כתיבה לקידום אתרים

 

כתיבה לקידום אתריםקיים קשר ישיר בין קידום אתרים לכתיבה. למעשה, אחד הנושאים הכי חשובים בהיבט של בנייה וקידום אתרים הוא כתיבה. מנתונים עולה כי למעלה מ-40% מהיכולת שלנו לקדם את האתר שלנו בגוגל מתבססת על כתיבת התוכן. התוכן הוא כמובן תוכן איכותי ותוכן שמותאם לחיפושים של הגולשים בגוגל.

 

יש לא מעט כללים שחייבים להכיר כאשר בוחרים להשקיע בבניית אסטרטגיה של כתיבה לקידום אתרים. קידום אתרים הכוונה הפעם לקידום אורגני – SEO ופחות לקידום ממומן.

 

כתיבה לקידום אתרים איכות לפני הכל

הרבה מבעלי אתרים מחליטים להעביר את המשימה של כתיבה עבור קידום האתר שלהם לכותב תוכן מבלי שיש לו מושג לגבי התחום שבו האתר או העסק שלהם עוסק. ברגע שכותב תוכן כותב לכם תוכן לאתר ואין לו שום מושג בתחום כל מה שהוא עושה זה להיכנס לגוגל, לכתוב משהו שקשור באופן כזה או אחר לנושא עליו הוא כותב, לראות מה אנשים כותבים ואז לכתוב את אותו הדבר בדיוק במילים אחרות.

 

תוכן מועתק או תוכן שנכתב בצורה דומה או זהה לשאר המאמרים לא נותן תועלת לגולש ולא מספק לו ערך מוסף כאשר הוא נכנס לאתר שלכם. אנשים לא בטוחים אם מישהו בכלל קורא את התוכן ולכן הם משקיעים רק בתוכן לקידום נטו לפי מילות מפתח אבל זו טעות ממש. אם תשקיעו בתוכן איכותי, מקורי, מעניין ושונה ממה שיש לכולם, תגלו כי אנשים באמת נכנסים וקוראים את התוכן שיש באתר שלכם וזה בדיוק מה שגוגל מחפש כשהוא מדרג אתכם במקומות גבוהים.

 

שהגולשים יישארו בעמודי התוכן בגלל שהוא מעניין ומספק להם ערך מוסף. לעומת זאת, אם אתם בוחרים לפרסם תוכן שאין לו שום תועלת כאשר הגולש נכנס לאתר שלכם, תוכן כללי ותוכן ספאם אז זה ממש לא משהו שיביא לכם לקוחות. לכן, מומלץ מאוד השקיע בתוכן איכותי, מקורי ומעניין. אז יש שתי אפשרויות. אם שתכתבו את התוכן בעצמכם למרות שזה לוקח לא מעט זמן ואנרגיה או שתשלמו למישהו שבאמת יודע לכתוב!

 

כתיבה לקידום אתרים היררכיה של כותרות

קיימים 6 סוגים של כותרות וזה אחד הדברים הכי חשובים להבנה בכתיבה לקידום אתרים. ניתן לעבוד עם עורכי תוכן כמו למשל ויז‘ואל קומפוז‘ר או עורכי תוכן יותר מתקדמים כמו אלמנטור. הכותרת חייבת להיות מוגדרת על ידי עורך התוכן. כותרת ברמה 1 עד כותרת ברמה 6. מאוד חשוב להגדיר את הכותרות בעמוד התוכן באופן הבא:

  • כותרת עליונה – כותרת ראשית מסוג H1 – מדובר בכותרת שאנו שמים רק פעם אחת בעמוד שלנו ורק בכותרת הראשית. הכותרת הזו משפיעה על הקידום של האתר ביחד עם הכותרת של מנוע החיפוש. כאן נרצה גם לשלב מילות מפתח אותן אנו רוצים לקדם כחלק מהמאמר שלנו. למשל, המאמר הנוכחי נכתב במטרה לקדם אתר הביטוי כתיבה לקידום אתרים. לכן, בחרנו שהכותרת הראשית המוגדרת כ- H1 תופיע עם המילים הללו.
  • כותרת משנית – H2 – כל כותרת נוספת ברמה כותרות משניות. אם אנחנו רוצים להגיע לרמה של 3 או 4 זה עובד בדיוק אותו דבר. אנחנו פשוט צריכים שהכותרת תהיה קשורה לרמת הקודמת.

כתיבה לקידום אתרים – כתיבת טקסט עם מרווחים, פסקאות

דגש נוסף שמאוד חשוב להקפיד עליו בכתיבה לקידום אתרים הוא בהיבט של פסקאות. זה לא ספר. זה מאמר.

 

לכן, חייבת להיות חלוקה הגיונית, רציפה, פסקאות קצרות, משפטים קצרים. כשאתם כותבים ומפרסמים מאמרים, אתם רוצים לחשוב על הגולש. איך יהיה לו נוח לקרוא? אנחנו רוצים לאפשר לגולש לקרוא את הטקסט בצורה נוחה ונעימה. זה יבוא לידי ביטוי בתוכן, בגודל של הטקסט, בכותרות ובחלוקה של הפסקאות.

 

כתיבה לקידום אתרים – קישורים חיצוניים ופנימיים

אחת הטכניקות הכי חזקות בתחום של קידום אתרים הוא לקדם את האתר שלנו באמצעות קישורים חיצוניים. קישור חיצוני זה בעצם קישור מאתרים שמקשרים לאתר שלנו על ביטויים שאנחנו רוצים לקדם. ככה בעצם אנחנו גורמים לגוגל לחשוב שהביטוי שאנו מקשרים מאתר חיצוני בעצם מדבר על נושא שיש באתר שלנו.

 

ככל שאנחנו מקשרים מיותר אתרים חיצוניים וככל שהאתרים האלה יותר חזקים אז זה יאפשר לגוגל להבין שהעמוד שאני מקדם קשור לנושא הזה. באתרים עם תחרות שאיננה גבוהה מאוד, זה יעזור מאוד בתהליך הקידום.

 

ממש כמו שמקשרים ממאמר חיצוני לעמוד מסוים באתר ככה צריך גם לקשר מתוך האתר בתוך המאמרים שאתם כותבים לאתר שלכם לגבי ביטויים שאתם רוצים לקדם. ממש כמו שקישורים חיצוניים מקדמים את האתר שלנו, ככה גם קישורים פנימיים מחזקים את העמוד.

 

כתיבה לקידום אתרים – מילות מפתח

אסטרטגיית תוכן וכתיבת מאמרים לצורך קידום ללא מחקר מילות מפתח, לא נותנת לנו הרבה. לכן, חשוב קודם כל לבצע מחקר מילות מפתח מקיף בהתאם לתחום שבו העסק שלכם עוסק ורק אז להחליט על אילו נושאים אתם כותבים לאתר שלכם.

 

כתיבה לקידום אתרים – מי יכול לכתוב לי לאתר?

  1. מקדמי אתרים – חלק מהשירות שמקדמי אתרים מציעים הוא שירות כתיבת תוכן. אותם מקדמים עובדים עם כותבי תוכן פרילנסרים או עם חברות העוסקות בכתיבת תוכן.
  2. בוני קישורים – חברות המתמחות בבניית קישורים הרבה פעמים מספקות לקהל הלקוחות שלהם שירות של כתיבת תוכן.
  3. פרילנסרים כותבי תוכן – ניתן לפנות באופן עצמאי וללא קשר למקדם או חברת קידום. למשל, יש כאלה שאין להם תקציב גבוה להשקיע בקידום ולכן הם בחרו ללמוד קצת את התחום בעצמם ולקדם לבד את האתר ואז רק לשירות של הכתיבת תוכן הם נעזרים בספק חיצוני.
  4. חברות לכתיבת תוכן, חברות קופירייטינג – לרוב מדובר בתקציבים מאוד גבוהים ובכמות תכנים עצומה של עשרות עד מאות תכנים בחודש. גם זו כמובן אופציה.

כתיבת תוכן

כתיבה לקידום אתרים כמה זה עולה

העלויות של כתיבת תוכן לקידום אתרים משתנה ותלוי בכמה גורמים חשובים:

  1. כמויות – ככל שהכמות שתזמינו גבוהה יותר, כלומר תזמינו יותר מאמרים פר חודש עבור האתר שלכם, ככה המחיר לכתיבת תוכן לקידום אתרים יורדת.
  2. מי כותב לכם את התוכן? – יש כל מיני סוגים של חברות או פרילנסרים המספקים שירותי כתיבת תוכן. ניתן לפנות לפרילנסרים לכתיבת תוכן, חברות ענק העוסקים בכל סוגי כתיבת תוכן, שירותי קופירייטינג ועוד.
  3. איכות כתיבה – ככל שהכתיבה איכותית יותר, מקורית, מעניינת וכמובן נקייה בשגיאות כתיב וטעויות, המחיר עולה.
  4. פרסום באתרים – יש קשר ישיר בין סוג האתרים שאתם בוחרים לפרסם למחיר שתשלמו. למשל, פרסום באתר כמו וואללה,YNET או מקום, יקר פי ארבע או חמש לעומת פרסום באתר רגיל או בלוג תוכן.

 

המחיר לכתיבת תוכן לקידום אתרים נע בין 8 אג‘ ל-20 אג‘ למילה. כלומר בין 30-400 ש“ח לעמוד תוכן. עבור תוכן שיווקי המחירים עולים ומשתנים בין הנושאים ובין סוגי האתרים בהם אנו מפרסמים את התוכן. כאמור, פרסום באתרי תוכן חדשותיים עם תנועת גולשים של כמה עשרות אלפים ביום, יעלה בין כמה מאות לכמה אלפי שקלים עבור כתבת תוכן ממומנת אחת.

 

ליצירת קשר מוזמנים להשאיר פרטים

שתפו פוסט זה

שיתוף ב facebook
שיתוף ב twitter
שיתוף ב whatsapp
שיתוף ב email

ליצירת קשר מוזמנים להשאיר פרטים

תוכן עניינים

כתיבת תוכן

מחירון כתיבה שיווקית

  רבים הם האנשים שזקוקים לשירות של כתיבה שיווקית ושואלים את עצמם כמה יעלה להם לשלם לכותב תוכן, קופירייטר או

כתיבת תוכן לעסקים
כתיבת תוכן

כתיבת תוכן שיווקי

  יש לכם אתר תדמית? חנות אי קומרס? קבוצת וואצ‘אפ פעילה? רשימת תפוצה של הלקוחות שלכם באיימיל? עמוד עסקי בפייסבוק

כתיבת תוכן

כתיבת תוכן לאתרים מחיר

  בעלי עסקים רבים אשר מעוניינים לשווק ולקדם את העסק שלהם במנועי החיפוש ובכלל לפרסם תוכן באתר שלהם ובאתרים חיצוניים

כתיבת תוכן לעסקים
כתיבת תוכן

כתיבת תוכן לאתרים

  כתיבת תוכן לאתרים היא פלטפורמה גדולה ומגוונת דרכה אנו יכולים לשווק את עצמנו, לשווק את העסק שלנו, להציג רעיון

כתיבת תוכן

קופירייטנג

  עד לפני בערך עשור, כאשר היינו רוצים לשווק או לפרסם את העסק שלנו בצורה כזו או אחרת, היינו נעזרים

0
    0
    מוצרים שלך
    עגלה ריקהחזרה לחנות
    × איך נוכל לעזור לך ?