כתיבת מאמרים לקידום אתרים

מתוך כל סוגי התוכן הקיימים כיום בעולם שירותי התוכן לאתרים, מאמרי קידום הם כנראה הסוג הנפוץ ביותר ובמובנים רבים גם החשוב ביותר. מה זה תוכן קידום? מה הם הכללים החשובים של כתיבת מאמרים לקידום אתרים? כמה מאמרים צריך, איפה מפרסמים אותם ואיך ממנפים אותם בצורה מיטבית? האם מאמרי קידום יכולים להספיק לצורך קידום אתרים? כמה זה עולה? על שאלות אלו ועוד, עונים לכם בשורות הבאות המומחים של חברת BESTLINKS, המספקת חבילות קידום לאתרים ובכלל זה גם שירותי כתיבת תוכן ייעודי לקידום.

קישורים לקידום אתרים

אז מה זה בכלל תוכן קידום?

ובכן, תוכן קידום הוא תוכן שנכתב במיוחד למטרה של קידום האתר במנועי החיפוש השונים, ובראשם גוגל. קידום משמעותו שיפור המיקום שבו יופיע האתר בדפי תוצאות החיפוש. החלום הרטוב של כל איש שיווק ופרסום הוא למצוא את הלקוח שמחפש אותו בדיוק ברגע בו הוא מחפש אותו. לאורך כל ההיסטוריה האנושית זה היה פשוט בלתי אפשרי, עד שהגיע האינטרנט. בעידן האינטרנט, אתם יכולים לדעת כאשר מישהו מחפש אתכם או את המוצרים/ שירותים שאתם מציעים, בדיוק ברגע בו הוא מחפש אתכם, ו"לעלות" מולו בזמן אמת בכדי לשכנע אותו לעבוד איתכם. המשתמש מכניס ביטוי חיפוש בגוגל ומקבל דף עם תוצאות חיפוש. אתם רוצים להופיע בתוצאות הראשונות, שהן בדרך כלל התוצאות היחידות שאותן יבדוק המשתמש לפני שיקבל החלטה. בדיוק למטרה זו נועד תוכן קידום.

איך זה עובד?

ובכן, הכלי המרכזי של תוכן הקידום הוא כתיבת מאמרים לקידום אתרים. המדובר במאמרים שהמרכיב החשוב ביותר שלהם הוא הכללת ביטויי מפתח שבהם צפוי המשתמש הסביר להשתמש בכדי לחפש אתכם בגוגל. המאמר יתבסס בדרך כלל על תוכן כללי וגנרי ויהיה כתוב בצורה בסיסית, כשבתוכו הוא יכלול ביטוי מפתח אחד או יותר, שסביבם אתם רוצים לקדם את האתר שלכם. מדי מספר ימים מגיעים הרובוטים של גוגל לאתר שלכם ובוחנים את התוכן שלו, וכאשר הם מוצאים את המאמרים הללו ומזהה את ביטויי המפתח החוזרים, הם יודעים לשייך את האתר שלכם לביטויים האלה, מה שמעלה את ההסתברות שתופיעו בראש תוצאות החיפוש כאשר משתמשים יעשו שימוש בביטויים אלה.

אחרי שאמרנו את זה, כתיבת מאמרים לקידום אתרים זה לא רק שילוב של ביטויי מפתח. בתהליך הכתיבה, יש להקפיד על כתיבה מכובדת ומעניינת, על כללי SEO, על חזרה על ביטויי המפתח במינון המתאים ובפיזור ראוי לאורך המאמר וכדומה. אורך המאמר יכול אף הוא להשפיע על מידת החשיבות שיעניק גוגל למאמר וכמובן מידת ההתעניינות במאמר, הזמן בו נשארים גולשים בדף המאמר בכדי לקרוא אותו עד סופו (או שלא) וכן הלאה. מהסיבות האלה, חשוב מאוד שכל פעולת כתיבת מאמרים לקידום אתרים תתבצע על ידי אנשי מקצוע ותחת פיקוח מקצועי, על מנת שתוכלו להפיק מהם את המרב.

ראו גם: פרסום כתבות באתרי אינטרנט

האם מאמרי קידום מספיקים לקידום האתר?

ובכן, התשובה היא ממש לא. כתיבת מאמרים לקידום אתרים היא פרקטיקה חשובה ומרכזית לקידום האתר, אבל היא לחלוטין לא יכולה להספיק. בכדי לדרג את האתר שלכם, עושה גוגל שימוש בשורה של פרמטרים ובכלל זה כמות התוכן, איכות התוכן, האותנטיות של התוכן, תמונות, סרטונים, מולטימדיה, טראפיק באתר, תכנון מבנה הדף, קוד התכנות של האתר ואפילו קישורים נכנסים, שנחשבים בעצמם למרכיב מפתח חשוב נוסף לצד תוכן הקידום. קישור נכנס הוא קישור שנמצא באתר אחר ומפנה לאתר שלכם, ואליו גוגל מתייחס כאל מעין המלצה על האתר שלכם. קישורים נכנסים כאלה תוכלו לייצר באמצעות פרסום כתבות באתרי תוכן שונים, החל מאתרים קטנים ושוליים, דרך מקומונים ומגזינים מקצועיים וכלה באתרי חדשות גדולים ומובילים. בתוך כל כתבה תוכלו "לשתול" קישור לאתר שלכם, כך שאתם נהנים גם מכתבה שחושפת את העסק שלכם לקוראים וגם מקישור נכנס שיכול לקדם את האתר שלכם בגוגל, מה שהופך גם את התחום של כתיבת כתבות לצורך יצירת קישורים נכנסים, לסוג של תוכן קידום.

שירותי בניית קישורים - גרף

הצלחת פעילות הקידום שלכם תלויה לא רק ביישום ממצה בכל מגוון כלי וערוצי הקידום העומדים לרשותכם, אלא גם ובעיקר ביישום נכון שלהם. פעילות הקידום שלכם צריכה להיות למעשה שקופה לגוגל, וגוגל לא אמור לדעת שאתם עושים פעולות מלאכותיות לצורך קידום האתר שלכם. הכל צריך להיות טבעי ואותנטי והכל צריך להצטבר למסה קריטית שתאפשר לכם א' להגיע אל ראש דפי תוצאות החיפוש וב' להישאר שם לזמן ממושך. על כן, לא רק שהפעולה הספציפית של כתיבת מאמרים לקידום אתרים לא יכולה להספיק לקידום האתר שלכם, אלא שכל פעילות הקידום שלכם צריכה להתנהל בצורה מקצועית ועל בסיס קבוע לאורך זמן, ממש כמו כל תהליך עסקי אחר שאתם מתקצבים (למשל הנהלת חשבונות, ראיית חשבונות, ניהול והזמנת מלאי וכדומה).
ראו גם: קישורים לקידום אתרים

כמה זה עולה?

ובכן, זה תלוי איך אתם עושים את זה. כתיבת מאמרים לקידום אתרים היא פרקטיקה שאתם יכולים ליישם בעבודה ישירה עם כותב תוכן עצמאי, שיכתוב עבורכם את המאמרים, אך מאותו רגע אתם אחראים להפצת המאמרים, לשילובם באתר ולמעשה לכל יתר פעילויות הקידום וכפי שהסברנו קודם לכן, ישנן עוד כמה וכמה פעילויות הכרחיות כאלה. במקרה כזה, אתם יכולים לצפות לעלות שנעה בין 15 אג' למילה ועד 25 אג' למילה – שימו לב, מדובר במאמרי קידום בלבד ולא במאמרים מקצועיים. אפשרות אחרת היא עבודה עם חברה לקידום אתרים, חברה שתספק לכם את כל השירותים הנדרשים לכם לצורך קידום האתר ובכלל זה תספק לכם גם שירות של כתיבת מאמרים לקידום אתרים באמצעות כותבי תוכן קבועים שהיא עובדת איתם. במקרה זה, אתם משלמים ריטיינר לחברת הקידום שמקדמת לכם את האתר על בסיס קבוע, כשהריטיינר כולל בתוכו גם את עלות כתיבת המאמרים הנדרשים לצורך קידום האתר. ריטיינר זה יכול לעלות אלפי שקלים בודדים בחודש, החל מ-1,000 שקלים.

קישורים לאתרים SEO

חברות קידום מובילות, תדענה לספק לכם גם ערוצים חשובים נוספים לפרסום כתבות ותוכן שיווקי באתרי תוכן גדולים, אלא שמרכיב זה הוא בתשלום נפרד. כך למשל, תוכלו לפרסם כתבה באתר קטן יחסית בעלות של 80 שקלים לכתבה, לפרסם אותה במקומון תמורת 140 שקלים ועד 500 שקלים בהתאם לגודל ותפוצת המקומון או לפרסם באתרים גדולים ומובילים כדוגמת סרוגים, כלכליסט וכדומה, תמורת 1,500 עד 3,000 שקלים לכתבה ויותר באתרים הגדולים והמובילים בישראל. מן הסתם, כאשר אתם בוחרים את חברת הקידום שאיתה תעבדו, רצוי לבחור בחברה שיודעת להציע לכם מגוון פתרונות, הן במישור של כתיבת מאמרי קידום בשוטף, הן כתיבת כתבות לפרסום ויצירת קישורים נכנסים והן בתחומי קידום נוספים.

BESTLINKS היא אחת מחברות קידום האתרים המובילה בישראל, ומספקת ללקוחותיה חבילות קידום עשירות ומתקדמות הכוללות גם מרכיב של כתיבת מארים לקידום אתרים, גם כתיבת כתבות לפרסום באתרי תוכן מובילים עם הוצאת קישורים נכנסים וגם פעילות שיווק, פרסום וקידום באינטרנט לכל רוחב הכלים והערוצים הקיימים. כל פעילות החברה מבוצעת על ידי צוות מקצועי שחי את עולם הקידום ביום יום ומחויב לדבר אחד בלבד – לתוצאות עבור הלקוח.

ליצירת קשר מוזמנים להשאיר פרטים

שתפו פוסט זה

שיתוף ב facebook
שיתוף ב twitter
שיתוף ב whatsapp
שיתוף ב email

ליצירת קשר מוזמנים להשאיר פרטים

תוכן עניינים

כתיבת תוכן

קופירייטנג

  עד לפני בערך עשור, כאשר היינו רוצים לשווק או לפרסם את העסק שלנו בצורה כזו או אחרת, היינו נעזרים

כותבי תוכן
כתיבת תוכן

כתיבת ועריכת תוכן

  כתיבת ועריכת תוכן נחשבים היום לשירותים סופר פופולאריים. אנו חיים בעידן דיגיטלי בו קשת רחבה מהפעולות שאנו מבצעים מתבצעות

כתיבת תוכן

קופירייטר

  בעלי עסקים רבים המחפשים שירותי קופירייטינג או מחפשים אחר קופירייטר נוטים להתבלבל בין קופירייטר לבין כותב תוכן. במדריך הבא

כתיבת תוכן שיווקי
כתיבת תוכן

כותבי תוכן

  מחפשים כותבי תוכן? הגעתם בדיוק למקום הנכון! אין ספק כי כותבי תוכן הפכו להיות אנשים מקצוע או יש יקראו

כתיבת תוכן

תוכן לאתרים

  תוכן לאתרים נחשב היום לאחת השיטות היעילות והטובות לשיווק ופרסום העסק שלנו. דרך התוכן אותו אנו מפרסמים באתר שלנו

0
    0
    מוצרים שלך
    עגלה ריקהחזרה לחנות
    × איך נוכל לעזור לך ?