חברות כתיבת תוכן: למה אנחנו הטובים ביותר בשוק?

צריכים תוכן לאתר, לדפים שאתם מנהלים ברשתות החברתיות או לצורך פרסום כתבה? אם הדבר היחיד שברור לכם הוא, שאתם לא יכולים לכתוב את התוכן הזה בעצמכם ואתם זקוקים לגורם מקצועי שיעשה זאת עבורכם, אבל פרט לכך אין לכם מושג איך זה עובד ואיך בוחרים את חברת התוכן המתאימה, כדאי שתקראו את השורות הבאות בהן עונים לכם המומחים של חברת BESTLINKS על שאלות שכיחות בתחום התוכן, ומדריכים אתכם על אופן בחירת חברות כתיבת תוכן על פי שורה של פרמטרים הקשורים לתוכן עצמו ולתהליך העבודה עם חברת התוכן שלכם.

אייקון חללית - קניית קישורים חיצוניים

תוכן – למה הוא נועד?

כחלק מהתהליך של בחירת חברות כתיבת תוכן, יהיה עליכם לברר עם עצמכם תחילה מדוע אתם זקוקים לאותו תוכן ולאיזו מטרה. בעידן האינטרנט, יכול התוכן למלא מספר מטרות שונות, החל מתוכן תדמיתי ואינפורמטיבי לאתר שלכם, דרך קופירייטינג ותוכן שיווקי לפעילות הפרסום שלכם ותוכן לקידום האתר שלכם במנועי החיפוש וכלה בתוכן מקצועי ליצירת אוטוריטה מקצועית, שכנוע לקוחות, חינוך השוק ושיפור המעמד התחרותי. הדבר הראשון שאתם תגלו בבחינת כלל החברות הפעילות בתחום זה הוא, שמרבית החברות מתמחות בתחום אחד או שניים מבין אלו שפירטנו לעיל. כך למשל, חברות קידום אתרים הן חברות שמעניקות לכם חבילה של שירותי קידום, בהם התוכן הוא רק מרכיב אחד ובגזרת התוכן, מתמחות חברות אלה בכתיבת תוכן לקידום אתרים. חברות אחרות מתמחות ביצירת תוכן מקצועי, לעיתים לתחום מסוים וספציפי (רפואה, טכנולוגיה, משפט וכדומה) ולעיתים באופן גנרי לכל תחום אפשרי.

בהתאם למטרת התוכן, נקבעים גם איכות התוכן הנדרשת, כמות התוכן, אורך כל מאמר/ טקסט, מידת היצירתיות וכללי הכתיבה החלים בו. כך למשל, כתיבת קידום היא כתיבה פשוטה ובסיסית שהנכס המרכזי שלה הוא כתיבה לפי כללי הקידום ובאופן שתורם לקידום האתר בעיני מנועי החיפוש. תוכן קידום הוא גם תוכן שנדרש בהיקפים גדולים ועל בסיס קבוע ולכן העלויות שלו נמוכות יותר. לעומתו, תוכן מקצועי הוא תוכן שדורש מחקר רב, ידע והתמחות בתחום מצד כותב התוכן והשקעת מאמץ רב בבניית התוכן, בניסוח שלו וביצירת הערך לקורא, מה שהופך אותו לתוכן יקר יותר וארוך יותר ולכן גם כזה שאתם יכולים לצרוך בתדירות נמוכה יותר. בחיפוש חברת כתיבת תוכן, חשוב מאוד לוודא שהחברה בה אתם בוחרים, מתמחה בסוג או בסוגי הכתיבה להם אתם זקוקים ואם אתם זקוקים לכמויות גדולות של תוכן מסוגים שונים, אפשרי לעבוד גם עם מספר חברות כתיבת תוכן במקביל.

האם לבחור חברה שההתמחות שלה היא כתיבת תוכן?

אחת השאלות המרכזיות איתה מתמודדים מנהלי תוכן בארגונים, היא האם לשכור חברה שמתמחה בכתיבת תוכן בלבד ולא מספקת את כל יתר הרכיבים הנדרשים למינוף והפצת התוכן (חברה המספקת לכם תכנים ותו לא), או לשכור את שירותיה של חברה המספקת לכם חבילה שלמה של שירות מקצה לקצה, ובכלל זה מספקת לכם גם את התוכן. ובכן, התשובה היא שככל שהתוכן הנדרש לכם הוא מקצועי יותר ומורכב יותר, כך נכון יותר לעבוד עם חברות כתיבת תוכן, קרי חברות שההתמחות שלהן היא כתיבה של תוכן בלבד. כאשר התוכן הוא רק אמצעי פשוט בתוך מכלול של פעולות מקצועיות, יהיה זה נכון יותר לשכור חברה בעלת יכולות נרחבות יותר. כך למשל, אם אתם זקוקים לתוכן לצורך קידום האתר שלכם, מומלץ מאוד לעשות זאת דרך חברות קידום המטפלות בכל ההיבטים של קידום האתר ובכלל זה מספקות לכם גם את התוכן, שהוא בדרך כלל מאוד פשוט וסטנדרטי. לעומת זאת, אם אתם זקוקים לתוכן מקצועי, שיורד לפרטים, מייצר תובנות, מבצע אנליזות וכמובן כתוב בצורה מסקרנת, סמכותית, מנוסחת היטב וכזאת שלא מאפשרת לקורא לנטוש באמצע, כדאי בהחלט להתמקד בחיפוש חברות כתיבת תוכן שהכתיבה עצמה היא ההתמחות המרכזית שלהן ואולי אפילו עם כותב תוכן עצמאי, איתו תוכלו לעבוד על בסיס קבוע סביב כל התכנים המורכבים שלכם.

 

מה אתם צריכים לדעת לפני

ניתוח ביצועי אתר לאחר קניית קישורים

שאתם בוחרים חברת תוכן?

ובכן, הדבר המרכזי שאתם צריכים לדעת הוא שתוכן יכול לקדם אתכם מאוד אבל הוא גם יכול להזיק לכם. תוכן שלא כתוב טוב, שמדבר מדבר ולא אומר כלום, שגורם לקורא תחושה שהוא בזבז זמן על הקריאה או שלא שומר את הקורא ליותר מפסקה אחת, הוא תוכן שפוגע בתדמית שלכם וביכולת שלכם ליהנות מהמרה גבוהה של מבקרים ללקוחות משלמים. ענף התוכן מעסיק היום אלפי כותבים שרבים מהם מגיעים ללא כל רקע מקצועי, ללא יכולות התנסחות בסיסיות וללא יכולת לבנות טקסט קוהרנטי, זורם ומרתק. למעשה, ההתמחות של כותבי תוכן אלה היא בעיקר לייצר מילים ולשפוך אותן ללא כל בקרה. כדי להפיק ערך אמיתי מהתוכן שלכם, אתם זקוקים לכותבים מקצועיים, או לכל הפחות לכותבים שניסוח טוב, קוהרנטיות והקפדה על יצירת ערך, באים להם בצורה טבעית. כשאתם בוחנים חברות כתיבת תוכן שונות, הדרך לבחון את הדברים היא באמצעות בחינת עבודות קודמות של אותן חברות. כשמראים לכם דוגמאות של מאמרי קידום, אתם לא צריכים לשפוט אותם על פי הסטנדרטים של תוכן מקצועי, אבל אתם בהחלט רוצים לוודא שהייתם גאים להציג אותם באתר שלכם ושהם בנויים על פי כללי הקידום המקצועיים. כשמראים לכם דוגמאות של תוכן מקצועי, אתם רוצים להרגיש שמדובר בתוכן שנכתב ברמה של מחקר, עיתונאות, כתיבה יצירתית ורצוי שלושתם יחד.
ראו גם: שרות בניית קישורים

מבצע קניית קישורים לחנות אינטרנטית

חזרה למטרת התוכן

בסופו של דבר, תוכן הוא לא מטרה אלא אמצעי. אלא אם בחרתם בחברה שההתמחות היחידה שלה היא כתיבת תוכן, כל חברה אחרת המספקת לכם שירותים מקצועיים, צריכה להתחייב לכם למטרה הסופית כמו קידום האתר למיקומים גבוהים במנועי החיפוש, יצירת המרה נרחבת של קוראים ללקוחות משלמים באתר העסק או בכתבה שפרסמתם, חשיפה גבוהה וחיובית וכן הלאה. כך למשל, אם אתם שוכרים חברה שאחראית על קידום האתר שלכם במנועי החיפוש, מה שצריך לעניין אתכם הוא לאו דווקא התוכן שמספקת לכם אותה חברה, אלא המיקום שלכם במנועי החיפוש בפועל. כך למשל, חברה כזאת תציע לכם שירותים נוספים כמו רכישת לינקים נכנסים, פרסום כתבות באתרים מובילים ובאתרי תוכן רלוונטיים, הפצת תוכן, שיתופי פעולה עם אתרי תוכן וכן הלאה. משרד פרסום יציע לכם קמפיינרים מקצועיים לניהול אסטרטגיית הפרסום שלכם והוצאתה אל הפועל בצורה מקצועית. כל גורם מקצועי והמטרה שלשמה הוא נשכר וכל עוד אותו גורם מקצועי מציע לכם גם את פונקציית כתיבת התוכן.

חברת BESTLINKS היא אחת מאותן חברות כתיבת תוכן, אבל כזאת שמציעה לכם עוד שורה של יכולות פרסום וקידום לאתר שלכם. המטרה של BESTLINKS היא להניע את האתר שלכם במעלה דפי תוצאות החיפוש של גוגל ומנועי חיפוש אחרים ולעודד המרה גבוהה של לקוחות. בין היתר, מציעה לכם החברה גם את המרכיב השני החשוב ביותר בתחום הקידום, וזה רכישת קישורים נכנסים. החברה דואגת לכתוב לכם תכנים וכתבות, לפרסם אותם באתרים מובילים ולייצר קישורים נכנסים לאתר שלכם, במחירים של החל מ-80 שקלים ועד אלפי שקלים, בהתאם לאתר בו תבחרו לפרסם את התוכן שלכם.

יכול לעניין אותך גם: מחירון קניית קישורים

ליצירת קשר מוזמנים להשאיר פרטים

שתפו פוסט זה

שיתוף ב facebook
שיתוף ב twitter
שיתוף ב whatsapp
שיתוף ב email

ליצירת קשר מוזמנים להשאיר פרטים

תוכן עניינים

× איך נוכל לעזור לך ?