כתיבת תוכן שיווקי

 

כתיבת תוכן שיווקייש לכם אתר תדמית? חנות אי קומרס? קבוצת וואצ‘אפ פעילה? רשימת תפוצה של הלקוחות שלכם באיימיל? עמוד עסקי בפייסבוק או פרופיל באינסטגרם? יש לכם את כולם? כנראה שאתם חייבים ונושמים תוכן שיווקי או שאולי אתם ממש בתחילת הדרך ורוצים להבין מדוע צריך כתיבת תוכן שיווקי כדי לקדם את העסק שלכם ואיך בעצם עושים את זה? אז למעשה כתיבת תוכן שיווקי הוא משהו שיכול להתאים לכולם: פרילנסרים, שכירים שמתפתחים את עצמכם במקביל לעבודתם הקבועה למקומות נוספים, חברות ,ארגונים, עסקים קטנים או גדולים, בעלי מקצוע, עסקים בתחום ההייטק, האופנה, העיצוב, הרפואה או החקלאות – לכולם.

 

כתיבת תוכן שיווקי – מדוע?

אנו נמצאים בעידן משולב בו מצד אחד יש ריבוי עסקים וריבוי תחרות בתחומים רבים ומגוונים, מצד שני מי שלא נכנס באופן כזה או אחר לעולם השיווק הדיגיטלי מוצא את עצמו מאחור בהשוואה למתחרים שלו. כתיבת תוכן שיווקי היא בין הדרכים היותר עוצמתיות שמאפשרת לנו להגיע לגולשים שלנו או ללקוחות שלנו בצורה היעילה, המהירה והאפקטיבית ביותר. העניין הוא שיש כל כך הרבה ערוצים, כל כך הרבה פלטפורמות שבהם אנחנו יכולים לשווק את העסק שלנו באמצעות תוכן, אז איך אני בכלל יודע מאיפה להתחיל? הנה מדריך קצר לכתיבת תוכן שיווקי שיכול לעזור לכם.

 

כתיבת תוכן שיווקי – שלב ראשון מטרה!

בלי מטרה אי אפשר להגיע לשום מקום? חשוב קודם כל להגיד מה המטרה שלכם או מה המטרות שלכם דרך כתיבת התוכן השיווקי ? מה זה אומר מטרה? שימו לב איך לאותו עסק יכולות להיות 5 מטרות שונות. ניקח בתור דוגמא את הילה. הילה פתחה לאחרונה עסק חדש  העוסק בטיפולים אסתטיים רפואיים ברמה הכי גבוהה שיש. הזרקות בוטוקס, מילוי באמצעות חומצה הילארונית, טיפול ביוטי ועוד. להילה יש כמה מטרות עיקריות:

 

  1. לפרסם את העסק שלה באזור שבו היא פועלת ולהגדיל את החשיפה השיווקית שלה לכמה שיותר קליינטים פוטנציאליים
  2. להביא 50 לקוחות חדשים תוך חודש וחצי לטיפול ראשון
  3. לעודד התעניינות על ידי 200 גולשים וגולשות רק על ידי השארת פרטים בעמוד הצור קשר
  4. לפתוח עמוד עסקי בפייסבוק ולגרום ל-3,000 גולשות לעשות לעמוד לייק ולעקוב אחריו תוך חודשיים.
  5. לפתוח פרופיל באינסטגרם ולגרום ל-4,000 גולשות וגולשים לעקוב אחרי הפרופיל, להגיב, לשתף וליצור עניין.

 

כתיבת תוכן שיווקי – שלב שני! מי כותב לי?

כדי לממש את המטרות הללו הילה מבינה כי היא חייבת להשקיע בכתיבת תוכן שיווקי. היא פונה לכותב תוכן או כותבת תוכן המתמחה בכתיבת תוכן שיווקי לעסקים בפלטפורמות המדיה השונות.כמובן שיש כל מיני עסקים וחברות שיכולים לסייע לנו בתהליך של כתיבת תוכן וכאן נכנס לתמונה מחקר שוק שאתם חייבים לעשות תוך בחירת איש מקצוע שמתאים לסוג הכתיבה שמאפיינת את העסק שלכם.

https://www.youtube.com/watch?v=YlVUD6yoFbs&ab_channel=AlexCattoni

שלב שלישי בכתיבת תוכן שיווקי – למי אני כותבת?

הכותבת עוזרת להילה לאפיין את קהל היעד שלה שהוא נשים וגברים סביב גיל 35 ואילך שרוצים לשפר את מראה העור ולהפחית כתמים, קמטוטים וקמטים. לכל מטרה הכותבת בונה אסטרטגיית תוכן.

 

  1. אמרנו שהמטרה הראשונה היא פרסום העסק באזור שבו העסק פועל, במקרה שלנו תל אביב והגדלת החשיפה- איך עושים את זה באמצעות כתיבת תוכן שיווקי? יש כל מיני דרכים לעשות זאת. אחת הדרכים הטובות, המהירות והיעילות לעשות זאת היא באמצעות כתבה ממומנת. דרך הכתבה אנחנו מציגים פריצת דרך בתחום האסתטיקה וטיפול חדשני שיש במכון של הילה ומציגים את היתרונות של השיטה. כתבה כזו אשר מפורסמת בעיתון דיגיטלי או אתר תוכן מוביל יכול לעודד תנועה אדירה ולגרום להרבה מאוד אנשים להביע עניין בטיפול הזה. אנחנו דרך הכתבה מזהים חולשה או רגש אצל הגולשים שזה המהות של תוכן שיווקי ושם בדיוק אנחנו ”לוחצים“. על המראה העייף של העור, על המראה של העור אחרי הקיץ שנחשפנו בו לשמש, הלחץ, העייפות – הכל משפיע על העור שלנו וזה בדיוק הזמן לטפל בכתמים, בקמטים ובכל מה שמפריע!
  2. אמרנו שהמטרה השנייה שלנו היא להביא 50 לקוחות חדשים תוך חודש וחצי לטיפול ראשון. איך עושים את זה? עם מבצע! כתיבת תוכן שיווקי הוא יתרון אדיר במבצעים וחידושים. איפה מפרסמים את זה? אפשר בפייסבוק, אפשר באינסטגרם, אפשר בתפוצת דיור אלקטרונית או אפילו בשטח פרסום של אתר מוביל. ככה זה יכול להיראות!

העור עייף? מרגישה שהגיע הזמן לטפל בקמטים?! רק לסופ“ש הקרוב ורק לחג החנוכה את יכולה להעניק לעור שלך נס אמיתי ולהאיר אותו מחדש! קבלי הנחה של 35% על כל מזרק בוטוקס! לפרטים נוספים צרי איתנו קשר ונשמח לחזור אליך בקרוב!

 

  1. אמרנו שהמטרה השלישית של הילה היא ליצור התעניינות . היא רוצה ש-200 גולשים וגולשות רק ישאירו את הפרטים שלהם בעמוד צור קשר. איך עושים את זה? שוב בעזרת כתיבת תוכן שיווקי. אז מבצע כבר עשינו. דרך נפלאה לעשות זאת היא באמצעות סרטון או תמונה של לפני או אחרי. אפשר לפרסם את הסרטון באתר או בעמוד נחיתה מיוחד, אפשר לשלוח את הסרטון של לפני ואחרי בקבוצות ייעודיות ועוד מגוון של דרכים.
  2. המטרה הרביעי של הילה הוא לפתוח עמוד עסקי בפייסבוק ולגרום ל-3,000 גולשות לעשות לעמוד לייק ולעקוב אחריו תוך חודשיים. הילה פותחת עמוד עסקי ונעזרת בכותבת שלה לכתוב פוסטים שיווקיים. פייסבוק הוא פלטפורמה מדהימה לצורך כתיבת תוכן שיווקי. הילה מבינה שזה לא מספיק כי היא משיגהה רק 700 עוקבות ולכן מחליטה לקדם את העמוד שלה בקידום ממומן בפייסבוק. תוך חודש וחצי היא מגיעה ל-3,200 עוקבים ועוקבות שעושים לעמוד לייק.
  3. המטרה החמישי והאחרונה של הילה היא לפתוח פרופיל באינסטגרם ולגרום ל-4,000 גולשות וגולשים לעקוב אחרי הפרופיל, להגיב, לשתף וליצור עניין. הילה משקיעה מאוד ומבינה שהכותבת שלה כבר לא מספיקה ולכן היא פונה לחברה מקצועית המתמחה בניהול מדיות חברתיות. החברה עוזרת לה בפתיחת פרופיל באינסטגרם שמתסנכרן גם עם עמוד הפייסבוק שלו. ביחד הם מעלים סרטונים, פוסטים מדליקים לשיקום העור בבית, טיפים יצירתיים ותמונות מהמכון. הילה מצליחה לגרום ל-5,000 עוקבים ועוקבות לעקוב אחריה ותוך זמן קצר כמות הלקוחות שלה עולה.

 

כתיבת תוכן שיווקיזה המהות של תוכן שיווקי בעידן הדיגיטלי ורק אחרי שמבינים את השוק שבו העסק שלנו פועל, עושים מחקר, מבינים אילו ערוצים רלוונטים אלינו מבחינה שיווקית, פונים לקהל יעד מסוים וקובעים מטרות, התוכן השיווקי שלנו באמת עובד!

 

כתיבת תוכן שיווקי כמה זה עולה?

זה מאוד תלוי בספק שלכם ומי כותב עבורכם את התוכן. זה יכול להיות כותבת תוכן, חברה המתמחה בכתיבת תוכן, חברה העוסקת בקידום אורגני ובניית אתרים וגם מספקת תוכן ללקוחות שלה ועוד. ניתן לתמחר את העלות לפי פוסט, לפי עמוד, לפי שעה, לפי תחום הכתיבה ועוד מגוון של פרמטרים. לכן, קשה מאוד לתמחר תוכן שיווקי אבל הממוצע נע בין 100-150 ש“ח לשעת עבודה או לפי מילה – בין 15-50 אג למילת תוכן.

 

 

ליצירת קשר מוזמנים להשאיר פרטים

שתפו פוסט זה

שיתוף ב facebook
שיתוף ב twitter
שיתוף ב whatsapp
שיתוף ב email

ליצירת קשר מוזמנים להשאיר פרטים

תוכן עניינים

פרסום מאמרים באתרי תוכן בשנת 2021
כתיבת תוכן

פרסום כתבות שיווקיות

כאשר אנו רוצים להציג את העסק, המוצר, המיזם, השירות או כל דבר אחר, לרוב הפרסום יכיל תוכן. אנשים צורכים תוכן

כתבות שיווקיות לקידום אורגני לפרסום באתרים מובילים
כתיבת תוכן

פרסום מאמרים באתרים

קיים קשר ישיר בין פרסום מאמרים באתרים לבין קידום אורגני לבין שיווק ופרסום האתר או העסק שלנו ברשת האינטרנט. תוכן

פרסום מאמרים באתרי תוכן בשנת 2021
כתיבת תוכן

כתבה שיווקית

אחד המושגים היותר מדוברים ואנו מתעסקים בו כמעט בכל תחום שקיים הוא שיווק. היום, כמעט כל בעל עסק עושה שימוש

פרסום מאמרים באתרי תוכן לקידום העסק
כתיבת תוכן

פרסום באתרי תוכן

אתר אינטרנט ולא משנה באיזה תחום הוא עוסק נחשב לעסק לכל דבר ועניין. צריך לטפח אותו, לדאוג לו, להיות כל

פרסום מאמרים באתרי תוכן בשנת 2021
כתיבת תוכן

פרסום מאמרים באתרי תוכן

אם יש לכם אתר אינטרנט קיים, בוודאי המטרה שלכם היא שקהלי היעד הרלוונטיים לאתר שלכם יכנסו אליו וישארו בו כמה

כתבות שיווקיות לקידום אורגני לפרסום באתרים מובילים
כתיבת תוכן

פרסום כתבות באתרים מובילים

אחת הדרכים היותר מועילות וטובות במטרה להשיג לאתר שלנו קישורים חיצוניים איכותיים היא על ידי פרסום כתבות באתרים מובילים. באופן

Call Now Buttonהתקשרו עכשיו
0
    0
    מוצרים שלך
    עגלה ריקהחזרה לחנות
    גלילה למעלה
    ×