו יותר, כך תוכלו להיחשף בשעות טובות יותר ולקהלים איכותיים יותר שכולם מתחרים עליהם. במנוע החיפוש של גוגל, הפרסום מבוצע בעיקרו באמצעות הצגת מודעת פרסומת בתור תוצאת חיפוש ראשונה, שנייה או שלישית, לעיתים יותר. במקרה זה התשלום מבוצע לפי קליק וזה יכול לעלות לכם בסביבות 10-20 שקלים עבור כל קליק על המודעה שלכם.

אבל פרט לשני ערוצי הפרסום הפופולאריים הללו באינטרנט, ישנם עוד ערוצי פרסום רבים באינטרנט שבהם הפרסום מגיע לסכומים גבוהים יותר, אך גם לחשיפה גדולה הרבה יותר ובמודלים שונים לגמרי. בבחינת ערוצי פרסום באינטרנט מחירון טיפוסי יוכל לחשוף אתכם גם למחירים וגם לערוצים השונים הקיימים, אבל אחד הערוצים שהולך ותופס תאוצה יותר מכל אחד אחר הוא הערוץ של פרסום כתבות באתרי תוכן.

מה זה פרסום כתבות באתרי תוכן?

ובכן, פרסום כתבות באתרי תוכן הוא בדיוק כפי שהוא נשמע – אתם כותבים כתבה בנושא הקשור לפעילות העסקית שלכם ומפרסמים את הכתבה כמו תוכן אינטגרלי של אתר התוכן המפרסם. לצורך העניין, מקומון חדשות באזור הפעילות שלכם, בו תוכלו לפרסם כתבה על מוצר או שירות שלכם, על צעד גדול או שינוי מתקרב בעסק שלכם, על שינוי בבעלות העסק או כל נושא אחר שיכול לעניין את קהל הקוראים של המקומון, במיוחד אם הנושא נוגע לנושאים אקטואליים אחרים או נוגע ישירות לקוראי המקומון. הכתבה יכולה כמובן להיות גם כתבה שיווקית או כתבה ממומנת שמטרתה להסביר על המוצר, לפרט את התועלות שלו ואת היתרונות שלו ובשורה התחתונה לשכנע את קהל הקוראים להגיע אליכם לקנות אותו.

לשיטת פרסום זו יש שני יתרונות מובהקים. הראשון שבהם הוא שהכתבות הללו שאתם מפרסמים אינן נראות כמו מודעות פרסומת, אלא כתוכן רגיל באתר התוכן, מה שמבטיח הרבה יותר לחיצות, חשיפות וכניסות מאשר מודעת פרסומת רגילה. היתרון השני הוא שהכתבות מאפשרות לכם לפרסם את עצמכם ואת המוצרים שלכם בצורה יותר מפורטת, אינפורמטיבית ואובייקטיבית ופחות בצורה שמוכרת ו"דוחפת" את התוכן לקורא. אבל לכתבות אלה יש יתרון גדול נוסף – בכל כתבה כזאת, תוכלו להוסיף קישור שמפנה אל האתר שלכם, מה שיסייע לכם א' להפנות קוראים מאתר התוכן אל האתר שלכם וב' לזכות לקישור נכנס (קרי קישור מאתר אחר לאתר שלכם), אשר נספר על ידי גוגל ויכול לסייע לכם מאוד בקידום האתר שלכם במנוע החיפוש של גוגל.

שירותי בניית קישורים - גרף

כמה זה עולה?

ובכן, פרסום כתבות באתרים נשמע כמו ערוץ פרסום נהדר והיה ניתן לחשוב שבבחינת פתרונות פרסום באינטרנט מחירון של ערוץ זה היה כולל בעיקר מספרים ארבע וחמש ספרתיים, אלא שזה לחלוטין לא המצב. פרסום כתבה באתר תוכן קטן ומקומי יעלה לכם כ-80 שקלים. פרסום במקומונים יעלה לכם 140-600 שקלים בלבד. פרסום באתר ארצי כמו סרוגים, הפונה לקהל הדתי אך לא רק, יעלה לכם לא יותר מ-1,600 שקלים ופרסום באתר ארצי כמו כלכליסט יעלה לכם 2,600 שקלים.

חברת BEST LINKS מציעה שירותי פרסום וקידום אתרים באינטרנט ובכלל זה מציעה לכם מגוון רחב של ערוצי פרסום בהם תוכלו לפרסם מודעות פרסומת או כתבות תוכן. לרשות החברה מאגר של יותר מ-300 אתרים איתם היא עובדת באופן רציף, לרבות אתרי חדשות גדולים ומובילים בישראל לצד מקומונים, מגזינים מקצועיים ואתרי תוכן מתמחים בענפי כלכלה שונים לביצוע בניית קישורים. ב-BEST LINKS תוכלו ליהנות מיכולות מקצועיות של צוות מקצועי לצורך בניית קמפיין פרסום מקיף ואפקטיבי, או לבצע רכישה של שטחי פרסום נקודתיים על פי רצונכם.

ליצירת קשר מוזמנים להשאיר פרטים

שתפו פוסט זה

שיתוף ב facebook
שיתוף ב twitter
שיתוף ב whatsapp
שיתוף ב email

ליצירת קשר מוזמנים להשאיר פרטים

תוכן עניינים

0
    0
    מוצרים שלך
    עגלה ריקהחזרה לחנות
    × איך נוכל לעזור לך ?