פרסום באתרי תוכן

תוכן עניינים

אתר אינטרנט ולא משנה באיזה תחום הוא עוסק נחשב לעסק לכל דבר ועניין. צריך לטפח אותו, לדאוג לו, להיות כל הזמן עם האצבע על הדופק ולעסוק בפרסום ושיווק באופן תמידי כמעט. אחת הדרכים לתחזק אתר אינטרנט ולגרום לתנועה או מה שנקרא טראפיק שהם בעצם האוויר של האתר לנשימה היא באמצעות פרסום באתר תוכן.

פרסום כתבות באתרי תוכן מסוגים שונים מביא איתו קשת רחבה של יתרונות התומכים בתהליך הקידום של האתר הן באופן כללי והן בקידום SEO. ברגע שאנחנו דואגים להזין את האתר שלנו בתכנים רלוונטיים, איכותיים, כאלה המעניקים לגולש ערך מוסף, האתר שלנו לא רק יקודם בגוגל, אלא גם יגיע לקהלי היעד הרלוונטיים ויקבל חשיפה טובה יותר מה שישפיע באופן ישיר כמובן על אחוזי המכירות.

שנת 2023 פרסום באתרי תוכן רלוונטי מתמיד

אם בעבר, השיטות המסורתיות לשיווק ופרסום כמו עיתונות כתובה, רדיו וטלוויזיה היו עובדות מעולה, היום פני הדברים כבר שונה לגמרי ורוב הגולשים פונים לתוכן דיגיטלי. הדרך שאנו צורכים פרסומות או מלל שיווקי השתנתה לגמרי בין אם זה בניוזלטר שקיבלנו במייל שלנו, בעמוד עסקי שהגיע לפיד שלנו או פרסומת שנתקלנו בה תוך כדי התעדכנות באתר החדשות האהוב עלינו.

הענייין הוא שגם לפרסום מהסוג הזה אנשים רבים הפכו חסרי סבלנות, הם מבצעים חסימות או מתעלמים ולכן עלינו להפוך ולהיות קצת יותר מקוריים, יצירתיים וללכת לטובת הלקוח. ממש כמו שהפכנו להיות מאוד בררנים לגבי האתרים מהם אנחנו מבצעים את הרכישות שלנו, לגבי המוזיקה לה אנו מאזינים, בחירת הפוד קאסטים שאנו מקשיבים להם, הסרטונים בהם אנו צופים, גם התוכן אותו אנו קוראים חייב להתאים למה שמעניין אותנו. בשונה מפרסום רגיל הדוחף את המוצר או השירות באופן ישיר, פרסום באתרי תוכן בונה מערכת יחסים עם הלקוח ומספק לו ערך מוסף.

פרסום באמצעות תוכן באילו דרכים ניתן לעשות זאת?

היום יש מגוון דרכים שניתן לפרסם מוצר, שירות או עסק בעזרת תוכן. הדרך הראשונה היא פרסום מאמרים בתשלום. המחיר יחסית נוח ודרך זו גם מאפשרת לנו לקדם את האתר שלנו באופן אורגני עבור מנוע החיפוש גוגל וגם עבור מנועי חיפוש נוספים. אין צורך במשרד או חברת יחסי ציבור.

יחד עם זאת, לפני שאנחנו בוחרים לפרסם כתבה או פוסט, חשוב לוודא שמדובר  באתרים איכותיים, חזקים ואמינים, או להיעזר במומחה לקידום אורגני או חברה המתמחה במכירת קישורים לאתרי אינטרנט דרך אותם אתרים. בדרך כלל לחברות הללו יש לא מעט אתרים שהן הקימו בעצמן בשלל תחומים ואז ניתן לקבל קישורים מכל מיני אתרים הרלוונטיים כמובן לאתר שלנו.

פרסום באמצעות תוכן ויזואלי

עוד ועוד גולשים מעדיפים לצרוך את התוכן שלהם דרך וידיאו. לכן, אם אתם מפרסמים עסק חדש שאף אחד עדיין לא שמע עליו, רוצים לספר על החוויה, להמחיש לגולש בצורה הכי מוחשית מה הוא הולך לקבל ולאיזו צורך המוצר יספק לו מענה, סרטון היא אחת הדרכים היותר טובות לעשות את זה. אנשים אוהבים סרטונים משום שהם גם מקבלים את המסר שלהם בצורה מוחשית ומבינים על מה מדובר וגם ”על הדרך“ אפשר לגעת בקלות ברגש שזה חלק בלתי נפרד מקופירייטינג, לשמח אותם, להצחיק אותם, לרגש אותם וכדומה… החיסרון בשיטה זאת הוא בכך שמדובר בשיטה יקרה למדי.

פרסום באתרי תוכן חדשותיים

יש לא מעט אתרי תוכן מאוד גדולים שמביאים אליהם תנועה אדירה. ישראלים אוהבים חדשות ולכן הרבה פעמים זו נחשבת הדרך הכי טובה ל:

  • לחזק את המותג שלו
  • להגדיל הטראפיק לתוך האתר שלנו
  • ליצור גישה חיובית עבור מוצר או שירות מסוים באופן אובייקטיבי לחלוטין

פרסום באתרי תוכן איך עושים את זה?

חושבים על רעיון לכתבה מקורית, מעניינת ואיכותית הקשורה לתחום שבו העסק שלנו עוסק. זה יכול להיות תזונה ובריאות או כושר, רפואה, טכנולוגיה, מדע, תעופה, תיירות, שיפוצים או כל תחום אחר שבו אתם עוסקים. לאחר שחשבתם על רעיון מקורי לכתבה עליכם לאתר פלטפורמה מתאימה כלומר אתר עם רמת חשיפה מאוד גבוהה שבו אתם רוצים לפרסם את הכתבה שלכם. כמובן שכאן גם נכנסים שיקולי תקציב. ניתן לפרסם באתרים כמו מאקו, וואללה, ישראל היום, YNET ועוד. ככל שהאתר יותר פופולארי והכתבה תמוקם בעמוד הנראה לעין, המחיר של הכתבה יעלה.

פרסום באתרי תוכן טיפים שחשוב להכיר

  1. אם אתם רוצים לספר על הגולשים של על שירות או מוצר מסוים, מומלץ לעשות זאת באופן שיביא כמה שיותר גולשים לאתר או לדף העסקי שלנו. כלומר תוכן כללי.
  2. אם המטרה שלכם היא לגרום למכירה של לידים, יש לפרסם תוכן ייעודי וספציפי שנותן מענה לבעיה או קושי שיש לגולש. המטרה שלנו היא לעזור לגולשים שלנו ולאפשר להם לקבל פתרון לאותה בעיה. התוכן חייב להיות יעיל, ממוקד ומכוון למטרה הזו. יש לשים דגש על קהלי יעד ולהוביל את הגולשים להשאיר את הפרטים שלהם כדי שנוכל לחזור אליהם.
  3. הגדרת קהל יעד היא אחד הדברים הכי חשובים בתהליך של פרסום באתרי תוכן. עלינו להבין את מה או את מי אנחנו משווקים ולהבין באופן הכי מדויק את קהל היעד שלנו. מה הוא מחפש, מה הוא אוהב, מה הוא שונא, עם מי הוא נפגש ועוד… ניתן גם לשים דגש על מחקר שוק של אתרים מתחרים.
  4. חשוב לנצל את המדיה הדיגיטלית ורשת האינטרנט באופן מיטבי, כלומר לא להתמקד אך ורק בפרסום כתבה באתר אחד אלא להכיר את כל הפלטפורמות שיכולות לעזור לכם בין אם זה הרשת החברתית פייסבוק או אינסטגרם, ערוץ ביוטיוב, פרסום בניוזלטר לתיבת המייל של הלקוחות שלכם, ניצול שטחי פרסום קיימים ועוד.
  5. התייעצו עם מומחים. אם אתם לא מצליחים להגיע לפלטפורמות הנכונות וללמוד את התחום בעצמכם או שאין לכם את הזמן הדרוש לכך, מומלץ להיעזר במישהו מהתחום כמו כותב תוכן שחי את התחום, מקדם אתרים, איש שיווק דיגיטלי וכדומה… ניתן גם לפנות לחברה מקצועית שתנהל עבורכם את כל הנושא של פרסום ושיווק דיגיטלי וכך בעצם אתם חוסכים לעצמכם לא מעט זמן, כסף ואנרגיה.

לסיכום, ברגע שאתם משקיעים, זמן, מחשבה וכן גם כסף בפרסום באתרי תוכן אתם מובילים מהלך חשוב שישרת אתכם לא רק לנקודת זמן ספציפית אלא לטווח הארוך. בדרך כלל הכתבות הללו נצחיות ונשארות ברשת לתמיד ולכן זו השקעה משתלמת במיוחד.

התקשרו: 072-3940741
הכירו את מערכת המתקדמת בישראל להזמנת קישורים ותוכן אונליין