מכירת קישורים איכותיים: האם זה שווה את הכסף?

בהנחה שאתם מבינים את החשיבות של בניית קישורים ובהנחה שאתם עושים מאמצים רבים בהשגת כמה שיותר קישורים לאתר שלכם, סביר להניח שנתקלתם בגורמים המציעים מכירת קישורים איכותיים במחירים גבוהים אל מול גורמים אחרים שמציעים לכם ערימות של קישורים בגרושים, ונשאלת השאלה למה בכלל להשקיע בקישורים האלה ולמה להשקיע בקישורים איכותיים. האם זה קריטי להתמקד בקישורים איכותיים בלבד? האם זה שווה את הכסף? על כך נענה בשורות הבאות.

מהי החשיבות של איכות הקישורים?

ובכן, הדבר הבסיסי והחשוב ביותר שעליכם לדעת בכל תהליך של בניית קישורים ובכל מקרה בו עומדת בפניכם הצעת מכירת קישורים איכותיים הוא, שקישורים הם כמו המלצות והדירוג שאתם מקבלים במנועי החיפוש באמצעות הקישורים האלה הוא כמו מוניטין. ככל שיותר אנשים ממליצים עליכם וככל שההמלצות האלה מגיעות ממקורות יותר חשובים ואיכותיים, כך המוניטין שלכם יותר גבוה וכך סביר יותר להניח שכדאי לעשות איתכם עסקים. קישורים פועלים בדיוק אותו דבר. מנוע החיפוש מחפש עליכם המלצות והוא בוחן כמה המלצות כאלה הוא יכול למצוא. הוא יכול למצוא המון המלצות אבל ממקורות חסרי חשיבות (הרבה קישורים מאתרים קיקיוניים בעלי דירוג נמוך בעצמם). הוא יכול לגלות שאף אחד לא ממליץ עליכם (אין לכם בכלל קישורים נכנסים לאתר) והוא יכול לגלות תמהיל איכותי של המלצות (קישורים, גם אם לא רבים, שאתם מקבלים ממקורות איכותיים או אתרים בעלי דירוג גבוה בעצמם). מכירת קישורים איכותיים היא הפרקטיקה של מכירת המלצות איכותיות מאתרים איכותיים – הקישורים שבאמת יכולים לשדרג את המעמד שלכם במנוע החיפוש.

חישוב נתונים לכמות תנועה לאתר

האם כדאי להשקיע את הכסף?

התשובה היא בהחלט כן ובלבד שאתם יכולים אכן לוודא שמדובר בקישורים איכותיים. מכירת קישורים איכותיים היא הצעה שתוכלו לקבל מהמון מקורות, אבל לא תמיד המקורות הללו עומדים מאחורי ההבטחה. ככלל, אתם בהחלט רוצים להבטיח שהקישורים הנכנסים לאתר שלכם מגיעים מאתרים איכותיים, פופולאריים, בעלי מוניטין ובעלי דירוג גבוה בעצמם. הקישורים האלה עולים כסף, בין בגלל שמדובר באתרי תוכן מובילים שהמוניטין שלהם הוא הנכס שלהם ובין שמדובר באתר שנבנו בעמל רב למטרה זו של מכירת קישורים איכותיים. בכל מקרה, שלושה ארבעה קישורים מאתרים איכותיים כאלה יכולים לתת לכם ערך גבוה עשרות מונים ממאות קישורים חסרי חשיבות וחסרי ערך.

ראו גם: קישורים לקידום אתרים

איך נמדדת איכות הקישורים?

ובכן, קישור איכותי הוא קישור שנחשב ככזה בעיני מנוע החיפוש הבוחן אותו. את מידת האיכות תוכלו למדוד בין באמצעות ידיעה מוקדמת שלכם על אתרים שקישורים מהם אכן מקדמים את הדירוג שלכם במנועי החיפוש ובין באמצעות הערכה גסה של אותם אתרים על פי התוכן המפורסם בהם, מספר הביקורים בהם ונתוני האנליטיקס שלהם. אם אתם לא ממש מבינים איך עושים את זה, השאירו את זה לידיים מקצועיות. זה חשוב מדי מכדי להיכשל בכך.

BestLinks – שירותי בניית קישורים

ליצירת קשר מוזמנים להשאיר פרטים

שתפו פוסט זה

שיתוף ב facebook
שיתוף ב twitter
שיתוף ב whatsapp
שיתוף ב email

ליצירת קשר מוזמנים להשאיר פרטים

תוכן עניינים

× איך נוכל לעזור לך ?