בניית קישורים בתשלום לקידום SEO ב-2020

נכון להיום, אי אפשר להפריד בין עולם ה- SEO לבין בניית קישורים. קישורים חיצוניים הם MUST וכמעט כל אתר עושה בהם שימוש במטרה להתקדם במנועי החיפוש. מכיון ומדובר בעבודה סיזיפית, יש יאמרו אפילו משעממת שדורשת לא מעט ידע וניסיון, אחת הדרכים לקצר תהליכים מבלי לפגוע במיקומים של האתר שלנו היא בניית קישורים בתשלום.

השירות עוזר לבעלי אתרים ואף לחברות קידום לקדם את האתרים שלהם בצורה יעילה, פשוטה ונגישה. מדוע זה טוב? משום שכדי להשיג קישורים איכותיים צריך המון זמן, צריך קשרים עם מקדמים אחרים ועם בעלי אתרים בנישה שבו האתר שלנו עוסק ובעיקר צריך לדעת איזה קישור מתאים ואיפה לשים אותו. בניית קישורים בתשלום הוא פתרון מעולה החוסך זמן, אנרגיה ובטווח הארוך מאפשר לנו לדחוף את האתר שלנו קדימה, להניע טראפיק איכותי ובכך גם להגדיל את אחוז המכירות.

SEO לקישורים חיצוניים

בניית קישורים בתשלום – למה אני צריך את זה?

קישורים חיצוניים נחשב לאחד מתוך שלושת הגורמים הכי חשובים בתהליך הקידום האורגני. נתון זה פורסם לא פעם ולא פעמיים על ידי גוגל בעצמה וכאשר משלבים את התהליך עם תוכן איכותי ו -RankBrain התוצאות מדברות בעד עצמן.

בניית קישורים בתשלום – איך זה עובד?

לפני שאתם מתחילים בכלל לברר מאיפה לרכוש קישורים, עליכם קודם כל לשים לב שהאתר שלכם עומד בכל הקריטריונים שגוגל מציבה. שימו דגש על טעינה מהירה של העמודים, על היררכיה נכונה בתוך האתר, על קישורי NO FOLOOW שאינם בתשלום, על אבטחה של האתר, דומיין חזק, הנגשה, אופטימיזציה, התאמה למובייל ושאר הדברים שחשובים כל כך לתהליך הקידום האורגני. בלי כל זה, גם אם יהיו לכם הרבה קישורים שמובילים לאתר שלכם, זה לא יספיק. אם עדיין לא עשיתם את זה, זה הזמן לפנות למקדם אתרים מקצוען או חברת קידום שיסייעו לכם בתהליך. במקביל, עליכם לבצע מחקר מילות מפתח בהתאם לתחום שהאתר שלכם עוסק בשילוב השוואה אל מול המתחרים שלכם. רק אז תוכלו בעצם להבין איזה ביטויים ומילות מפתח אתם רוצים לקדם וכך לרכוש את הקישורים המתאימים. השלבים הבאים של בניית קישורים בתשלום כוללים:

  • איתור שירות התואם את הצרכים והתקציב שלי.
  • זיהוי העמודים אליהם אני רוצה שהקישורים יקשרו בתוך האתר שלי.
  • תשלום.
  • העברת טבלה מסודרת בה מופיעים הביטויים שאני רוצה לקדם, סוג הקישורים ונושאים לטקסטים שבהם הקישורים יופיעו.

    חשוב גם לציין כל כמה זמן מתפרסם טקסט, איפה הוא מתפרסם וכמובן כמה קישורים יוצאים ממנו.

כל חברה המספקת שירות של בניית קישורים בתשלום פועלת קצת אחרת, אבל בגדול אלו הם השלבים.

בניית קישורים בתשלום – האם מישהו מבטיח לי שזה עובד?

לא. בעולם הקידום אין הבטחות, בטח לא שאנחנו תלויים באלגוריתם של גוגל ובטח לא בתחומים מאוד תחרותיים. יחד עם זאת, אם זה לא היה עובד, מקדמים וחברות קידום לא היו משקיעים בזה כל כך הרבה זמן, כסף ואנרגיה.

למעשה, מקדמי אתרים וחברות קידום משקיעים בבניית אתרי תשתית במטרה לאפשר שירות איכות של בניית קישורים בתשלום. אם מסתכלים על נתונים, אפשר לראות שבלמעלה מ-90% מהמקרים זה בהחלט עובד ואפילו בצורה מדהימה. כמובן שהתוצאות תלויות בכמות הקישורים שאתם מחליטים לרכוש, בזמנים שהמאמרים עולים לאוויר ובעוד כל מיני גורמים.

על מה חשוב לשים דגש בתהליך?

לפני שבוחרים חברה או אדם מקצועי שיספקו לנו שירות בניית קישורים בתשלום, יש כמה דברים שצריך לשים לב אליהם:
ותק האתרים – ככל שהאתרים בהם הקישורים שיובילו לאתר שלכם ותיקים יותר, ככה הם חזקים יותר בעיני גוגל. כמובן, שברוב המקרים אנחנו לא נזכה לראות את התכנים באתרים עם תנועה של עשרות אלפי גולשים ביום כמו למשל YNET, כי מדובר בסכומי עתק, אבל במידה והדומיינים וותיקים, חזקים ומשלבים קישורים רבים, הסיכוי שהשירות אכן יתרום לתהליך הקידום עולה פלאים.
שקיפות – כשאתם בוחרים לרכוש קישורים שיקשרו לאתרים שלכם, אתם חייבים לוודא שמתקיימת שקיפות מלאה. מה זה אומר? זה אומר שהקישורים מוזנים בטבלה וכך אתם יכולים לעקוב אחרי הנעשה.
זמנים – בדקו גם תוך כמה זמן מרגע ההזמנה הקישורים עולים לאוויר, מה המינון של פרסום הקישורים (מומלץ מאוד שלא להעלות כמות גדולה של קישורים בתקופה קצרה). בנוסף, וודאו שאין תאריך תפוגה לקישורים וכי האדם שעומד מאחוריהם עוסק בתחום הקידום והוא זה שמשלם על הדומיינים והאחסונים.
האם המחיר כולל את התוכן – בעוד יש חברות המספקות את התוכן כחלק בלתי נפרד מעלות הקישורים, חברות אחרות מפרידות בין השניים וזה עוד משהו ששווה לקחת אותו בחשבון.

שירותי תוכן בלחיצת כפתור

בניית קישורים בתשלום – כמה זה עולה?

ובכן, כל חברה גובה על השירות באופן קצת שונה, אבל לאחר מחקר שוק, הנה ממוצע המחירים הקיים בשוק. המחירים כוללים כתיבה של טקסטים איכותיים ופרסום.

כמה קישורים אני צריך לקנות כדי להתקדם בגוגל?

שאלת השאלות. כדי שהאתר יתקדם ויגיע למקומות טובים בגוגל יש כל מיני דברים שצריך להתחשב בהם כשאחד הבולטים זה בעצם רמת התחרות של האתר בתחום שבו הוא עוסק. דבר נוסף שצריך להתייחס אליו כדי לענות על השאלה הזו הוא מה המתחרים שלנו עושים. כלומר, עלינו להבין קודם כל כמה קישורים יש לאתרים המתחרים בביטויי מפתח המופיעים בעמוד הראשון

בנוסף, כשאנחנו מתייחסים לשאלה כמה קישורים, הכוונה היא לכמה דומיינים שונים מהם אנחנו צריכים לקשר כי יכול להיות מצב שיש קישור מאתר מסוים שיוצא מעשרת אלפים עמודים לאותו דומיין ממש כמו בקישורי קרדיט

קישורים אלה הם רוחביים וגוגל מסתכל על זה בתור קישור אחד. לכן, מה שחשוב להתייחס אליו הוא כמה דומיינים שונים מקשרים לאתר שלי. יש תחומים שיספיקו ממש קישורים בודדים כדי שיופיעו תוך זמן X בעמודים הראשונים לעומת אתרים סופר תחרותיים בהם יש צורך במאות, עשרות ואפילו עשרות אלפי קישורים. זה מאוד תלוייש גם אתרים עם מאות דומיינים שמפנים ולכן זה לא המדד היחיד אבל זה כן נותן סוג של אינדיקציה כדי להבין כמה התחרות גדולה בביטוי מסוים. חשוב גם להבין שזה מאוד משתנה בין ביטוי לביטוי. לכן, לפני שאתם משלמים על בניית קישורים, חשוב שתבינו כמה קישורים אתם צריכים לקנות בביטוי מסוים כדי שהוא אכן יופיעו תוך זמן מה בעמודים הראשונים

אל תפספסו את המדריך שלנו על איך להשיג קישורים לאתר?

ליצירת קשר מוזמנים להשאיר פרטים

שתפו פוסט זה

שיתוף ב facebook
שיתוף ב twitter
שיתוף ב whatsapp
שיתוף ב email

ליצירת קשר מוזמנים להשאיר פרטים

תוכן עניינים

× איך נוכל לעזור לך ?