ניהול מוניטין רשלנות – מחיקת פרסומים מזיקים
רשלנות עסקית היא דבר שקורה כל הזמן. על מנת למנוע ממקרה של רשלנות להשפיע על המשך ההצלחה של העסק שלכם חשוב לבצע ניהול מוניטין רשלנות.
דף הבית » ניהול מוניטין בגוגל
אל תבזבזו זמן! קבלו הצעת מחיר לדחיקת תוצאות שליליות בגולל במהירות ובדחיפות!
לכל עסק, איש עסקים ואיש ציבור יש מוניטין, בין אם ירצה בכך ובין אם לא. התפתחות הטכנולוגיה גרמה לניהול המוניטין להיות קשה יותר, הרי שכל פרסום שלילי יכול לצבור תאוצה ולהתפשט. אך עם זאת גם קל יותר, שכן, בעזרת שיטות שונות, ניתן לנהל את המוניטין שלנו ולקדם אותו. אז מה זה ניהול מוניטין ואיך זה עובד?
ניהול מוניטין, הוא למעשה שיטה בה מיחצנים את שם העסק וגורמים
ללקוחות רבים להגיע אלינו. ניהול מוניטין מתבצע ברחבי האינטרנט על ידי אמצעים שונים, כשהמרכזי ביניהם הוא מנוע החיפוש של גוגל. במנוע החיפוש של גוגל מחפשים על עסקים, אנשים, שירותים, מוצרים ועוד. על מנת שהמידע המתקבל על החברה שלנו יהיה חיובי ושנופיע ראשונים במנוע החיפוש של גוגל, יש לנהל את המוניטין שלנו. ניהול מוניטין מתבצע בעיקר על ידי הקמת אתרים ופרסום תוכן רב.
למעשה, ניהול מוניטין הוא שירות המיועד לחברות, עסקים, בעלי מקצוע, אנשי ציבור ואנשים פרטיים. ניהול מוניטין לעסקים או לאנשים מתבצע באותן שיטות ופועל עבור אותה מטרה- שמירה של מוניטין חיובי לאותו אדם או עסק והקפצת האתר שלו במנוע החיפוש של גוגל.
מוניטין שלילי הוא אחד הדברים הרעים ביותר שיכולים לקרות לעסק באינטרנט. מספיקה כתבה שלילית אחת שתתפרסם עליכם או על העסק שלכם ויהיה לכם קשה מאוד לתקן את המוניטין השלילי שנוצר בעקבותיה. קיימות דרכים שונות ליצירת מוניטין שלילי ברשת. אחת הדרכים המרכזיות היא פרסום כתבה שלילית באתר חדשותי או שיווקי מוביל. לאתרים אלה יש השפעה רבה על מוניטין של עסקים רבים, כיוון שהם בדרך כלל מופיעים ראשונים במנוע החיפוש. דרך נוספת היא השארת תגובות שליליות של גולשים באתרים מרכזיים כמו פייסבוק, או פורומים אינטרנטיים שונים. כל אתר המאפשר השארת תגובות למעשה מהווה סכנה בהשארת תגובות שליליות בעקבות מוצר לא תקין, מחיר גבוה או שירות בעייתי. דרך נוספת ליצירת מוניטין שלילי היא פסקי דין. קיימים אתרי פסקי דין ומאגרים שונים של פסקי דין ברחבי האינטרנט. במידה ותבעו אתכם או את העסק שלכם, אתם כנראה מופיעים באתרי פסקי דין. הופעת שמכם במאגר התביעות, עלול להרתיע לקוחות רבים שכן זה עלול להעיד על כך שהעסק שלכם בעייתי.
חשוב להבין, כי בדרך כלל הלקוחות מחפשים חוות דעות וביניהן פרסומים שליליים על העסק, כיוון שהם רוצים לבחון אותו ואת שירותיו. לכן, עשו ככל האפשר למנוע את המוניטין השלילי. במידה והוא נוצר, עשו ככל האפשר בשביל לתקן אותו ולהפוך אותו למוניטין חיובי.
כאשר מוצאים כתבה שלילית או תגובות שליליות עלינו או על העסק שלנו זה גורם לנו לתחושה רעה באופן אוטומטי. אף אחד לא אוהב לשמוע ביקורת ובמיוחד לא באינטרנט שכל אחד יכול להגיע לביקורת הזו. לכן, קודם כל חשוב מאוד לא לפעול מהרגש, כי לעתים אתם יכולים לעשות יותר נזק מתועלת. בדרך כלל הטיפ הטוב ביותר שניתן לקבל בכל הנוגע לניהול מוניטין הוא להתייעץ וליצור קשר עם אנשי מקצוע היודעים לנהל מוניטין באינטרנט. אנשי המקצוע יודעים לנהל מוניטין באינטרנט ויודעים לעשות זאת באופן חכם. הם בדרך כלל יודעים מה תהיה ההשפעה של הפרסום השלילי עליכם והאם הוא חמור. לדוגמא תגובה שלילית אחת בפורום אינטרנטי לא שווה בהשפעתה לפרסום של כתבה שלילית באתר חדשותי מוכר. לכן, אנשי המקצוע יודעים את ההשפעה של פרסומים שליליים כאלה ואחרים ואת דרכי הפעולה הספציפיות נגדן.
כאשר נוצר לכם מוניטין שלילי באינטרנט יש שיטות שונות לטפל בו-
אחת השיטות הראשונות והמהירות היא לפנות לבעלי האתר ולבקש מהם להסיר את הפרסום השלילי מהאתר שלהם. כמובן שזו לא תמיד שיטה יעילה, שכן, לעתים בעלי האתר שותפים לפרסום השלילי. אך יש מקרים בהם בעלי האתר מעדיפים להסיר את הפרסומים השליליים שכן, לעתים פרסום שלילי יכול לפגוע גם בגורם המפרסם ולא רק בגורם המפורסם. לדוגמא, כאשר מדובר בהוצאת דיבה, בעל האתר מסתכן בתביעה גם אם אינו פרסם את התוכן בעצמו. לכן, יהיו מקרים בהם תפנו לבעל האתר והוא ישמח לשתף פעולה עם בקשתכם. כמו כן, אתרים של פסקי דין שונים, בדרך כלל מציעים את הסרת הפרסום השלילי בתמורה לתשלום כספי. למעשה, זו אחת הסיבות המרכזיות שאתרים אלה מפרסמים את פסקי הדין, אך לעתים מומלץ לשלם את הסכום הנדרש ולא להסתכן במוניטין שלילי שיופץ ברחבי האינטרנט.
במידה ובעל האתר לא הסכים להסיר את הפרסום השלילי תוכלו לבקש מגוגל לעשות זאת. חשוב להבין שגוגל בדרך כלל לא זמינים ולא עונים במהירות, אך תמיד מומלץ לנסות. במקרים רבים בהם הפרסום השלילי מכיל פרטים מזהים של אדם, גוגל יעדיפו להסיר את הפרסום השלילי.
למעשה, ניהול מוניטין שלילי וניהול מוניטין חיובי הם אותו דבר, שכן ניהול מוניטין חיובי דוחק את המוניטין השלילי לשולי מנוע החיפוש. אך יש דרכים שתוכלו לנהל מוניטין באינטרנט בלי קשר לניהול מוניטין שלילי.
לעתים הדרך הטובה ביותר לניהול מוניטין באינטרנט היא לפרסם כתבות חיוביות. הדבר יכול להתבטא במגוון דרכים. אחת הדרכים לדחיקת הפרסום השלילי על ידי פרסום כתבות חיוביות, תהיה פרסום הכתבה החיובית באותו אתר שפרסם כתבה שלילית. כך תוכלו לדחוק את הכתבה השלילית מתחת לכתבה החיובית. דרך נוספת היא לפרסם כתבה חיובית באתר מוביל אחר או מתחרה לאתר שפרסם את הכתבה השלילית. פרסום של כתבה חיובית בגוגל עליכם או על העסק שלכם תמיד עוזר ליצירת מוניטין חיובי וטוב, כך שמי שיחפש אתכם בגוגל יוכל לראות את הכתבה ולהתרשם ממנה.
אחד מהאתרים הנפוצים ביותר כיום בגוגל, הוא ויקיפדיה. כמעט לכל אדם או עסק המתפרסמים יש ערך בויקיפדיה. במידה ויש ערך בויקיפדיה, אנשים רבים יעדיפו לקרוא אותו כמעט לפני כל אתר אחר. מי שיש לו ערך בויקיפדיה מדורג גבוה כמעט באופן אוטומטי. כמו כן, בויקיפדיה יש אפשרות להכניס קישורים חיצוניים וכך תוכלו לקשר את ויקיפדיה לאתר שלכם, שזו דרך מצוינת לקידום האתר. חשוב להבין שלא קל לפתוח ערך בויקיפדיה, שכן ויקיפדיה קפדנית ביחס לערכים שלה ולמי שמנסה לפתוח אותם. אך עדיף לנסות, שכן מי שיש לו ערך בויקיפדיה מתקדם רבות מכך.
שיטה מצוינת לניהול מוניטין אינטרנטי היא סרטוני תדמית. בעולם של היום הדברים שתופסים הם פייסבוק, אינסטגרם וטיק טוק. אתרים אלה מספקים פלטפורמה של סרטונים ותמונות בעיקר. אנשים רבים אוהבים לראות סרטונים שעשויים באופן מעניין ומושכים אותם לצפייה. לכן, אם אין לכם סרטון תדמית כדאי לכם לשקול יצירת אחד כזה. בסרטון התדמית אתם יכולים להציג את העסק שלכם, מה אתם מציעים, את היתרונות של העסק שלכם, למי הוא מיועד, היכן ולמה. תוכלו להפיק סרטוני אנימציה או סרטונים מלוהקים, העיקר שהסרטון יציג את העסק שלכם על הצד הטוב ביותר וימשוך את הלקוחות לצפות בו.
לבלוגים יש כוח רב, במיוחד בעולם של היום. שיטת הבלוגים למעשה מתחלקת לשתי שיטות שונות. השיטה הראשונה היא לפתוח לעסק שלכם בלוג ולקשר אותו לאתר שלכם. בבלוג של העסק תוכלו לפרסם תכנים שונים, מאמרים ועוד כך שאלה ידחקו את הפרסום השלילי לתחתית מנוע החיפוש. השיטה השנייה היא לקשר לבלוגים. הבלוגים שתקשרו אליהם יסייעו לכם לפרסום שם העסק באופן חיובי. בלוג לדוגמא הוא הבלוג של תפוז. מדובר בבלוג חינמי שתוכלו לפרסם בו באופן חופשי את העסק שלכם באופן חיובי.
תחזוקת הרשתות החברתיות עוזר, לכם לניהול המוניטין הן ברשתות החברתיות והן במנוע החיפוש של גוגל. שכן, מנוע החיפוש של גוגל מתעדף את הרשתות החברתיות ומעלה אותן באופציות הראשונות של החיפוש. לכן, פתחו דף בפייסבוק או באינסטגרם והעלו את העסק שלכם למודעות.
ניהול מוניטין באינטרנט הוא אחד הכלים החשובים ביותר לעסק שלכם. בזכות ניהול מוניטין תפרסמו את העסק שלכם ותעלו אותו לראשית מנוע החיפוש של גוגל, וכך תגרמו לאנשים רבים להכיר אתכם ואת העסק שלכם. כאשר יש פרסום שלילי עליכם או על העסק שלכם באינטרנט חשוב מאוד לפעול להסרתו או להדחקתו לשולי מנוע החיפוש. יש שיטות שונות לניהול מוניטין באינטרנט. קחו בחשבון כי ניהול מוניטין עלול לקחת זמן רב. אך אין לכם מה לחשוש, במידה ואין לכם את הזמן להשקיע בניהול מוניטין, תוכלו להיעזר באנשי מקצוע ובחברות קידום שונות המתמחות בניהול מוניטין באינטרנט.
התפתחות הטכנולוגיה הביאה איתה דברים טובים יותר ודברים טובים פחות. אחד הדברים השנויים במחלוקת בנוגע לכך, הוא מוניטין עסקי. מצד אחד, האינטרנט מאפשר פרסום מהיר ופשוט שיכול להגיע לכל אדם באינטרנט. מצד שני, קל מאוד לקבל מוניטין שלילי באינטרנט, שכן, כל אחד יכול לפרסם מה שהוא בוחר ברחבי האינטרנט. אז איך מנהלים מוניטין באינטרנט ואיך מתנהלים מול מוניטין שלילי?
ניהול מוניטין באינטרנט הוא שיטה בה מיחצנים עסק או אדם מסוים. ניהול מוניטין באינטרנט מיועד לעסקים ואנשים כאחד. בין אם אתם רשת גדולה, חברת עורכי דין מצליחה, קבלן מפורסם, רופא פרטי, איש ציבור או כל דבר אחר, אתם צריכים לנהל את המוניטין שלכם ברחבי האינטרנט. למעשה, לכל אדם בעולם יכול להיות מוניטין באינטרנט בין אם הוא ירצה בכך ובין אם לא. לכן חשוב מאוד לקחת זאת בחשבון ולדעת לבצע ניהול מוניטין באינטרנט.
ניהול מוניטין מתנהל באמצעים שונים ברחבי האינטרנט, כאשר המרכזי הוא מנוע החיפוש של גוגל. מנוע החיפוש של גוגל הוא כלי משמעותי בקרב מרבית אנשי העולם לחיפוש מוצר, שירות, עסק או אדם מסוים. לכן, על מנת שהמידע המתקבל יהיה מידע חיובי ושגוגל יציע את העסק שלנו בראשית מנוע החיפוש, יש לדעת לבצע ניהול מוניטין באינטרנט. ניהול מוניטין באינטרנט מתבצע בעיקר על ידי הקמת אתרים ופרסום תכנים שונים. ניהול מוניטין עבור עסקים או אנשים מתבצע באותן שיטות ופועל לאותה מטרה- שמירת המוניטין החיובי והקפצת העסק לראשית מנוע החיפוש.
אז הבנו כי ניהול מוניטין באינטרנט הוא דרך לפרסם עסק או אדם מסוים. אך מה קורה אם אותו עסק או אדם מתפרסם באופן שלילי? כך נוצר מוניטין שלילי. בשונה ממוניטין חיובי שקל מאוד להרוס, מוניטין שלילי קשה מאוד לתקן, וכאשר מתפרסמת כתבה שלילית על אדם או עסק יכול לקחת זמן רב לתקן את המוניטין השלילי. מספיק פרסום שלילי אחד שיהרוס לעסק עם מוניטין של שנים. לכן, קודם כל עשו כל שביכולתכם למנוע פרסומים שליליים באינטרנט. קחו בחשבון כי לעתים הלקוחות מחפשים את הפרסומים השליליים על מנת לבחון את העסק ולדעת הכל עליו. לכן, עשו ככל שביכולתכם להמנע ממוניטין שלילי ובמקרה שהוא נוצר, עשו הכל לתקן אותו.
כפי שציינו, מספיק פרסום שלילי קטן שגורם למוניטין שלילי לעסק או אדם להתפשט ברחבי האינטרנט. אך יש שלוש דרכים מרכזיות להיווצרות מוניטין שלילי באינטרנט-
הדרך המהירה והמרכזית להיווצרות מוניטין שלילי באינטרנט היא פרסום כתבה שלילית באתר חדשותי או שיווקי מוביל. אתרים חדשותיים או שיווקיים מובילים בדרך כלל מופיעים ראשונים במנועה החיפוש ולכן, לאתרים אלה יש השפעה רבה על המוניטין של עסקים רבים.
באינטרנט קיימים פורמטים רבים שבהם ניתן להשאיר תגובות שליליות. ביניהם תוכלו למצוא את פייסבוק או פורומים אינטרנטיים אחרים. כל אתר המאפשר השארת תגובות יכול לגרום לטוקבקיסטים כועסים שקיבלו מוצר לא תקין או שירות לא נעים להשאיר תגובה זועמת ושלילית עליכם או על העסק שלכם.
הדרך השלישית לגרימת מוניטין שלילי היא אתרי פסקי דין ומאגרים של פסקי דין הנמצאים באינטרנט. במידה ואתם או העסק שלכם עבר תביעה הוא מופיע באתרים אלה והדבר עלול להרתיע לקוחות רבים.
במידה ונוצר לכם או לעסק שלכם מוניטין שלילי באינטרנט עליכם לפעול מהר כדי לתקן אותו. אם יצא לכם לראות פרסום שלילי עליכם כנראה זה גרם לכם לתחושה רעה. אחד הדברים הקשים זה לקבל ביקורת ובמיוחד באינטרנט כשהביקורת מתפשטת ויכולה להגיע לכל מי שמכיר אתכם וגם למי שלא. לכן, הטיפ הראשון שלנו הוא לא לפעול מהרגש. אנשים רבים רואים ביקורת שלילית על העסק שלהם ופועלים מהרגש, חלק יכולים להגיב לאותו גורם מפרסם, חלק שולחים לכל הלקוחות שלהם הודעה שהפרסום הזה לא קשור אליהם. אך פעולות אלה רק גורמות לפרסום השלילי להתעצם ולהתרחב מהר יותר. לכן, אל תפעלו מהרגש שמא לא תעשו נזק גדול יותר מתועלת. הטיפ השני שנתן לכם הוא לפנות לסיוע מקצועי של ניהול מוניטין באינטרנט. קיימים אנשי מקצוע רבים וחברות קידום שונות שמבצעות ניהול מוניטין באינטרנט. חברות אלה יודעות בדרך כלל מה ההשפעה של אותו פרסום שלילי ומה רמת החומרה שלו. יש פרסומים שליליים שלא צריכים לקבל יחס בכלל, ויש כאלה שצריכים לקבל יחס מידי ודרכי פעולה חזקות.
אז איך פועלים כאשר נוצר לנו מוניטין שלילי באינטרנט? יש שיטות שונות-
כאשר מתפרסם עליכם פרסום שלילי באתר מסוים, תוכלו לפנות לבעלי האתר בבקשה להסרת הפרסום השלילי. לא תמיד הבקשה תענה בחיוביות שכן, לעתים בעל האתר עצמו פרסם את הפרסום השלילי או שהוא עומד מאחוריו. אך, קיימים מקרים בהם בעל האתר יכול להסתכן בכך שיש באתר שלו פרסום שלילי ולכן הוא יעדיף להסירו. מתי בעל האתר מסתכן? כאשר מדובר בהוצאת דיבה או שיימינג, בעל האתר חשוף לתביעות גם אם לא הוא בעצמו פרסם את הפרסום השלילי, שכן, הפרסום התבצע באתר שלו. לכן, יהיו מקרים בהם אם תבקשו מבעל האתר להסיר את התוכן השלילי שפורסם עליכם הוא ישמח לשתף פעולה.
אתרים של פסקי דין למעשה מפרסמים את פסקי הדין על מנת לדרוש תשלום עבורם. כך, אם תבקשו מאתרים אלה להסיר את פסק הדין שלכם הם ידרשו סכום כספי לשם כך. קחו בחשבון כי בדרך מומלץ לשלם את הסכום הכספי מאשר להתמודד עם מוניטין שלילי שמופץ ברחבי האינטרנט.
במידה ובעלי האתרים השונים לא מסכימים להסיר את הפרסומים השליליים עליכם או על העסק שלכם, יש לפניכם אפשרות והיא לפנות לגוגל ולבקש מהם לעשות זאת. כמובן, שגוגל לא זמינים וכנראה לא יגיבו במהירות, אך תמיד מומלץ לנסות. לעתים כאשר הפרסום השלילי מכיל פרטים מזהים של אדם, גוגל יסירו את הפרסום במהירות.
שיטות לניהול מוניטין שלילי ושיטות לניהול מוניטין חיובי הן למעשה דבר זהה, שכן ניהול מוניטין חיובי דוחק את המוניטין השלילי לתחתית מנוע החיפוש. אך, שיטות אלה הן שיטות לניהול מוניטין באינטרנט ללא קשר ישיר למוניטין שלילי.
גם אם יש לכם מוניטין שלילי וגם אם לא, הדרך הטובה ביותר לניהול מוניטין באינטרנט היא פרסום כתבות חיוביות. לעתים תוכלו לפרסם כתבה חיובית באותו אתר שפרסם עליכם כתבה שלילית ולעתים תוכלו לפרסם באתר מוביל אחר כתבה חיובית שתדחק את הכתבה השלילית. פרסום כתבות חיוביות בגוגל עליכם או על העסק שלכם עוזר ליצירת מוניטין חיובי. כך כל אדם שיחפש אתכם או את העסק שלכם בגוגל ימצא כתבות חיוביות עליכם ויתרשם מהן.
מי לא מכיר את ויקיפדיה? כנראה שאין אדם כזה כיוון שויקיפדיה הוא אחד האתרים המוכרים והנפוצים ביותר כיום בגוגל. ויקיפדיה בדרך כלל מופיעה בראשית מנוע החיפוש. כך, כל מי שיש לו ערך בויקיפדיה מקפיץ את עצמו לראשית מנוע החיפוש בגוגל. כמעט לכל אדם או עסק מפורסם יש ערך בויקיפדיה. אנשים רבים יעדיפו לבדוק ערך בויקיפדיה לפני שיבדקו אתרים אחרים. לכן, נסו לפתוח ערך בויקיפדיה. אמנם הדבר לא פשוט ובמקרים רבים ויקיפדיה סוגרת ערכים שונים שנפתחים בה, אך תמיד שווה לנסות. במידה ויהיה לכם ערך בויקיפדיה תוכלו לקדם את העסק משמעותית. כמו כן, בויקיפדיה יש אפשרות להכניס קישור חיצוני וכך תוכלו לקשר את אתר העסק שלכם ולקדם אותו.
בעולם של היום הדברים שתופסים את מלוא תשומת הלב הם הדברים הוויזואליים. תמונות מיוחדות או סרטונים מגניבים אוטומטית תופסים את תשומת לבנו. לכן, אם אין לכם סרטון תדמית מומלץ לחשוב על יצירת סרטון כזה. סרטון תדמית יכול להיות כל סרטון שימשוך את עיני הלקוחות שלכם. חשבו מי קהל היעד, מה המוצר הנמכר, מה היתרונות של העסק שלכם ועוד. אפשר להפסיק סרטוני אנימציה מצחיקים, סרטונים מלוהקים או כל דבר שלבכם חפץ בו ויתאים לקהל היעד שלכם.
לבלוגים ולרשתות החברתיות יש כוח רב. על מנת לנהל מוניטין בעזרת אלה תוכלו לפתוח בלוג או עמוד ברשת החברתית ולפרסם את העסק שלכם. הדרך השניה היא לקשר את העסק שלכם לבלוג מסוים או רשת חברתית. לדוגמא, הבלוג של תפוז, הוא בלוג מוכר וחינמי. תוכלו לפרסם בו בחופשיות תכנים הקשורים לעסק שלכם וכך להקפיץ את העסק לראשית מנוע החיפוש של גוגל.
בעשור האחרון גוגל הפך להיות סוג של שם ודבר בעידן הדיגיטלי. כל דבר שאנחנו רוצים למצוא, אנחנו מחפשים בגוגל במטרה לקבל עליו מידע כמעט בכל תחום שהוא. שאנחנו רוצים לקבל מידע על אירוע מסוים, אנחנו מחפשים אותו בגוגל, שאנחנו רוצים לרכוש מוצר מסוים, אנחנו מחפשים אותו בגוגל וגם שאנחנו רוצים להגיע למידע על איש ספציפי או מותג ספציפי, אנחנו מחפשים אותם באמצעות מנוע החיפוש המוביל, המהימן והמוביל ביותר בעולם – אותו מנוע בו עושים שימוש מליוני אנשים ברחבי העולם – גוגל.
בעידן הרשתות החברתיות והשימוש הנרחב באינטרנט הנוכחות שלנו במרחב הדיגיטלי היא משמעותית לאופן בו תופסים אותנו, בין אם אנחנו אנשים פרטיים, מפורסמים או בעלי עסקים. כשמשהו מופיע באינטרנט אנשים נוטים להאמין למידע, ולכן ביקורת חיובית יכולה להרים מותג וביקורת שלילית יכולה לרסק אותו. כיום מבינים יותר ויותר את החשיבות של ניהול מוניטין בגוגל. כולנו מכירים את הסיטואציה בה אנחנו בודקים בגוגל לפני שאנחנו סוגרים עם בעל מקצוע, יוצאים למסעדה או פוגשים מישהו לדייט. תוצאות החיפוש בגוגל וברשתות החברתיות יכולות להעלות ביקושים או להוריד אותם.
לכן, במצבים בהם מותג או אדם מסוים מקבל ביקורת שלילית, יש עליו כתבות או מידע שלילי בכל מיני כתבות או פרסומים, הדבר בא לרעתו ואז נכנס לתמונה ניהול מוניטין בגוגל. תהליך שלם וארוך שמטרתו לדחוף את התוצאות השליליות אחורה ולקדם את התוצאות החדשות, החיוביות והטובות עליהן אנחנו עובדים. בדרך כלל מי שמומחה בניהול מוניטין אלו הם מקדמים אתרים שיודעים אילו פרמטרים חשובים במטרה ”לדחוף“ ביטוי קדימה ובאילו פרמטרים עדיף לא להתמקד עד שהתוצאות יהיו טובות יותר. יש גם מומחים לניהול מוניטין בגוגל שזה בדיוק מה שהם עושים. כדי לעשות את התהליך חשוב ללמוד אותו.
מוניטין שלילי בגוגל מתקיים כאשר תוצאות שליליות לגבי המותג שלכם מופיעות ראשונות בתוצאות של מנוע החיפוש לעומת תוצאות חיוביות. מדובר בכל אזכור שלילי המקושר לשם שלכם און של המותג שלכם שמופיע באתרי תוכן, כתבות, פוסטים שהועלו בעבר, סרטונים, פסקי דין ששמכם מוזכר בהם, תמונות שאינן מחמיאות, ביקורות ודירוגים. המוניטין השלילי יכול להופיע ברמות שונות והטיפול בו יכול להיות מאתגר. ישנם מקרים בהם מומחים לניהול מוניטין בגוגל יצטרכו לעבוד קשה ובאופן אסטרטגי כדי לדחוק את המידע השלילי עליכם ולקדם את המידע החיובי.
ניהול מוניטין בגוגל עוזר לבעלי עסקים, מותגים ואנשים פרטיים להגדיל את הכוח שלהם מול המתחרים שלהם, לחזק את התדמית החיובית שלהם, למשוך לקוחות חדשים, ולייצר חיבור חיובי למותג. אם תבחרו בבעל מקצוע שיעזור לכם בניהול מוניטין בגוגל, הוא יכול לדאוג למחוק אזכורים או קישורים שליליים שלכם או של העסק שלכם, להסיר כתבות כך שלא יעלו בחיפוש, לטפל בביקורות שליליות ובאופן כללי למנוע את הופעתו של תוכן שפוגע במיתוג שלכם בין אם מדובר במנועי חיפוש, כתבות, או אתרים משפטיים. באמצעות ניהול מוניטין בגוגל תוכלו לקדם תוכן חיובי על המותג שלכם באופן אורגני וממומן. תוכלו גם להתחרות על ביטויים שחשובים לעסק שלכם. שיטת העבודה של ניהול מוניטין בגוגל פועלת לרוב באמצעות תהליכים שונים של אופטימיזציה וקידום אתרים באופן שמעלה מעלה תוכן חיובי ודוחק אחורה אזכורים יותר שליליים. ניהול מוניטין בגוגל באופן נכון יכול לאפשר למותג, לעסק או לדמות ציבורית לשמור על תדמית נקייה וחיובית.
כמו בכל תהליך אסטרטגי, גם במקרה של ניהול מוניטין בגוגל כדי לפעול באופן מתוכנן ומחושב.
מוניטין על פי הגדרתו נבנה לאורך זמן, הוא יכול להיות חיובי או שלילי. גם עסק או מותג בעלי מוניטין חיובי צריכים לתחזק אותו משום שהוא יכול להשתנות בכל רגע נתון. ניהול מוניטין בגוגל רלוונטי לבעלי עסקים, אנשי ציבור, חברות, מותגים, אנשים פרטיים ובעצם לכולם. ניהול מוניטין בגוגל לא מתבצע באופן חד פעמי, זה תהליך ארוך טווח שיש לשמר ולטפל בו כדי להשאיר את המוניטין חיובי.
ניהול מוניטין בגוגל יכול להיות מורכב ומסובך אבל יש כמה דברים קטנים שתוכלו לעשות לבד בתור התחלה במטרה לשפר את המוניטין הקיים.
כמו בכל תחום כדאי לפנות לבעל מקצוע שמומחה בתחום ניהול מוניטין בגוגל, רצו שמי שיטפל בכם יתמחה בתחום הספציפי ולא יהיה רק בעלי ניסיון בקידום אתרים בכלליות משום שיש נושאים כמו למשל הסרת שמות מפסקי דין שדורשים היכרות עם התחום.
מבחינת המחיר קשה לתת הערכה כללית מבלי להבין את גודל המקרה. יש מקרים בהם מדובר בפרויקט רחב היקף כאשר המוניטין השלילי מצטבר במספר נכסים דיגיטליים, ויש מקרים שהפתרון הוא יחסית מהיר ומספיקות מספר פעולות קטנות. תוכלו ליצור קשר באופן דיסקרטי עם מספר מומחים בתחום, לבקש הצעת מחיר ולפעול בהתאם.
למעבר למאגר הקישורים הגדול בארץ: מגוון רחב של אתרים מקצועיים ואיכותיים בכל סוגי הנישות. אתרים מדורגים בגוגל בעלי Dr גבוהה ובמחירים הטובים בישראל!
רשלנות עסקית היא דבר שקורה כל הזמן. על מנת למנוע ממקרה של רשלנות להשפיע על המשך ההצלחה של העסק שלכם חשוב לבצע ניהול מוניטין רשלנות.
המוניטין של אנשים בכירים הוא אחד הדברים החשובים שלהם. לא מעט בכירים, אנשי עסקים, פוליטיקאים, אנשי ציבור ומותגים משקיעים משאבים רבים בשביל לחזק את המוניטין
אחד הדברים החשובים להצלחתו של עסק הוא המוניטין שלו. במידה שלעסק או לבעלים שלו יהיה מוניטין שלילי, לקוחות רבים יירתעו מביצוע עסקה איתו. לכן, חשוב
פורסמה עליכם כתבת רכילות באינטרנט? לשם כך יהיה עליכם לבצע ניהול מוניטין ומחיקת כתבות רכילות. בשיטה זו אתם יכולים לעצב את המידע המתקבל עליכם ברשת
בעלי מקצועות חופשיים, הם בדרך כלל עסקים עצמאיים שמעניקים שירות לאנשים. פעמים רבות מדובר בתחומים עם תחרות רבה ולכן המוניטין של העסקים הללו הוא אחד
ניהול מוניטין הוא תהליך לא פשוט שכולל ביצוע פעולות רבים ושלבים שונים. כל פלטפורמה בה נשתמש תשפיע על התהליך כולו. אחת הפלטפורמות החשובות לשימוש בביצוע
הרשת משמשת אותנו למגוון דברים. אחד השימושים המרכזיים הוא חיפוש אנשים ועסקים בהתאם לצרכים שלנו. כמו שאנחנו מחפשים עסקים בשביל להיות בטוחים אם כדאי לבצע
לכל אדם יש מוניטין. בעולם של היום יש כמעט על כל אדם מידע ברשת שמשפיע על המוניטין שלו. על מנת להיות אחראים על המוניטין שלכם
רוצים להיות אחראים על המוניטין שלכם ולוודא שלא תהיה פגיעה בשם הטוב שלכם? לשם כך חשוב לבצע ניהול מוניטין אינטרנטי. מדובר בתהליך שמיועד לכולם- חברות,
לכולם יש מוניטין. אם אנחנו אנשי עסקים או אנשי ציבור המוניטין שלנו הוא אחד הדברים החשובים שיש לנו. אך ישנם מקרים, בהם המוניטין שלנו נפגע
העולם של היום הוא עולם בו הכל מתנהל באינטרנט. אנשים יוצרים מערכות יחסים באינטרנט, מתקבלים לעבודה, מחפשים מידע, מבצעים שיווק ובונים לעצמם מוניטין. בעקבות כך,
המוניטין של העסק הוא אחד הדברים החשובים שלו. אם לעסק יש מוניטין שלילי, הלקוחות לא ירצו לבצע איתו עסקאות, הספקים לא יתנהלו איתו ובסופו של
ניהול חברה הוא לא דבר פשוט. כאשר מנהלים חברה צריך לדאוג שהמוניטין שלה יהיה חיובי, חזק ויציב על מנת שנצליח למשוך לקוחות, להגדיל מכירות ולהניב
האינטרנט כולל תכנים במגוון תחומים ונושאים שונים. לעתים התכנים הקיימים במנועי החיפוש הם ישנים ולא רלוונטיים ולעתים הם פוגעניים ועלולים לפגוע בשם הטוב של עסק
פרסום כתבות הוא אחד מהנושאים היותר מורכבים בעינינו, למרות שעבור אחרים מדובר על נושא די פשוט. למה הוא מורכב לדעתנו? מכיוון שהיום אתרים מוצפים בקישורים
מוניטין הוא דבר חשוב מאוד. העידן של היום הוא עידן דיגיטלי בו כל אחד יכול למצוא מידע על מה שהוא רוצה בקלות. אם אתם רוצים
לאחר שמטפלים עמלים בעבודה קשה במשך שנים כדי לבנות את המוניטין שלהם, לומדים ורוכשים השכלה וצוברים ניסיון בתחומם, לפעמים, תלונה אחת של מטופל או פסק
פרסומים שליליים עלולים ליצור לאדם או לעסק מוניטין שלילי. במידה שיש לעסק או לאדם מוניטין שלילי הוא עלול להשפיע עליו בתחומים שונים בחיים ולפגוע בו
בעולם טכנו-דיגיטלי שמקיף אותנו כיום, ניהול מוניטין ומיתוג הם כנראה החלקים הכי חשובים לא רק בתהליך של בניית והקמת עסק, אלא לאורך כל חיי עסק
מוניטין של עסקים הוא אחד הדברים החשובים ביותר, במיוחד אם מדובר בעסקים שמעניקים שירות רגיש כמו פסיכולוגים. כיום, לפני שמטופל יפנה לפסיכולוג מסוים הוא יבדוק
ניהול מוניטין הוא שיטה בה ניתן ליצור לאדם או עסק מסוים מוניטין חיובי ולמנוע יצירה של מוניטין שלילי. המוניטין הוא אחד הדברים החשובים ביותר שיש
כאשר מנהלים חברה חשוב לנהל את המוניטין שלה ולדאוג שהוא יהיה חיובי, חזק ויציב. כיום, ניהול מוניטין מתבצע ברחבי האינטרנט על ידי אמצעים שונים. על
כיום האינטרנט משמש אותנו כמעט להכול. עם האינטרנט ניתן לחפש מידע, להזמין מוצרים אונליין, לשוחח עם חברים ועוד. בתוצאות החיפוש באינטרנט ניתן למצוא גם פסקי
לנהל עסק זה לא דבר פשוט כלל. הנתונים רמאים שיותר מ-70% מהעסקים החדשים שנפתחים נסגרים לאחר כשנתיים. אחד הדברים שיכולים להשפיע על הצלחת העסק הוא
ניהול מוניטין לאנשי עסקים הוא תהליך חשוב מאוד שעוזר להצלחתו של העסק. על ידי ניהול מוניטין לאנשי עסקים ניתן לשווק את העסק בצורה נכונה וליצור
מנוע החיפוש של גוגל הוא מנוע החיפוש הגדול בעולם. במנוע החיפוש יכולות להופיע תוצאות חיפוש שלא מוצאות חן בעינינו ואף עלולות לפגוע בנו וליצור לנו
פייסבוק היא הרשת החברתית הגדולה ביותר בעולם. עם יותר ממיליארד משתמשים היא הפכה לאחת הפלטפורמות הטובות ביותר לקידום עסקים וכך גם לניהול מוניטין. כאשר משתמשים
ניהול מוניטין הוא שיטה שמאפשרת לנו לשמור על מוניטין חיובי ולמנוע יצירה של מוניטין שלילי. ניהול מוניטין מתבצע על ידי אנשי מקצוע מתאימים שמשתמשים בפלטפורמות
ישנם מקרים בהם רשויות המס מפרסמות מידע שלילי על אדם או עסק. אם התפרסמו נגדכם תביעות, חשדות או חקירות בנוגע לעבירות מס, אתם צריכים לבצע
בעולם של היום בו האינטרנט שולט גם הציבור הדתי חשוף לתכנים השונים. ניהול מוניטין מגזר דתי מאפשר לבעלי כוח במגזר הדתי לטפל במוניטין שלילי, להתבלט
בעלי מסעדה? המאמר הבא הוא בשבילכם. המוניטין של עסקים שונים בכלל וכך גם מסעדות עלול להיות שלילי בקלות בעקבות ביקורות של לקוחות. מספיקה ביקורת שלילית
מפעלי מזון מייצרים חלק משמעותי מהמזון שאנחנו צורכים הביתה. לכן, לא פעם ולא פעמיים יוצאות כתבות שמבקרות את מפעלי המזון הללו ומזהירות את הצרכנים מפני
תיקים פליליים ופסקי דין מופיעים באינטרנט. בעקבות כך אתם עלולים להיפגע הן בחיים האישיים והן בחיי העסקים שלכם. לכן, על מנת להתמודד עם זה, יש
אם אתם בעלי תיק במשטרה, כנראה שהמידע הזה מופיע עליכם בגוגל. כאשר יש עליכם מידע שלילי בגוגל בכלל ובפרט תיק במשטרה, הוא עלול לפגוע בכם
העולם של היום הוא עולם דיגיטלי. הרשתות החברתיות השתלטו על העולם וכל אחד שחווה שירות לא נעים, מוצר תקול או אפילו סתם חוויה שהוא רוצה
העלמת הכנסות היא למעשה אי דיווח על כל ההכנסות שלנו לרשות המס. כך ההכנסה התקופתית עליה אנחנו מדווחים קטנה יותר ואנחנו יכולים לשלם פחות מס.
היום כמעט הכל קורה באינטרנט. רוצים לחפש מידע על כל דבר בעולם? רוצים לשווק עסק? רוצים לנהל את המוניטין שלכם? כל זאת ועוד מתבצע דרך
לכל עסק ולכל אדם יש מוניטין. כיום בעידן האינטרנט לא תמיד ניתן לשלוט על המוניטין שנוצר לנו. לכן, יש לבצע ניהול קמפיין מוניטין חיובי. ניהול
העולם של היום הוא עולם אינטרנטי. בין אם אתם רוצים ובין אם לא היום הרוב קורה באינטרנט. כך ניתן בקלות להתפרסם ומהצד השני, קשה לשלוט
אנשי ציבור או פוליטיקאים? המאמר הבא הוא בשבילכם. העולם של היום הוא עולם טכנולוגי ולא פשוט. האינטרנט משמש כל מי שרוצה לצורך פרסום. מצד אחד
להיות מפורסם זה לא דבר פשוט. יש לכך יתרונות אך בין החסרונות נמצא ההתעסקות הלא פוסקת בחיים של המפורסם. פעמים רבות עלולים להתפרסם פרסומים שליליים
מוניטין שלילי הוא אחד הדברים הרעים שעלולים להיגרם לאדם או לעסק. לעתים מספיק פרסום שלילי אחד שיגרום להיווצרות מוניטין שלילי שיהיה קשה לתקן. על ניהול
הצלחה של עסק תלויה ברוב המקרים בשיווק נכון. קיימים עסקים רבים שמוכרים מוצרים דומים ומעניקים שירות דומה ולכן על מנת להפוך לעסק מצליח יש לבצע
התפרסמו עליכם ביקורות שליליות? אל תדאגו, עומדת לפניכם האופציה למחיקת הביקורות. לשם כך יש לבצע ניהול מוניטין על ידי אנשי מקצוע מתאימים שיעזרו לכם ליצור
לא פשוט להיות אנשי ציבור. כיום אנשי הציבור לא מקבלים מנוחה ועלולים לסבול מפרסום שלילי בלתי פוסק. לשם כך חשוב לבצע ניהול מוניטין לאיש ציבור.
לכל עסק ולכל איש ציבורי יש מוניטין. לא תמיד אנחנו יכולים לשלוט על המוניטין שנוצר לנו. על מנת לשלוט על המוניטין ולהפוך אותו לחיובי יש
בעלי עסקים? המאמר הבא הוא בשבילכם. אחד הדברים החשובים ביותר להצלחתו של עסק הוא שיווק נכון. בעבר, על מנת לשווק עסק היה צורך בתקציבים שמנים
ההתפתחות הטכנולוגית הבלתי פוסקת הובילה לשינוי משמעותי בחיים שלנו. אחד הפרמטרים שהשתנו הוא היכולת לפרסם עסק באינטרנט. פרסום אינטרנט כולל גם יתרונות מאחר שהוא לא
האינטרנט הפך להיות אחת הפלטפורמות הטובות ביותר לפרסום ושיווק של עסקים. עם זאת, באינטרנט כולם יכולים לפרסם ולא תמיד אנחנו שולטים אם הפרסום על העסק
ניהול מוניטין ב-google הוא אחת השיטות לשיווק עסקים וליצירת מוניטין חיובי באינטרנט בכלל ובגוגל בפרט. במידה שאתם רוצים לשווק את העסק שלכם ולמשוך לקוחות פוטנציאליים
visibility_offהשבת את ההבזקים
titleסמן כותרות
settingsצבע רקע
zoom_outזום (הקטנה)
zoom_inזום (הגדלה)
remove_circle_outlineהקטנת גופן
add_circle_outlineהגדלת גופן
spellcheckגופן קריא
brightness_highניגודיות בהירה
brightness_lowניגודיות כהה
format_underlinedהוסף קו תחתון לקישורים
font_downloadסמן קישורים
אנחנו זמינים גם בוואטסאפ
פשוט הכניסו את הפרטים שלכם בטופס המצורף ונחזור אליכם בהקדם האפשרי!