כתבה שיווקית

כתבה שיווקית נחשבת היום לאחת הדרכים היותר יעילות ופופולאריות לפרסום עסקים ברשת. אנו חיים בעידן דיגיטלי בו התחרות רק עולה ומתגברת עם הזמן ולכן כדי להישאר בקדמת הבמה, ליצור חשיפה, להוביל גולשים ישירות אל האתר שלנו, אנו חייבים להישאר עם היד על המקלדת

חישוב נתונים לכמות תנועה לאתר

כתבה שיוקית למי זה מתאים?

לכולם! למעשה, אנו יכולים לפרסם כתבה שיווקית במגוון רחב של אתרים כמו אתרי תוכן, בלוגים, אתרי חדשות, אתרי נישה ספציפיים בהתאם לתחום של העסק ועוד. אין זה משנה אם בבעלותכם בית ספר לשפות, סטארטאפ חדשני מעולם הטכנולוגיה, קליניקה לטיפולי רפואה אסטטיים, חנות אופנה או עסק המוכר לוקרים לחברות ובתי ספר, כתבה שיווקית היא בדיוק מה שאתם צריכים כדי להוביל את העסק שלכם קדימה בעולם הדיגיטלי

 

פרסום כתבה שיווקית איך זה עובד?

יש כל מיני סוגים של כתבות שיווקיות כמו למשל כתבות שנכתבות על ידי מומחים, כמו סוג של ריאיון שמעיד על מקצועיות של העסק, כתבה אינפורמטיבית בה אנו בעצם מציגים את השירותים או המוצרים של העסק שלנו וזה מאוד תלוי כמובן בתחום של העסק שלנו. הכתבה יכולה להופיע למשך שבוע שלם, למשך יום אחד בלבד, להיות קבועה באתר תוכן או לרדת אחרי יום באתרים מובילים עם תנועת גולשים מאוד גדולה כמו כלכליסט, YNET, וואללה וכדומה. כדי לפרסם כתבה שיווקית אתם יכולים לנקוט בשתי דרכים:

  1. לפנות ישירות לאתרים המפרסמים כתבות כאלה לשיטה זו יש המון חסרונות כמו למשל השקעה אדירה בזמן, עליכם לברר דרך בעלי האתרים, ליצור עימם קשר, להבין כמה זה עולה, להבין איך הכתבה הולכת להיראות ועודשיטה זו נחשבת למאוד יקרה ומסורבלת.
  2. לפנות לחברה מקצועית שכותבת ומפרסמת עבורכם את הכתבהלחברות מהסוג הזה יש תשתית אתרים מגוונת לצד קשרים עם האתרים המובילים בישראל ובעולם. כך בעצם אתם חוסכים זמן וגם יכולים להוזיל עלויות על ידי רכישת חבילת כתבות פרסומיות

 

פרסום כתבה שיווקית דרך בסט לינקס

אנחנו בבסט לינקס מתמחים בכתיבת כתבות שיווקית לעסקים, חברות וארגונים בכל הגדלים ומכל הסוגים. מהרגע שתחליטו לכתוב את הכתבה ונבחר ביחד את הנושא שלה, נוכל לפרסם אותה באחד האתרים המובילים ברשת תוך מספר ימים בודדים. לא תאמינו מה פרסום של כתבה שיווקית יכול לעשות לעסק שלכם תוך מספר ימים. כמות הפניות שתקבלו מגולשים היא פשוט בלתי נתפסת וזה כמובן תלוי באתר שבו תבחרו לפרסם את הכתבה. בבעלותנו למעלה מ-300 אתרי תוכן מובילים עם דומיינים חזקים וותיקים שיתרמו רבות לקידום העסק שלכם הן בהיבט השיווקי והן בהיבט האורגני של קידום האתר משום שמתוך הכתבה עצמה, נוכל להוציא קישורים איכותיים שיובילו ישירות לאתר שלכם. במקביל לניסיון הרב שצברנו בפרסום כתבות שיווקית, יש לנו את הקשרים עם אתרים מובילים ודרכנו תוכלו לחסוך זמן יקר ולפרסם כתבה שתשדרג את החשיפה שלכם

דגשים בכתיבת כתבה שיווקית

כתבה שיווקית צריכה מצד אחד לשמור על איזון, כלומר אנו צריכים לעשות שימוש בכתיבה שהיא אובייקטיבית ולהציג את העסק שלנו באופן הכי מקצועי שיש. מצד שני, הכתבה חייבת להיות משכנעת, שיווקית אבל לא מדי. בשביל זה אנחנו חייבים שמישהו מקצועי יכתוב עבורנו את הכתבה. כתיבה שיווקית שונה לגמרי מכתיבת מאמרים לקידום אורגני או מכתיבה אינפורמטיבית והיא חייבת להיות מבוססת על עקרונות הקופירייטינג בדגש על תחכום והיגיון

 

פרסום כתבה שיווקית יתרונות 

לפרסום כתבה שיווקית יש מגוון רחב של יתרונות

  1. קידום אורגני קיים קשר ישיר בין קידום אורגני לבין פרסום תוכן. ככל שאנו משקיעים ביותר בכתיבת תוכן איכותי לאתר שלנו ובכתבות שיווקיות המפורסמות מחוץ לאתר שלנו, הדבר תורם לתהליך הקידום של האתר שלנו במנועי החיפוש עם דגש על גוגל. מדוע? משום שלגוגל יש אלגוריתם מאוד מתוחכם שיודע לזהות תוכן איכותי. הוא מזהה זאת על ידי כך שגולשים נשארים בכתבה זמן רק יותר מה שמוריד את אחוזי הנטישה ומגדיל את זמן ההישארות. יחד עם זאת על ידי זה שאנו שותלים קישורים בתוך הכתבות והקישורים האלה מובילים ישירות לאתר שלנו הדבר תורם גם כן לתהליך הקידום האורגני. קישורים איכותיים מאתרים מובילים, ותיקים וחזקים עם תנועת גולשים גבוהה
  2. חשיפה –  ברגע שאנחנו מפרסמים כתבה או כתבות שיווקיות שמציגות את העסק שלנו באור חיובי באתרים מובילים, זה מאוד תורם ומשפיע על החשיפה של העסק שלנו, מגדיל את התנועה לאתר שלנו וגורם ליותר ויותר גולשים להתעניין בנו

קופירייטינג

כתבה שיווקית כמה זה עולה?

למחיר של פרסום כתבה ממומנת ופרסומית יש מגוון של קריטריונים ביניהם אורך הכתבה, סגנון הכתיבה של הכתבה, האתר שבו אנו בוחרים לפרסם את הכתבה ועוד. בגדול המחיר לפרסום כתבה נע בין 200-4,000 שקלים. ניתן גם לרכוש חבילה של כתבות ואז בעצם לחסוך בעלויות ולהגדיל את רמת החשיפה של העסק שלנו

 

מתי מומלץ לי לפרסם כתבה שיווקית?

  • שאין מספיק תנועה לאתר שלי
  • שכמות הלקוחות שלי יורדת ולא עולה
  • שיש לי תקציב פנוי לפרסום 
  • שיש לעסק שלי מוצר או שירות חדש שאנחנו רוצים לפרסם
  • שאנחנו רוצים ליצור באז
  • שאנחנו יוצאים במבצע מיוחד וחד פעמי 

 

לסיכום, לפרסום כתבה שיווקית יש מגוון עצום של יתרונות וחבל שלא לנצל אותם לטובת פרסום העסק שלנו

אז קדימה! למה אתם מחכים? צרו איתנו קשר ואחד מהמומחים של בסט לינקס יחזור אליכם, יסביר לכם איך התהליך עובד, מהם הנושאים הכי טובים שמומלץ לכתוב על העסק שלכם ומשם הדרך לפרסום קצרה מאוד. צרו איתנו קשר ונחזור אליכם במהרה.

ליצירת קשר מוזמנים להשאיר פרטים

שתפו פוסט זה

שיתוף ב facebook
שיתוף ב twitter
שיתוף ב whatsapp
שיתוף ב email

ליצירת קשר מוזמנים להשאיר פרטים

תוכן עניינים

× איך נוכל לעזור לך ?