כתיבת תוכן בתשלום

 

כתיבת תוכן בתשלוםכתיבת תוכן בתשלום נחשב היום לאחד השירותים הכי נפוצים בהיבט של שיווק ופרסום באינטרנט. במדריך הבא נציג בפניכם מידע מפורט ורלוונטי סביב הנושא של בתיבת תוכן בתשלום: סוגי תכנים לאתרים ולמדיות החברתיות, מדוע כדאי להשקיע בכתיבת תוכן בתשלום ומה זה נותן לעסק שלי, איך לעשות את זה וכמה זה עולה.

 

כתיבת תוכן בתשלום מדוע זה כל כך חשוב?

בכל מקום אליו אנו הולכים מדברים על כתיבת תוכן. למעשה, אנחנו נחשבים לצרכני תוכן חזקים מאוד משום שלאורך כל שעות היום אנו גולשים ברשת האינטרנט ומקבלים את התוכן שלנו דרך אתרים ואפליקציות. כתיבת תוכן בתשלום הוא שירות שמתאים למגוון רחב של אנשים כמו למשל בעלי אתרים המחזיקים בעסק קיים, יזמים עם רעיון או מיזר חדש, עיתונאים, מקדמי אתרים הזקוקים באופן שוטף ויומיומי לתכנים, מומחים בניהול מדיות חברתיות ועוד.

לא סתם אנו שומעים בעשור האחרון את הססמא ”התוכן הוא המלך“.תוכן נחשב היום לאחת הדרכים היותר טובות לשווק את העסק שלנו ולמתג אותו. אז מה זה נותן לי בעצם לכתוב תוכן עבור העסק שלי?

 

  1. תוכן רלוונטי, מקורי ואיכותי מביא תנועה- היופי בצריכת תוכן דרך האינטרנט היא שבעצם אנחנו יכולים למצוא בדיוק את מה שאנחנו מחפשים תוך שניות. גוגל מבין מה אנחנו מחפשים ופשוט מספק לנו את זה. אז זה לא כל כך חשוב. החיפושים האלה ברובם מבוססים תוכן. גוגל יודע לסרוק את הדפים השונים באתר האינטרנט ולקבוע מי מהם רלוונטיים בהתאם לחיפושים שהגולשים עושים. לכן, תוכן רלוונטי גורם לתנועה לאתר שלנו.
  2. SEO – כידוע SEO או קידום אורגני הוא שם לקשת רחבה של פעולות שמסייעות לדחוף את האתר שלנו קדימה במנועי החיפוש. אחד הקריטריונים האלה זה תוכן. כשאנחנו מחליטים לשלב באתר שלנו תוכן מקורי, תוכן המספק לאנשים ערך מוסף ותוכן המבוסס על אותן מילות מפתח שאנשים חמפשים, הדבר תורם לקידום האורגני של האתר שלנו. מדוע ? משום שברגע שהגולשים מקבלים את מה שהם מחפשים, הם נשארים באתר והישארות באתר היא קריטריון מאוד חשוב עבור גוגל.
  3. סמכותיות – אם אתם מקדמים במקצוע שלכם או ששמעתם הרבה על הנושא של קידום אורגני, אתם בטח יודעים מה זה סמכותיות. מה זה אתר סמכותי? אתר ששווה להיכנס אליו. למה? כי התכנים בו נותנים לנו ערך מוסף, הם אמינים, כלומר מדובר באתר שאפשר לסמוך עליו. כמובן שחוץ מתוכן יש עוד קריטריונים שהופכים אתר לסמכותי כמו הותק שלו, הדומין, כמות ואיכות הקישורים שמובילים אליו אבל גם תוכן.
  4. נותן מענה על שאלות- הרבה פעמים אנשים מחפשים תוכן או אתר מסוים כי יש להם בעיה. הם מנסים לפתור אותה ולמעשה אנחנו דרך כתיבת התוכן יכולים לספק להם תשובות לשאלות שלהם, לחששות שלהם וכך בעצם לעודד אותם להישאר באתר שלנו ולהיות מונעים לפעולה.
  5. כשמשקיעים בתוכן, זה לתמיד המאמרים, התכנים, המילים תמיד נשארים שם ולכן אם יש לכתיבת תוכן בתשלום כל כך הרבה מטרות וכל כך הרבה עניין והתוכן הזה גם נשאר אז שווה להשקיע בו.

 

כתיבת תוכן בתשלום איך אדע באיזה תוכן לבחור?

כדי לדעת איזה סוג של תוכן מתאים לאתר שלנו,לעמוד הפייסבוק שלנו, לבלוג שלנו או לכתבה הממומנת שאנו משתוקקים לפרסם, עלינו להגדיר את המטרות שלנו. עלינו להבין מה מטרת התוכן, מי קהל היעד, מה הנושא של התוכן שאנחנו רוצים להתמקד בו, כמה ארוך ומעמיק הוא, על מה התוכן שלנו בא לתת מענה? .הרשת מלאה באתרים ולכל אתר יש מאפייני תוכן. למשל יש אתרים מקצועיים שנועדו לעזור לגולשים להשוות מחירים בין שירותים שונים, יש אתרי תדמית שמספקים לנו מידע רלוונטי על העסק עצמו,  אתרי פלאש שנותנים דגש על החוויה הויזואלית של הגולש וכמובן יש גם אתרי תכון. אתרים שסובבים רק סביב תוכן. למשל אתרי חדשות.

תוכן שיווקי לעומת אינפורמטיבי מה ההבדלים?

אנשים רבים מתבלבלים ולא מבינים את ההבדלים בין השניים. אז בואו נעשהסדר. תוכן אינפורמטיבי מספר לגולש ומציג בפניו מידע יבש ופרקטי. אם ניקח בתור דוגמא מוצר ניקיון חדשני אז הכתבה האינפורמטיבית תספר על המוצר, מה הוא עושה, איך הוא פועל. לעומת זאת, בתוכן אינפורמטיבי אנחנו ננסה לשכנע את הגולש לרכוש את המוצר הזה משום שהוא מנקה מדהים, כל אחד יכול להשתמש בו, הוא מתאים לכל משטח או חומר והוא גם ממש זול.

 

כתיבת תוכן בתשלום שלבים עיקריים

בשלב הראשון עליכם להבין איזה תוכן אתם צריכים ולאתר ספק תוכן. זו יכולה להיות חברת קידום שתספק לכם מענה גם בהיבט של קידום אורגני וגם בהיבט של תכנים, זה יכול להיות כותב תוכן שהוא פרילנסר, קופירייטר או חברה המתמחה אך ורק בכתיבת תכנים בהתאמה אישית. זה גם יכול להיות אתם אבל אז התוכן הוא לא בתשלום:) יש לכתיבה כזו המון יתרונות אבל גם חסרונות, אבל זה כבר לפוסט אחר.

 

כדי שתוכלו לכתוב את התוכן בעצמכם, חשוב לחלק את תהליך הכתיבה לכמה שלבים.

  1. מטרת התוכן – זו השאלה הכי חשובה שחייבת להישאל לפני שמתחילים לכתוב עמוד תוכן ולא משנה מאיזה סוג ומי קהל היעד שלנו. מה המטרה של התוכן? האם המטרה שלו היא למכור מוצר או שירות? האם אנחנו רוצים להציג את האתר שלנו בעמוד אודות? האם המטרה לספק מידע טכני או להדריך את הגולש? האם אנחנו רוצים להניע את הגולש לפעולה? או שבכלל מדובר בנטו קידום אורגני על בסיס מילות מפתח?
  2. אורך התוכן – חשוב להגדיר כמה ארוך התוכן שלנו? כתבה קצרה באורך של 250 מילים או מדריך מקיף כמו שלנו באורך של 1000 מילים? לפי המטרה של התוכן אפשר גם להגדיר את האורל שלו.
  3. למי אני כותב? תמיד צריך לבסס כתיבת תוכן בתשלום לקהל יעד מסוים? אמא שמנסה לחזור למעגל העבודה? ילד בין 15 שמחפש אטרקציה ליום ההולדת שלו? בעל שרוצה להפתיע את אשתו בחופשה בחו“ל? למי? כמה שקהל היעד יהיה יותר ממוקד, התוכן יהיה יותר אפקטיבי.
  4. כתיבה והגהה- התייחסות לדגשים במהלך הכתיבה כמו כותרות, פיסוק, חוקי כתיבה בקידום אתרים ועוד. לאחר הכתיבה יש לבצע גב הגהה ולוודא שאין שגיאות.

 

כתיבת תוכן בתשלום מחירים

המחירים לכתיבת תוכן מאוד משתנים ותלויים בכמה מאפיינים:

  1. מי כותב עבורכם את התוכן – חברות תוכן גובות יותר בהשוואה לפרילנסרים
  2. סוג התוכן – תוכן שיווקי לרוב יותר יקר בהשוואה לתוכן אינפורמטיבי
  3. אורך התוכן – ככל שהטקסט ארוך יותר המחיר עולה

 

  • כתיבת תוכן בתשלום לקידום אתרים

בין 8 אג‘ ל-20 אג‘ למילה, כלומר בין 25-300 שקלים לעמוד תוכן.

 

  • כתיבת תוכן שיווקי

בין 100-500 שקלים לעמוד תוכן.

 

  • כתיבת כתבה ממומנת

בין 300-3,000 ש“ח

 

  • כתיבת תוכן בתשלום למוצרים לאתרי אי קומרס

בין 35-70 שקלים למוצר.

 

לסיכום, כתיבת תוכן בתשלום נחשבת למשהו סופר פרקטי וחשוב כשאנו מפרסמים את העסק שלנו אונליין ולא משנה מהי שיטת השיווק שבחרנו. חשוב לבנות אסטרטגיית תוכן חכמה ונכונה שתשרת את המטרות שלכם לאורך זמן.

 

 

ליצירת קשר מוזמנים להשאיר פרטים

שתפו פוסט זה

שיתוף ב facebook
שיתוף ב twitter
שיתוף ב whatsapp
שיתוף ב email

ליצירת קשר מוזמנים להשאיר פרטים

תוכן עניינים

כתיבת תוכן

מחירון כתיבה שיווקית

  רבים הם האנשים שזקוקים לשירות של כתיבה שיווקית ושואלים את עצמם כמה יעלה להם לשלם לכותב תוכן, קופירייטר או

כתיבת תוכן לעסקים
כתיבת תוכן

כתיבת תוכן שיווקי

  יש לכם אתר תדמית? חנות אי קומרס? קבוצת וואצ‘אפ פעילה? רשימת תפוצה של הלקוחות שלכם באיימיל? עמוד עסקי בפייסבוק

כתיבת תוכן

כתיבת תוכן לאתרים מחיר

  בעלי עסקים רבים אשר מעוניינים לשווק ולקדם את העסק שלהם במנועי החיפוש ובכלל לפרסם תוכן באתר שלהם ובאתרים חיצוניים

כתיבת תוכן לעסקים
כתיבת תוכן

כתיבת תוכן לאתרים

  כתיבת תוכן לאתרים היא פלטפורמה גדולה ומגוונת דרכה אנו יכולים לשווק את עצמנו, לשווק את העסק שלנו, להציג רעיון

כתיבת תוכן

קופירייטנג

  עד לפני בערך עשור, כאשר היינו רוצים לשווק או לפרסם את העסק שלנו בצורה כזו או אחרת, היינו נעזרים

0
    0
    מוצרים שלך
    עגלה ריקהחזרה לחנות
    × איך נוכל לעזור לך ?