מה זה לינקים ממומנים ואיך להשיג אותם בקלות?

עוד לא סיימתם להבין את הקונספט של קידום ממומן, והנה כעת אתם נתקלים שוב ושוב בעניין הזה של לינקים ממומנים. מה זה בדיוק אומר? האם אתם באמת צריכים את זה? האם זה קשור לקישורים נכנסים? איך יוצרים לינקים ממומנים וכמה זה עולה? על שאלות אלו ועוד, עונים לכם בשורות הבאות המומחים של BEST LINKS, שמציעה לכם חבילת ניהול כוללת לכל פעילות הקידום שלכם ובכלל זה גם קישורים ממומנים.

פרסום לינקים

מה זה קישורים ממומנים?

ובכן, כחלק מהניסיון של גוגל לדרג את האתרים השונים על מנת לקבוע את המיקום המתאים לכם בדפי תוצאות החיפוש, נעזרת גוגל בשורה של קריטריונים שאחד מהם הוא הקישורים הנכנסים לאתר. קישור נכנס הוא כידוע, קישור שיוצא מאתר אחר כלשהו ומפנה אל האתר שלכם. מבחינת גוגל, מדובר בלא פחות מהמלצה של האתר המפנה על האתר שאליו הוא מפנה ולכן ככל שיש לכם יותר קישורים נכנסים כאלה וככל שהקישורים האלה מגיעים מאתרים נחשבים וחשובים יותר, כך אפשר להתייחס גם לאתר שלכם כאתר נחשב, להעלות לו את הדירוג וכמובן להציג אותו בראש דפי תוצאות החיפוש – המטרה האולטימטיבית שלכם.

העניין הוא, שאם לא תעשו דבר בעניין, אף אחד לא יפנה אליכם. אתם יכולים להתנהל במשך שנים ארוכות מבלי שהשם שלכם יופיע באתר אחר כלשהו, שלא לומר קישור שיפנה אליכם מאתר אחר. זאת אומרת שאת הקישורים הנכנסים שלכם אתם צריכים לייצר בעצמכם. אתם יכולים למשל לייצר קישורים נכנסים מאינדקסים לעסקים כמו דפי זהב, מרשתות חברתיות כמו פייסבוק, טוויטר, לינקדאין וכדומה ואפילו מפורומים וטוקבקים באתרי חדשות, אלא שלכל אלה גוגל לא מייחסת כלל חשיבות, מכיוון שכל אחד יכול לעשות זאת. גוגל מחפשת קישורים נכנסים איכותיים ואותנטיים שמגיעים מאתרים איכותיים, כאלה שבאמת אפשר להתייחס אליהם כאל המלצות על האתר שלכם ועליכם. במצב זה, יהיה עליכם להסתייע באתרי תוכן אחרים ובאנשי מקצוע שייצרו עבורכם את הקישורים הנכנסים באמצעות פרסום תכנים באותם אתרים ועל כן מוגדרים קישורים אלה בתור לינקים ממומנים, שעבורם צריך לשלם.

 

איך עושים את זה וכמה זה עולה?

ובכן, יצירת לינקים ממומנים היא פרקטיקה המבוססת על יצירת כתבות תוכן שבתוכן משולב קישור נכנס לאתר שלכם, ופרסומן באתרי תוכן. ברגע שפרסמתם את הכתבה באתר חדשות או כל אתר תוכן שהוא, יצרתם למעשה קישורים נכנס לאתר שלכם, קרי קישור שמפנה מאתר התוכן בו פרסמתם, אל האתר שלכם. הפרקטיקה הזאת עולה כמובן כסף והמחיר יכול להשתנות מאוד מאוד בהתאם לאתר שבו אתם מפרסמים את הכתבה. כך למשל, פרסום כתבות יח"צ באתרי תוכן קטנים ומקצועיים, העוסקים בנושאים מאוד ספציפיים. במקרה זה, עליכם למצוא אתרים שמתמחים בתחום הפעילות שלכם ולפרסם בהם בעלות ממוצעת של כ-120 שקלים לכתבה בלבד. ישנה גם האפשרות לפרסם כתבות במקומונים המפורסמים באזור הפעילות שלכם ובמקרה כזה, זה יכול לעלות לכם בין 140 שקלים ועד 600 שקלים, בהתאם לגודל, לחשיפה ולתפוצה של המקומון. לבסוף, יש לכם גם את האפשרות לפרסם את הכתבה באתרי חדשות מובילים כמו אתר סרוגים, אתר כלכליסט, קטגוריות מתמחות באתרי חדשות ארציים כמו וואלה וכן הלאה. במקרה זה, העלות יכולה להגיע ל-1,600 שקלים בסרוגים, דרך 2,800 שקלים בכלכליסט וכלה ביותר מ-5,000 שקלים באתרי החדשות הארציים המובילים.

עלות ניהול פעילות הקישורים הנכנסים שלכם

אחרי שפירטנו בפניכם את החשיבות של לינקים ממומנים ואת עלות היצירה שלהם, חשוב להבין שפעילות של קישורים ממומנים היא פעילות שחייבת להיות מנוהלת היטב על ידי גורם מקצועי. מבחינת גוגל, הדבר החשוב ביותר הוא שהקישורים הנכנסים שלכם יהיו קישורים אותנטיים שבאמת ניתן להתייחס אליהם כאל המלצה שנותן לכם האתר המפנה אליכם. זאת אומרת שגוגל תעשה הכל כדי לוודא שאלה לא אתם שמייצרים את הקישורים האלה בצורה מלאכותית. אם גוגל אכן תזהה זאת, היא במקרה הטוב לא תקדם אתכם כלל ובמקרה הרע אף תעניש אתכם על ידי דחיקתכם לדפי תוצאות החיפוש האחוריים.

כדי להבטיח שהקישורים הנכנסים שלכם ייראו אותנטיים לחלוטין לגוגל, ולבטח כאשר מדובר בפרקטיקה של לינקים ממומנים, חשוב מאוד לנהל נכון את כל הפעילות סביב הנושא. כך למשל, צריך להגדיר בדיוק מהם האתרים שמהם נכון להוציא את הקישורים אליכם, באיזה מינון ובאילו היקפים צריך להוציא קישורים כאלה בכדי שייראו אותנטיים לחלוטין, מהם האנקורים (הטקסט הכחול עליו לוחצים) שבהם יש לשלב את הקישור ואיך לגוון אותם, לאילו דפים באתר שלכם יפנו הקישורים וכן הלאה. פעילות תכנונית זו נקראת בניית פרופיל קישורים, קרי מעין תכנית אסטרטגית שמגדירה את אופן הפעילות שלכם בתחום הקישורים הנכנסים בכלל ובתחום הספציפי של לינקים ממומנים בפרט.

לינקים איור

לשם כך נדרש גורם מקצועי שמתמחה בתחום של קידום אורגני וקידום ממומן, מכיר היטב את האופן בו מתנהלת גוגל סביב נושא הקישורים הנכנסים ויודע כיצד לייצר לינקים ממומנים מתחת לרדאר של גוגל. אם זה נשמע לכם כמו מבצע סודי אתם לחלוטין לא טועים. המטרה שלכם היא לגרום לגוגל להאמין שכל הקישורים הנכנסים אליכם הם אותנטיים לחלוטין וזאת כאשר גוגל יודעת להשתמש בשורה של כלים טכנולוגיים כדי לחשוף כל פעילות לא אותנטית בעניין הזה.

חברת BEST LINKS היא אחת החברות לבניית קישורים והקידום האורגני מהטובות בישראל וביתר שאת בתחום הקישורים הנכנסים. המומחים של BEST LINKS יבנו עבורכם פרופיל קישורים חכם ומתוחכם וינהלו את כל פעילות התוכן והקישורים הנכנסים שלכם בצורה מקצועית מקצה לקצה, החל מכתיבת התכנים, דרך שילוב הקישורים בצורה חכמה וכלה בפרסום הכתבות במאות אתרי תוכן עימם עובדת החברה על בסיס קבוע ונגישים לכל לקוחותיה באופן חופשי.

ליצירת קשר מוזמנים להשאיר פרטים

שתפו פוסט זה

שיתוף ב facebook
שיתוף ב twitter
שיתוף ב whatsapp
שיתוף ב email

ליצירת קשר מוזמנים להשאיר פרטים

תוכן עניינים

0
    0
    מוצרים שלך
    עגלה ריקהחזרה לחנות
    × איך נוכל לעזור לך ?