מחירון כתיבה שיווקית

 

מחירון כתיבה שיווקיתרבים הם האנשים שזקוקים לשירות של כתיבה שיווקית ושואלים את עצמם כמה יעלה להם לשלם לכותב תוכן, קופירייטר או חברה לכתיבה תוכן למטרה של כתיבה שיווקית. אז לשאלה זו אין תשובה חד משמעית משום שזה מאוד תלוי מה התוכן שלו אנו זקוקים, מה המטרה שלנו, מי כותב עבורנו את התוכן, כמה תוכן אנחנו צריכים מבחינת כמות, האם אנחנו גם צריכים שיפרסמו לנו את התוכן ועוד. הנה מחירון כתיבה שיווקית מפורט אבל לפני זה, מה זה בכלל כתיבה שיווקית.

 

כתיבה שיווקית הגדרה

כתיבה שיווקית היא כתיבה שהמטרה שלה כשמה כן היא- לשווק. מה אנחנו רוצים לשווק? זה יכול להיות כל דבר. מוצר שאנחנו רוצים לפרסם ולמכור, שירות שאנחנו מציעים, מבצע חדש שיש לנו, סדנא, חוג, רעיון, מסר שיווקי, סרטון, הדרכה בתשלום, כל דבר שאנחנו רוצים להוציא אותו החוצה ולגרום לאנשים להתעניין, להכיר, לקנות. אחרי שנציג בפניכם מחירון כתיבה שיווקית מפורט, נסביר לכם גם איך אפשר לכתוב כתיבה שיווקית אפילו בעצמכם, איפה אתם יכולים לפרסם את הכתיבה שלכם ועוד כל מיני רעיונות מגניבים שקשורים לנושא.

 

  • מחירון כתיבה שיווקית של תוכן לאתרי אינטרנט – תלוי בגודל האתר, כמות התכנים – נע בין 50 ש“ח לעמוד לכמה אלפי שקלים לאתרים גדולים שצריך למלא בהם את כל התוכן.
  • מחירון כתיבה שיווקית של תוכן למודעות פרסום – נע בין 200-1,000 ש“ח תלוי באורך של המודעה.
  • מחירון כתיבה שיווקית לרשתות חברתיות כמו פייסבוק ואינסטגרם – נע בין 1,000-5,000 ש“ח בחודש בהתאם לכמות ותדירות התכנים שאנו רוצים וגם האורך שלהם.
  • מחירון כתיבה שיווקית למצגת – נע בין 1,000-2,000 ש“ח תלוי באורך של המצגת.
  • מחירון כתיבה שיווקית לאתר לפי מילה – 2-40 אג‘ למילה.
  • מחירון כתיבה שיווקית לאתר לפי מאמר 300-1,000 ש“ח למאמר.

 

מדוע מנעד המחירים בתוכן שיווקי כל כך גדול?

גם בקהילת כותבי התוכן וגם בקהילת הקופירייטרים יש לא מעט דיונים על תמחור שירותי כתיבת תוכן שיווקי או כתיבת תוכן לאתרי אינטרנט. העניין הוא, שאלפי כותבי תוכן מתלוננים על כל שיש כותבים שמציעים את השירות הזה במחירים מאוד זולים. יחד עם זאת, מי שרוכש את התוכן מזמין מאמרים על בסיס חודשי קבוע, מדובר בעשרות ומאות תכנים בחודש ששווים אלפי ואפילו עשרות אלפי שקלים בחודש. מזמיני התכנים רוכשים את האמון אצל כותבים מסוימים וגם מוכנים לשלם יותר עבור תכנים איכותיים ששווים יותר הן בהיבט השיווקי והן בהיבט הקידומי. כמו בכל תחום, גם תחום הכתיבה מאפשר לרכוש שירות בעלויות משתנות אבל השאלה היא מה האיכות שתקבלו תמורת אותו תשלום.

 

כתיבה שיווקית מה היתרונות שלה ומה החסרונות שלה?

בעלי עסקים רבים מתלבטים מה הדרך הנכונה להציג את השירותים והמוצרים השונים שהם מוכרים או מציעים לקהלי היעד השונים שלהם. הרי יש מידע בכל מקום, פרסומות בכל מקום, סרטונים בכל מקום, אז איך בעצם אנחנו הופכים יותר רלוונטיים, יותר בולטים ומגיעים לנקודה מרכזית בלב ליבו של הלקוח שיגרום לו באמת לבחור דווקא בנו, לבזבז את הכסף שלו דווקא אצלנו, להאמין בנו ולא באחרים? אז זה מאוד תלוי במה אתם רוצים להעביר, באיזה ערוצים שיווקיים אתם פועלים כשהמפתח הוא כתיבה שיווקית. אבל זה כבר לא מספיק רק לכתוב שיווקי. זה צריך לגעת באנשים. זה צריך להיות אחר, מקורי, שונה, אותנטי.  אפשר לשווק בהמון דרכים כמו למשל באמצעות ניוזלטרים, באמצעות פוסטים בפייסבוק, סרטונים ביוטיוב, כתיבת מאמרים ואפילו כתבת פרסומת במגזין אינטרנטי שכולם נמצאים בו לפחות פעם ביום. לא משנה איפה אתם משווקים את עצמכם, זה צריך להיות מדויק ומושלם, מותאם למטרה. אחרת זה כבר פשוט לא עובד.אם אנחנו עוסקים על יתרונות של כתיבה שיווקית חשוב לזכור שהיא עוזרת לנו להגיע באופן הכי מדויק לקהל שלנו. היא עוסקת בלקוח, מייצרת עניין, סקרנות והיא פשוט גורמת למשיכה של הלקוח ישירות אליו. יחד עם זאת, כתיבה שיווקית מעניקה ערך מוסף לקורא, היא משרתת את הלקוח וזה ההבדל בין סתם כתיבה לכתיבה שיווקית שעובדת. החיסרון בכתיבה שיווקית אולי הוא בהיבט של מאיפה מתחילים, איך מביאים את הרעיונות, לאן לוקחים את זה, איך מחברים את המילים בצורה הכי נכונה? כתיבה שיווקית מחייבת ידע מקצועי, יצירתיות בשילוב עם היכולת לגעת בקורא, בגולש.

 

 

איפה אפשר לפרסם כתיבה שיווקית?

האמת היא שאפשר לפרסם כתבות ומידע שיווקי בכל מקום. בקבוצות ווטצ‘אפ הרלוונטיות לעסק שלכם, בפייסבוק בעמוד העסקי, באינסטגרם, באתר שלכם, בבלוג ייעודי, בתוך שטחי פרסום באתרים מובילים, באתרי תוכן, אתרי מאמרים, אתרי חדשות ועוד. העניין הוא שלא ממש כדאי סתם ככה להפציץ תוכן שיווקי אלא לתכנן שני דברים:

  1. אסטרטגיה שיווקית
  2. אסטרטגיית תוכן

 

מה זה אומר?

מחירון כתיבה שיווקיתזה אומר שקודם כל אנחנו צריכים להכיר את קהל הגולשים שלנו, להבין מי הם, מה המאפיינים שלהם, מה מעניין אותם, מה הם רוצים לרכוש, עם איזה בעיות הם מתמודדים. זה אומר גם שקודם אנחנו צריכים להכיר את המתחרים שלנו היטב ורק אז להבין איפה הגולשים שלנו נמצאים.

 

לפי זה אנחנו בונים אסטרטגיה שיווקית ובוחרים את פלטפורמות השיווק שמתאימות לנו בין אם זה קידום אורגני, קידום ממומן, קידום ושיווק ברשתות חברתיות, שיווק באמצעות המייל ועוד. בשלב הבא נוכל לבנות אסטרטגיית תוכן או תמהיל תוכן שתואם את אסטרטגיית השיווק שלנו. זה יכול להיות שיווק באמצעות פוסטים, תמונות וסרטונים, זה יכול להיות שיווק באמצעות בלוג מדהים עם נושאים מרתקים, שיווק דרך קידום אורגני על בסיס מחקר מילות מפתח ועוד.

 

איך בוחרים מומחה לכתיבה שיווקית?

יש כמה קריטריונים חשובים שכדאי לשים אליהם דגש כאשר אנחנו בוחרים פרילנסר, מומחה או חברה המתמחים בכתיבה שיווקית. הדבר הראשון הוא החיבור. נדרש כאן חיבור אישי משום שהאדם שכותב עבורנו, חייב להכיר אותנו, הוא חייב להבין על מה מדובר ואנחנו צריכים להרגיש בנוח לספר לו, לשתף אותו. אז אתם צריכים להרגיש סוג של קליק, בנוח.

 

הדבר השני הוא המומחיות. זה נכון שלא כולם הולכים ללמוד כתיבה שיווקית, אבל זה משהו שכן דורש ידע, ניסיון, התמקצעות ויכולת. עוד משהו שיכול לחבר אתכם לאדם כזה או אחר שמומחה בכתיבת תוכן שיווקי הוא בהיבט של הסקרנות, היצירתיות, הרצון העז ללמוד את התחום ולהכיר את המוצר שלכם – כל אלה מעידים על כותב שיווקי ששווה לעבוד איתו. כמובן שאפשר לבקש תמיד המלצות, לראות דוגמאות לכתיבה שיווקית, להשוות בין כמה ספקים, להשוות מחירים ורק אז לקבל החלטה.

 

לפרטים נוספים אודות כתיבת שיווקית והצעת מחיר, אל תהססו להשאיר את הפרטים שלכם ואנחנו נשמח לחזור אליכם במהרה.

ליצירת קשר מוזמנים להשאיר פרטים

תוכן עניינים

פרסום מאמרים באתרי תוכן בשנת 2021
כתיבת תוכן

פרסום כתבות שיווקיות

כאשר אנו רוצים להציג את העסק, המוצר, המיזם, השירות או כל דבר אחר, לרוב הפרסום יכיל תוכן. אנשים צורכים תוכן

פרסום מאמרים באתרי תוכן בשנת 2021
כתיבת תוכן

כתבה שיווקית

אחד המושגים היותר מדוברים ואנו מתעסקים בו כמעט בכל תחום שקיים הוא שיווק. היום, כמעט כל בעל עסק עושה שימוש

פרסום מאמרים באתרי תוכן לקידום העסק
כתיבת תוכן

פרסום באתרי תוכן

אתר אינטרנט ולא משנה באיזה תחום הוא עוסק נחשב לעסק לכל דבר ועניין. צריך לטפח אותו, לדאוג לו, להיות כל

כתבות שיווקיות לקידום אורגני לפרסום באתרים מובילים
כתיבת תוכן

פרסום כתבות באתרים מובילים

אחת הדרכים היותר מועילות וטובות במטרה להשיג לאתר שלנו קישורים חיצוניים איכותיים היא על ידי פרסום כתבות באתרים מובילים. באופן

הקשר בין פרסום מאמרים באתרים לבין קישורים
כתיבת תוכן

פרסום מאמרים באינטרנט

בעלי אתרים רבים שואלים את עצמם איפה הכי נכון והכי כדאי לפרסם את העסק שלהם. כלומר באיזה מקום ברשת האינטרנט

פרסום כתבה שיווקית ב- YNET לקידום העסק
כתיבת תוכן

פרסום מאמרים

כל בעל אתר שרוצה להיות במקום הראשון בגוגל מבין בשלב כזה או אחרת את החשיבות של פרסום מאמרים באתרים שונים,

Call Now Buttonהתקשרו עכשיו
0
    0
    מוצרים שלך
    עגלה ריקהחזרה לחנות
    גלילה למעלה
    ×