כל מה שצריך לדעת על בניית פרופיל קישורים ב-2020

אחד הנושאים המדוברים ביותר כיום בעולם קידום האתרים הוא הנושא של בניית פרופיל קישורים. מה זה בדיוק אומר? באילו קישורים מדובר? מה המטרה של פרופיל קישורים? האם חובה לעבוד עם פרופיל קישורים או אפשר פשוט לקפוץ ישר למים? מי יכול לסייע לכם לבנות את פרופיל הקישורים שלכם? על שאלות אלו ועוד עונים לכם בשורות הבאות המומחים של BEST LINKS, המציעה חבילות שירות שלמות בעולם קידום האתרים ובכלל זה גם בניית פרופיל קישורים מנצח.

מדידת ביצועים

אז מה זה פרופיל קישורים?

ובכן, במסגרת השאיפה שלה להציג בפני המשתמשים שלה את תוצאות החיפוש הטובות ביותר, משקיעה גוגל המון בדירוג אתרים המוצגים על ידה במנוע החיפוש שלה. לשם כך, משתמשת גוגל בשורה של קריטריונים כמו איכות קוד האתר, התוכן באתר, המדיה באתר ובין היתר בוחנת החברה גם את הקישורים הנכנסים לאתר. קישור נכנס הוא קישור שמפנה מאתר אחר אל האתר שלכם. במקרה כזה, יש לכם קישור נכנס ומבחינת גוגל מדובר בהמלצה של האתר המפנה, על האתר אליו הוא מפנה. ככל שיש לכם יותר קישורים, זה אומר שיש המון אתרים שממליצים עליכם בפני המבקרים שלהם וככל שהאתרים האלה יותר נחשבים, כך ההמלצות האלה יותר משמעותיות.

עם הידע הזה, יוצאים מקדמי אתרים ומייצרים קישורים נכנסים כאלה בשלל טכניקות ובראשן פרסום כתבות תוכן שבתוכן משולב קישור המפנה לאתר הלקוח. או אז מפורסמת הכתבה באתר חדשות או אתר תוכן כלשהו ובעצם פרסום כתבה זו, מתווסף הקישור שיוצא ממנה כקישור נכנס לאתר הלקוח. את הפרקטיקה הזאת גוגל מכירה היטב והיא נלחמת בה בעוז, שכן היא רוצה לוודא שכל קישור נכנס משקף המלצה אותנטית וטבעית וכשאנחנו אומרים נלחמת, זה יכול להגיע גם לכדי ענישה של ממש בצורת דחיקת האתר אל דפי תוצאות החיפוש האחוריים. בכדי להימנע מכך, יש לטפל בכל הנושא של קישורים נכנסים בצורה מאוד מקצועית וזהירה על בסיס תכנון חכם מראש ולמלאכת התכנון הזאת קוראים בניית פרופיל קישורים.

מהם הפרטים שכולל פרופיל הקישורים?

ובכן, פרופיל קישורים נועד לייצר שגרה של הוספת קישורים נכנסים איכותיים לאתר בצורה שתיראה אותנטית וטבעית לחלוטין. לשם כך, כולל פרופיל הקישורים פרטים כמו האתרים בהם יפורסמו כתבות התוכן, הטקסט ממנו יוצא הקישור בכל מקרה ומקרה (אנקור – הטקסט הכחול שלוחצים עליו), מינון הקישורים, ההיקף שלהם וקצב ההוספה שלהם ועוד שורה של פרמטרים שכל מטרתם היא להבטיח שהאתר שלכם יוכל לצבור כמות נאה של קישורים נכנסים ממקורות נחשבים ושהכל ייראה לגמרי טבעי ואותנטי ואף יהיה כזה בפועל. כך למשל, אם אתם עסק קטן, זה לא סביר שכל שבוע יכתבו עליכם באתר חדשות ארצי – התנהלות כזאת עלולה לעורר חשד מצד גוגל. אם אתם מציגים מצב בו בכל יום כותבים עליכם באתר אחר ברחבי הארץ, גם זה יכול להעלות חשד שכן אף עסק לא זוכה לתפוצה כזאת באופן טבעי. על כן, יש לבנות את פרופיל הקישורים בצורה חכמה וזהירה על פי עקרונות מקצועיים שגובשו בעולם הקידום בכלל ועל ידי הגורם המקצועי שמנהל עבורכם את הנושא בפרט. ואת כל זה צריך לבצע בכפוף כמובן למסגרת התקציב העומד לרשות הלקוח.

 

עד כמה זה חשוב?

ובכן, אם אתם רוצים להגיע אל ראש תוצאות החיפוש בגוגל, אתם חייבים לפתח לעצמכם שגרה של קישורים נכנסים ואם אתם מפתחים לעצמכם שגרה כזאת, אתם חייבים לעבור גם את השלב של בניית קישורים על מנת להבטיח שהקישורים הנכנסים שלכם ישיגו את מטרתכם ולבטח לא יובילו לענישה שלכם מצד גוגל. אבל העניין הוא עוד הרבה יותר עמוק מזה. למרבה הצער, אתם לא היחידים שפועלים בשוק בתחומכם ויש לכם מתחרים שגם הם רוצים להופיע בראש תוצאות החיפוש של גוגל. זה אומר שאם המתחרים שלכם דווקא כן מנהלים פעילות של קישורים נכנסים ואם הם כן עבור את השלב של בניית פרופיל קישורים ומתנהלים בצורה חכמה ומדויקת בתחום, הסיכוי שלכם לעבור אותם בדפי תוצאות החיפוש הוא קלוש במיוחד, ולא משנה כמה תוכן תייצרו.

תוכן הוא אכן אחד הכלים החשובים ביותר בכל פעילות קידום אתרים אורגני ויחד עם זאת, הוא לחלוטין לא הכלי היחיד בארסנל הקידום. אם אתם ממקדים את עצמכם אך ורק בתוכן ומזניחים לגמרי או לא משקיעים מספיק בתחום הקישורים הנכנסים, אתם בהגדרה גוזרים על עצמכם סיכוי קלוש להתקדם למיקומים הגבוהים בגוגל.

אייקון חללית - קניית קישורים חיצוניים

איך תוכלו לבנות פרופיל קישורים?

כאמור, בניית פרופיל קישורים הוא הליך מאוד מקצועי שחייב להתבצע על ידי אנשי מקצוע בתחום קידום האתרים ועל בסיס עקרונות מקצועיים מעולם זה. עולם הקידום הוא עולם מאוד דינמי שמשתנה ללא הרף. בכל מספר ימים יוצאים עדכונים לגבי האופן בו גוגל בוחנת את האתרים השונים שהיא סורקת ברשת ועם כל פרסום כזה, צריך לעדכן את הטקטיקות המשמשות אותנו לקידום האתר. חברת BEST LINKS היא אחת החברות המובילות בישראל בתחום הקידום האורגני בכלל ובתחום הקישורים הנכנסים בפרט. לחברה מאגר של אתרי תוכן קטנים, בינוניים, מקומונים, אתרי תוכן מובילים, מגזינים מקצועיים וכמובן אתרי חדשות ארציים מובילים. המאגר הזה עומד לרשות לקוחות החברה בכל עת בעלויות של החל מ-80 ש"ח לכתבה ועד לאלפי שקלים באתרי החדשות הארציים המובילים.

בחברת BEST LINKS תוכלו למצוא צוות מקצועי שינתח את הפעילות שלכם ואת אסטרטגיית הקידום המתאימה ביותר עבורכם ובהתאם לכך יבנה עבורכם פרופיל קישורים מסודר, על פיו תוכלו להתחיל להוסיף קישורים נכנסים לאתר שלכם ולראות כיצד האתר שלכם הולך וזוכה למיקומים יותר ויותר טובים בדפי תוצאות החיפוש של גוגל.

יכול לעניין אותך גם: איך להשיג קישורים לאתר?

ליצירת קשר מוזמנים להשאיר פרטים

שתפו פוסט זה

שיתוף ב facebook
שיתוף ב twitter
שיתוף ב whatsapp
שיתוף ב email

ליצירת קשר מוזמנים להשאיר פרטים

תוכן עניינים

0
    0
    מוצרים שלך
    עגלה ריקהחזרה לחנות
    × איך נוכל לעזור לך ?