בניית קישורים מחיר

רכישת כתבות

אנשים רבים אשר מעוניינים לקדם את האתר שלהם מבררים לגבי בניית קישורים. מחיר של בניית קישורים משתנה מאוד ותלוי באם אנחנו מפקידים את התהליך אצל מקדם אתרים מקצועי או עושים זאת בעצמנו. למעשה, היום כל אחד שבבעלותו אתר אינטרנט או חנות אינטרנטית ומעוניין לקדם את האתר שלו, יכול לעשות זאת באמצעות שירות קניית קישורים. אותם אנשים לרוב לא נעזרים במקדם אתרים, משום שרוב מקדמי האתרים בונים עבור הלקוחות שלהם אסטרטגיית קישורים חכמה, מבצעים עבורם מחקר מילות מפתח מקיף ומקצועי הן בהתאם לתחום בו העסק שלהם נושק והן בהשוואה למתחרים ואף אחראים על תהליכים רבים נוספים הקשורים בקידום האורגני של האתר.

מה זה בכלל קישורים?

רוב הפעילות של האתר שלנו בהיבט הקידומי מתייחסת להפצה של תכנים, המלצות, קרדיטים, מידע שיווקי שהמטרה שלהם היא בעצם להטמיע קישורים המובילים לאתר שלנו. קישורים אלה אמורים לעזור לגולשים שמביעים בנו עניין לקבל מידע נוסף אצלנו באתר. למעשה, חלק מאוד גדול מתקציב הקידום וזה לא משנה איך בחרתם לנהל אותו מוקדש ליצירת התכנים הללו שמהם הקישורים ייצאו ישירות לאתר שלנו.

את הקישורים עצמם אפשר להפיץ בכל מיני מקומות בין אם זה אתרים איכותיים עם תוכן מקצועי, פורומים, ערוצי יוטיוב, רשתות חברתיות אחרות כמו פייסבוק או אינסטגרם ועוד.

מי מוכר את הקישורים הללו?

אם אתם רוצים לבנות קישורים איכותיים באתרים איכותיים כדי שהאתר שלכם יקודם בטווח הארוך בצורה טובה והקישורים לא ייחשבו לקישורים הממוקמים באתרי ספאם, אתם חייבים לרכוש את הקישורים שלכם מאנשים מקצועיים שמקדמים אתרים של לקוחות על בסיס יומי קבוע. יש היום מקדמי אתרים מקצועיים ומובילים אשר מציעים לקהל לקוחות שמעוניינים לרכוש קישורים עבור האתרים שלהם ובהתאם לתחום שבו האתר שלהם עוסק. לכן, בדקו היטב ממי אתם רוכשים את הקישור והכי חשוב באיזה אתר הוא הולך להופיע. עד כמה האתר הזה סמכותי וותיק ברשת, עד כמה הוא בעצמו מקודם בגוגל ואפילו בקשו להבין איך בדיוק התהליך עובד.

בניית קישורים מחיר- כמה עולה?

מחיר לקישור יכול לנוע בין 40 שקלים ולהגיע אפילו לאלפי שקלים באתרי תוכן גדולים כמו אתרי חדשות למשל. חשוב לפזר את הביצים בכל מיני סלים ולא להשקיע ברכישה של כל הקישורים באותו אתר ספיציפי כי זה פחות מועיל. איך תדעו כמה להשקיע? זה כבר מאוד תלוי בתקציב שיש לכם, האם אתם מקדמים את האתר אצל מקדם או בעצמכם ואיפה הייתם רוצים לראות את האתר שלכם עוד X זמן.
ראו גם: כתיבת מאמרים בתשלום

איך בודקים איכות של קישור בבניית קישורים?

בתהליך של החלפת קישורים, עליכם קודם כל לבדוק שהקישור שהציעו לכם באמת שווה משהו. איך תדעו את זה?

עליכם לעשות כמה בדיקות פשוטות:

  1. האם לאתר יש תנועה טבעית טובה במנוע החיפוש גוגל, כלומר האם האתר הזה מקודם בגוגל או שהוא בכלל לא נמצא בשום ביטוי הגיוני בתוצאות החיפוש. אם האתר מקודם כמו שצריך, יכול מאוד להיות ששווה לכם להשקיע ולהטמיע באתר הזה קישור. אם האתר הזה לא מקודם בשום ביטוי רלוונטי, עברו הלאה. לקישור חי שמוביל ישר לאתר יש הרבה יותר ערך מאשר קישור מת שמוביל לאתר סתמי או ספאמי. למידע נוסף על אתרי ספאם.
  2. מאיפה האתר שעליו אתם בודקים מקבל קישורים והאם הוא קודם לאותם מקומים טובים שמוצגים באמצעים כשרים או שיכול להיות שמחר הוא נופל. בדרך כלל מדובר בסוג של תגובת שרשרת.
  3. לאן האתר מקשר כבר וכמה קישורים יוצאים כבר יש לאתר הזה.

הבדיקות הללו יסייעו לכם להבין האם כדאי להשקיע תקציב באתר הזה או לעבור הלאה.

ראו גם את המדריך הפרקטי שלנו: איך להשיג קישורים לאתר?

ליצירת קשר מוזמנים להשאיר פרטים

שתפו פוסט זה

שיתוף ב facebook
שיתוף ב twitter
שיתוף ב whatsapp
שיתוף ב email

ליצירת קשר מוזמנים להשאיר פרטים

תוכן עניינים

כתיבת תוכן ומאמרים לאתרים
בלוג

חברות כתיבת תוכן

אנו חיים בעידן שבו פרסום, שיווק וקידום לוקחים חלק עיקרי ומהותי בכל צמיחה של עסק, חברה או ארגון. בין אם

כתיבת תוכן לאתרים

  אחת הסיבות המרכזיות בגינן משקיעים עסקים בתוכן לאתר היא קידום האתר במנוע החיפוש של גוגל. זוהי כמובן מטרה מצוינת

בלוג

רכישת כתבות

  כתבות עיתונאיות שעוסקות בפעילות העסקית של חברה עסקית, היו לאורך זמן פריבילגיה של ארגוני ענק בעלי פעילות יחסי ציבור

מחירון פרסום כתבות

  פרסום כתבות באתרי תוכן הפך בשנים האחרונות לאחד מכלי הקידום והפרסום החשובים ביותר בעולם הפרסום באינטרנט ולא בכדי. כתבות

כתבות תוכן שיווקי

  אם ביקרתם לאחרונה באתר חדשות, ארצי או מקומי, ייתכן ששמתם לב לאזור מסוים באתר שבו אפשר למצוא כתבות תוכן

כתבות ממומנות

  אחד הכלים שהולכים וכובשים את עולם הפרסום באינטרנט הוא הכלי של כתבות ממומנות ומן הסתם, אם אתם נוהגים לבקר