מחירון פרסום כתבות

 

פרסום כתבות באתרי תוכן הפך בשנים האחרונות לאחד מכלי הקידום והפרסום החשובים ביותר בעולם הפרסום באינטרנט ולא בכדי. כתבות אלה מאפשרות לעסק לעקוף את חסמי הפרסומות של המשתמשים, שנוטים להתעלם לחלוטין ממודעות פרסומת, אבל הן מאפשרות גם להעביר מסרים מורכבים יותר של שכנוע ולא פחות חשוב מכך, גם לייצר קישורים נכנסים לאתר, קישורים שיכולים לסייע מאוד בקידום האתר בגוגל. בשורות הבאות פורשים בפניכם המומחים של BESTLINKS את הרציונל והיתרונות של פרסום כתבות באתרי תוכן וכן מפרטים בפניכם מחירון פרסום כתבות על כל מרכיבי העלות הכרוכים בכך.

קניית קישורים

בניית קישורים

למה לפרסם כתבות?

ובכן, הדבר הראשון שאנחנו רוצים לברר עוד לפני שצוללים אל תוך מחירון פרסום כתבות, הוא למה לפרסם אותן מלכתחילה והתשובה היא, שהן פשוט מאוד עובדות. כתבות הן למעשה טקסטים שיכולים להגיע בדרך כלל להיקף של החל מ-400 מילים ועד 700 מילים, באמצעותם אנו יכולים לייצר חשיפה רחבה של העסק בפני קהל היעד ובתוך כך גם להעביר מסרים מורכבים, לחנך את השוק, להסביר ולשכנע. אחרי שנים של גלישה באינטרנט למד המשתמש הטיפוסי לסנן את מודעות הפרסומת הקופצות מכל עבר, ברמה כזאת שהוא אפילו כלל לא רואה אותן, עד כדי כך. למעשה, ישנם מחקרים רבים המראים כיצד למד המוח האנושי להתעלם לחלוטין ממסרים פרסומיים בהם אנו נתקלים מאות פעמים ביום. כתבות המוצגות באתרי תוכן כחלק אינטגרלי של האתר, ככתבות לגיטימיות כמו כל כתבה עיתונאית אחרת, מסייעות לנו לעקוף את המחסום הזה ולהגיע אל הלקוח.

מעבר לכך, כתבות מספקות לנו גם את אחד הכלים החשובים ביותר בעולם קידום האתרים במנועי חיפוש – קישורים נכנסים. קישור נכנס הוא קישור שיוצא מאתר מסוים ומפנה לאתר אחר. עבור אותו אתר אחר, מדובר בקישור נכנס ומנועי החיפוש רוצים לראות כמה שיותר קישורים נכנסים כאלה ומאתרים כמה שיותר חשובים ופופולאריים. קישורים נכנסים אלה נחשבים על ידי מנועי החיפוש כמעין המלצות של האתרים המפנים על האתרים אליהם הם מפנים, ואם יש הרבה המלצות, מן הראוי להעלות את דירוג האתרים הללו ולהציב אותם במיקומים אטרקטיביים יותר בדפי תוצאות החיפוש. כאשר אתם מפרסמים כתבה באתר חדשות, בלוג או מגזין מוביל, אתם יכולים לשלב בכתבה קישור שיפנה לאתר שלכם ולייצר לעצמכם קישור נכנס. אם אתם עושים זאת על בסיס קבוע ובצורה אותנטית, תוכלו לראות את התוצאות גם במיקומים שלכם בגוגל.

 

פרסום כתבות זה מצוין, אבל כמה זה עולה?

סביר להניח שכל בעל עסק מבין את האטרקטיביות הרבה הגלומה בפרסום כתבות באתרי תוכן, אבל המחשבה המידית היא שזה בטח עולה המון כסף, אז זהו שלא. הרעיון הוא מאוד פשוט: הכתבות שלכם צריכות לפנות לקהל היעד שלכם ולא לכל אוכלוסיית ישראל. אם העסק שלכם משרת את האוכלוסייה בעיר מסוימת, אתם לא צריכים לפרסם באתר חדשות מוביל, ויהיה זה יותר נכון מבחינתכם לפרסם דווקא במקומון, מה שיעלה לכם הרבה יותר זול. תוכלו לפרסם גם באתרי נישה העוסקים בתחום הפעילות שלכם במחירים מצחיקים ממש, ואם תקנו כמות גדולה של כתבות, תוכלו ליהנות גם מהנחת כמות. אבל בואו נצלול רגע למספרים ונראה כמה זה באמת עולה. אז הנה לכם מחירון פרסום כתבות עם כמה דוגמאות מרכזיות:

אתרי נישה ואתרי תוכן קטנים – 80-140 שקלים לכתבה

https://www.shoresh.org.il/ – 80 שקלים לכתבה

https://www.hidush.co.il/ – 80 שקלים לכתבה

https://www.tip.co.il/ – 120 שקלים לכתבה

 

מקומונים ואתרי תוכן בינוניים – 100-500 שקלים לכתבה

https://sogrimshavua.co.il/ – 140 שקלים לכתבה

https://www.flashnet.co.il/ – 160 שקלים לכתבה

https://www.hasharon-post.co.il – 110 שקלים לכתבה

https://ashdodonline.co.il/ – 120 שקלים לכתבה

https://hodhasharon.mynet.co.il/ – 320 שקלים לכתבה

 

אתרי חדשות ותוכן ארציים – 1,500 שקלים ומעלה

https://www.srugim.co.il/ – 1,600 שקלים לכתבה

https://www.calcalist.co.il/ – 2,800 שקלים לכתבה

מחירון פרסום כתבות זה הוא רק דוגמא כללית שמיועדת לתת לכם תמונה ראשונית על העלויות של פרסום כתבות ממומנות, אבל ישנם מאות אתרים קטנים ובינוניים בהם תוכלו לפרסם את הכתבות שלכם וכאמור, אם תקנו כמות גדולה של כתבות, תוכלו ליהנות מהנחת כמות של 10%.

 

עלויות כתיבת התוכן

אבל מחירון פרסום כתבות אינו מסתכם בעלות הפרסום של הכתבה, וכולל בתוכו גם את עלות כתיבת הכתבה. כתיבת הכתבה יכולה להתבצע על ידי כותב תוכן עצמאי איתו אתם עובדים או שתוכלו להזמין את שירות הכתיבה של הכתבה שלכם מהחברה שדרכה אתם מפרסמים אותה. עלות הכתיבה יכולה להשתנות מאוד בהתאם לרמת התוכן המבוקש. ישנם תכנים שתוכלו להזמין בעלות מינימלית של 13 אג' למילה, אבל אם תרצו מאמר מקצועי שמעניק לכם סמכות מקצועית, המחיר יכול להגיע גם לחצי שקל, שקל ויותר למילה. הדברים תלויים בתחום הכתיבה (נדל"ן, שוק ההון, רפואה וכדומה, נחשבים לתחומים יקרים יותר) וכמובן ברמת הכתיבה. הבחירה ברמת הכתיבה היא בחירה תקציבית, אבל מן הראוי שתקפידו על כך שהכתבה כתובה היטב וברמה גבוהה, שכן כתבה שאינה כתובה טוב, כתבה שמדברת מדברת אבל לא אומרת כלום, עלולה לגרום לכם ליותר נזק מאשר תועלת.

 

לא זבנג וגמרנו

ואחרי שפירטנו בפניכם מחירון פרסום כתבות מלא, מן הראוי לומר את הדבר הבא: כתבות תוכן הוא לא פתרון של זבנג וגמרנו. אתם לחלוטין לא יכולים להסתמך על כתבה אחת שאתם מפרסמים פעם אחת בציפייה שהיא תשדרג לכם את העסק ותוביל להרחבת הפעילות העסקית שלכם. כתיבת תוכן ובכלל זה גם פרסום כתבות באתרי תוכן, הם תהליכים עסקיים קבועים בדיוק כמו הנהלת חשבונות, ניהול מלאי, שירות לקוחות וכדומה, וכך ראוי שתתייחסו אליהם. המשמעות בפועל היא, שאתם צריכים לתקצב את הנושא של פרסום כתבות ברמה חודשית כך שבכל חודש תוכלו להוציא לפחות כתבה אחת, שתשמור אתכם בתודעה של קהל היעד שלכם, תייצר לכם חשיפה גבוהה יותר ותייצר לכם גם קישורים נכנסים שיסייעו לכם בקידום האתר שלכם. לשם כך מן הסתם, נדרש סיוע מקצועי אותו תוכלו לקבל מחברות פרסום, שיווק וקידום אתרים באינטרנט, שגם מספקות שירותי פרסום כתבות באתרי תוכן ויודעות גם להציע לכם רשימה גדולה של אתרים לבחירתכם כמו גם מחירון פרסום כתבות אטרקטיבי עם הנחת כמות ראויה.

חברת BESTLINKS היא אחת החברות המובילות בישראל בתחום של פרסום כתבות תוכן ובתחום של קישורים נכנסים. החברה מציעה ללקוחותיה בכל רחבי הארץ, מאות אתרי תוכן קטנים, בינוניים וגדולים בהם ניתן לפרסם כתבות ממומנות וכן מנהלת עבור לקוחותיה את כל לוחות הזמנים ואת הביצוע של פרסום הכתבות. בתוך כך, מטפלת BESTLINKS גם בכל הנושא של שילוב קישור בכל כתבה וניהול כל מערך הקישורים הנכנסים של אתר הלקוח. אבל בסטלינקס מספקת עוד הרבה מעבר לכך, ומציעה לכם גם שירותי כתיבת תוכן, פרסום באינטרנט, קידום אתרים אורגני וקידום ממומן ובסך הכל, כל מה שאתם צריכים בכדי לייצר אימפקט אמיתי על הפעילות העסקית שלכם. בכל מקרה, כאשר אתם בוחנים מחירון פרסום כתבות או כל שירות אחר של פרסום באינטרנט, זכרו שהמטרה שלכם היא לא לפרסם אלא לגזור את התוצאה של פעילות הפרסום ולשם כך נדרשת התנהלות מסודרת ונדרש גם ליווי של גורם מקצועי.

 

 

 

ליצירת קשר מוזמנים להשאיר פרטים

שתפו פוסט זה

שיתוף ב facebook
שיתוף ב twitter
שיתוף ב whatsapp
שיתוף ב email

ליצירת קשר מוזמנים להשאיר פרטים

תוכן עניינים

לוגו וואלה
פרסום כתבות

איך להשיג פרסום כתבה בוואלה?

וואלה נחשב לאחר האתרים המובילים בישראל לצריכת תוכן, עדכון בחדשות הכי עדכניות, צפיה בסרטונים, סרטים וסדרות, חיפוש עבודה, קניות ומבצעים,

כתיבה שיווקית לאתרים
פרסום כתבות

כתבה שיווקית

כתבה שיווקית נחשבת היום לאחת הדרכים היותר יעילות ופופולאריות לפרסום עסקים ברשת. אנו חיים בעידן דיגיטלי בו התחרות רק עולה

כתיבת תוכן
פרסום כתבות

פרסום באתרי חדשות

פרסום באתרי חדשות רוצים לפרסם את העסק שלכם באתרי חדשות? אתם לגמרי צודקים! שם נמצאים רוב הגולשים שלכם שהם בעצם

0
    0
    מוצרים שלך
    עגלה ריקהחזרה לחנות
    × איך נוכל לעזור לך ?