כתיבת תוכן לאתרים

 

אחת הסיבות המרכזיות בגינן משקיעים עסקים בתוכן לאתר היא קידום האתר במנוע החיפוש של גוגל. זוהי כמובן מטרה מצוינת וסיבה טובה להוספת תוכן לאתר, אבל חשוב להבין דבר אחד: המשימה שבאמת עומדת מולכם היא משימת מכירה, קרי מכירת המוצרים/ השירותים שלכם ואת זה אי אפשר להשיג אך ורק דרך כיבוש המקום הראשון בגוגל. כתיבת תוכן לאתרים הוא למעשה מכלול שלם של פעולות שיש לבצע על מנת להעביר את קהל היעד שלכם במשפך מכירות יעיל שמסתיים בסגירת עסקאות ועל כך מדברים איתכם בשורות הבאות, המומחים של BESTLINKS המציעה מגוון רחב של שירותי פרסום, שיווק וקידום באינטרנט ובכלל זה מספקת גם שירותי כתיבת תוכן לאתרים בכל הענפים ובכל התעשיות.

כתיבת תוכן

התוכן הוא איש המכירות שלכם באינטרנט

כשלקוח נכנס אל העסק שלכם במהלך שעות הפתיחה, פונה אליו איש מכירות ומנסה להוביל אותו לסגירת עסקה. שעות הפתיחה של אתר האינטרנט שלכם הן 24/7 מסביב לשעון ואיש המכירות שפונה לכל לקוח שנכנס, הוא התוכן שלכם שעובד בשבילכם גם כשאתם ישנים. זה נשמע יופי, אבל זה עם הכוח באה גם האחריות וכדי שהתוכן שלכם אכן יוכל לייצר לכם עסקאות, אתם צריכים לאמץ לעצמכם גישה כוללנית לעולם הרחב של כתיבת תוכן לאתרים. את האופן בו עובד בשבילכם התוכן אפשר לפרוט לשלושת הרגליים המרכזיות הבאות:

כתיבת תוכן לאתרים

המפגש עם הלקוח

המפגש עם הלקוח הוא הרגע שבו אתם פוגשים את הלקוח היכן שהוא ברחבי האינטרנט, בין באמצעות מודעת פרסומת בפייסבוק, בין באמצעות כתבה ממומנת שפרסמתם באתר תוכן כלשהו, בין באמצעות תוצאת חיפוש בה אתם מופיעים בגוגל ובין באמצעות כל ערוץ אחר שבו נחשף אליכם הלקוח ובפניו עומדת הבחירה האם להתעלם מכם או להמשיך הלאה.

קבלת הפנים ללקוח

קבלת הפנים ללקוח הוא הרגע בו ניגש אליו איש המכירות, מברר את הצרכים שלו ונותן לו הרגשה שהוא הגיע למקום הנכון. את התפקיד הזה ממלאים דפי האתר שלכם, שצריכים להיראות מכובדים כמו איש מכירות מעונב וצריכים להעביר מסרים ממוקדים וחכמים שגורמים ללקוח להישאר ולחפש באתר שלכם את מה שהוא צריך.

לקראת סגירת עסקה

לקראת סגירת עסקה הוא הרגע בו הלקוח מצא אצלכם את מה שהוא מחפש ורק נותר לו לבחור ולהחליט האם לסגור או לא לסגור איתכם עסקה. זהו הרגע בו אתם צריכים "לדחוף" את הלקוח לקבל את ההחלטה "הנכונה" מבחינתכם, ולעשות את זה כמו איש מכירות מקצועי. לא בכוח אבל גם לא ברכרוכיות.

שלושת הרגליים האלה הם אבני היסוד של משפך המכירות בכל עסק ובכל אחת מהרגליים האלה ממלא התוכן תפקיד אחר. כמובן שישנם רכיבים נוספים במשפך, עבורם נדרש תוכן איכותי לרבות רגע סגירת העסקה והשלב פוסט עסקה לאחר שהלקוח כבר סגר את העסקה, אבל כל זה רק מוכיח לנו ששירותי כתיבת תוכן לאתרים לא יכולים להסתכם בתוכן לקידום האתר כדי לייצר את המפגש עם הלקוח, אלא צריכים לתת מענה מלא של חשיפה, מכירה וסגירת עסקה לכל אורך המשפך.

 

גיבוש אסטרטגיית תוכן

לפני שאתם פונים לגורם מקצועי בתחום של כתיבת תוכן לאתרים או קניית קישורים, אתם רוצים לאמץ לעצמכם את התפיסה ההכרחית של תוכן כאיש מכירות, שאמור לא רק לפגוש את הלקוח שלכם, אלא גם ובעיקר לסגור איתו עסקה. תפיסה זו היא הבסיס לגיבוש אסטרטגיית תוכן רחבה שמייצרת מענה לשורה של ערוצי תוכן באינטרנט, סוגים שונים של תוכן וסגנונות כתיבה שונים, כל אחד מותאם למטרה הייחודית של כל שלב במשפך. כך למשל, מאמרי קידום יאפשרו לכם לפגוש את הלקוח שלכם כאשר הוא מחפש אתכם בגוגל. פרסום כתבות באתרי תוכן, מקומונים, מגזינים מקצועיים ואתרי חדשות יאפשר לכם ליזום את המפגש עם הלקוח ולהעביר לו מסרים מורכבים יותר מאשר "קנו אצלנו עכשיו". התוכן באתר שלכם יאפשר לכם "ללכוד" את המבקרים באתר שלכם, להשאיר אותם אצלכם ולהוביל אותם לקראת סגירת עסקה, לא בגלל שאתם אומרים להם אלא בגלל שאתם מוכיחים להם שזה מה שנכון להם. בסופו של דבר, כתיבת תוכן לאתרים הוא מכלול של טקסטים בעלי אופי שונה, מסרים שונים ומטרות שונות ואם המטרה שלכם היא לרכוש לקוחות חדשים, להרחיב את הפעילות העסקית שלכם ולייצר אימפקט בשורה התחתונה של העסק, אתם צריכים לתת מענה של תוכן בכל אחד משלבי המשפך ואת זה תוכלו לעשות באמצעות אסטרטגיית תוכן.

 

 

עבודה עם גורם מקצועי

לאור כל הדברים שאמרנו עד כה, די ברור שהפעילות שלכם סביב כתיבת תוכן לאתרים לא יכולה להסתכם בכמה מאמרים ששולח לכם כותב תוכן עצמאי שאתם עובדים איתו באופן שוטף. כותב תוכן כזה הוא הכרחי, אבל הוא לא מספיק. בתוך אסטרטגיית התוכן שלכם אתם רוצים לשלב גם פרסום כתבות תוכן, קידום ממומן, פרסום, השבחת דפי האתר ובניית תוכן לאתר שלכם על פי כללים מקצועיים של משפכי מכירות המתאימים לענף הפעילות שלכם. זה אולי נשמע לכם יקר אבל זה לחלוטין לא חייב להיות. עולם התוכן יודע להציע לכם היום מגוון רחב של פתרונות בהתאמה לכל תקציב ולכל סוג וגודל של עסק.

כך למשל, אחד הכלים החשובים ביותר גם לחשיפה בפני קהל היעד, גם לשכנוע קהל היעד וגם לקידום האתר באמצעות קישורים נכנסים הוא הכלי של פרסום כתבות באתרי תוכן. שוב, מהלך כזה עלול להישמע לכם כמו מהלך יקר שאולי לא תוכלו לעמוד בו, אלא שחברות המציעות שירות של קניית קישורים ופרסום כתבות באתרי תוכן יודעות להציע לכם רשימות של מאות אתרים מהם תוכלו לבחור היכן תרצו לפרסם את הכתבה שלכם, החל מאתרים בהם זה יעלה לכם 80 שקלים, דרך מקומונים ואתרי ביניים בהם זה יעלה לכם בין 160 שקלים ועד 500 שקלים וכלה באתרי תוכן גדולים ומובילים כמו סרוגים, כלכליסט וכדומה, בהם זה מגיע כבר לרמות של 1,600 שקלים, 2,800 שקלים ויותר עבור אתרי חדשות ארציים מובילים. אם תקנו כמות של כתבות מראש, תוכלו ליהנות גם מהנחת כמות משמעותית, כך שבכמה מאות שקלים בחודש, תוכלו לסדר לעצמכם פרסום של כמה כתבות באתרים קטנים או כתבה אחת במקומון הגדול בעיר בה פועל העסק, וזה מעט כסף עבור לא מעט ערך.

אחרי שאמרנו את זה, כל פעילות הקידום או פעילות בניית קישורים , הפרסום והשיווק שלכם באינטרנט, ובכלל זה גם כתיבת תוכן לאתרים, צריכה להתבצע תוך ראיית התמונה המלאה ובמסגרת של אסטרטגיה מסודרת ממנה נגזרים המהלכים הטקטיים, מה שאומר שאת כל ההתנהלות הזאת אתם רוצים לעשות בליווי ובניהול של גורם מקצועי חיצוני שידאג לכך על בסיס קבוע. חברת BESTLINKS היא אחת החברות המובילות בישראל בתחום הקידום, השיווק והפרסום באינטרנט, ומציעה מגוון רחב של פתרונות גם סביב התחום של כתיבת תוכן לאתרים. החברה עובדת עם כותבים ג'וניור וכותבים מקצועיים שידאגו לכל צרכי התוכן שלכם ויגבשו לכם חבילות של תוכן לכל שלב במשפך המכירות שלכם. התוצאה הבלתי נמנעת של התנהלות מסודרת כזאת בליווי המומחים של BESTLINKS בתחום התוכן היא הרחבת הפעילות העסקית שלכם והלוא זאת המטרה האולטימטיבית שלשמה אתם עושים את כל זה.

ליצירת קשר מוזמנים להשאיר פרטים

שתפו פוסט זה

שיתוף ב facebook
שיתוף ב twitter
שיתוף ב whatsapp
שיתוף ב email

ליצירת קשר מוזמנים להשאיר פרטים

תוכן עניינים

× איך נוכל לעזור לך ?