ניהול מוניטין לרופאים

השאירו פרטים ונחזור אליכם בהקדם האפשרי!

או חייגו: 053-3527580

ניהול מוניטין לרופאיםניהול מוניטין לרופאים

ניהול מוניטין נכון הוא הכלי שלכם להצלחה. היום בכל תחום יש היצע מקצועות כל כך רחב שמאוד כל להיעלם מהדירוגים במנועי החיפוש. בתור אנשי מקצוע המטרה שלנו היא לייחד את עצמנו מיתר המתחרים, זאת נעשה בעזרת אמצעים שונים, כלי שיווק קריטיים. הדבר החשוב ביותר הוא לשמור על מוניטין חיובי ולדעת איך להתנהל מול מוניטין שלילי שיכול לגרום לקריסה כלכלית במקרים קיצוניים.

 

מה זה ניהול מוניטין לרופאים? 

למדתם כל כך הרבה שנים רפואה, יש לכם את כל הניסיון הנדרש ובסוף משפט אחד באינטרנט פוגע לכם במה שבניתם? אל תאמרו נואש! כאשר יש לכם אתר או דף פייסבוק אתם חייבים לדעת לתחזק אותו כראוי. ניהול מוניטין לרופאים היא דרך לשמור על קשר עם הלקוחות שלכם, לענות על הצרכים שלכם ולגרום לעוד קהלים להגיע לקבל את השירות אותו אתם מציעים. ניהול מוניטין צריך להתבצע על ידי בעל מקצוע אשר יודע איך להתמודד בתחום זה. בדיוק כמו ברפואה, ניהול מוניטין מחייב אותנו לפעול באופן שכלתני ולא רגשי, נסביר על זה בהמשך. ניהול מוניטין לרופאים הוא תחזוק העמוד שלכם או האתר שלכם בצורה נכונה וחיובית.

 

ניהול מוניטין לרופאים – ביקורות שליליות

מה עושים כאשר יש עלינו ביקורות שליליות? פעמים רבות אנו יכולים למצוא בתי עסק מתמודדים מול ביקורות שלא כל כך נעים לקבל. חשוב לדעת, ביקורות שליליות יכולות לפגוע בעסק שלכם בצורה חמורה. יש ביקורות שליליות שלא באמת יפריעו להתנהלות שלכם, אבל כאשר החיפוש שלכם בגוגל מוביל לתוצאה ראשונה שלילית, אתם חייבים לפעול בהקדם.

כאשר יש ביקורות שליליות כאן מגיע החלק בו אנו לא רוצים לפעול מהרגש, על אף כמה שזה קשה. נכון, אתם עבדתם המון זמן בשביל להגיע למקום בו אתם נמצאים, ופתאום באמצע שום מקום מגיעה אליכם ביקורת שמונעת מלקוחות חדשים להגיע לקבל את השירותים שלכם. במקרים כאלה מה שאנו נרצה לעשות הוא לדחוק את הביקורת השלילית באמצעות ביקורות חיוביות או ניטרליות. בשביל לעשות את זה באופן אורגני ונכון עליכם ליצור קשר עם חברה אשר מתמחה בניהול מוניטין לבעלי מקצוע.

ניהול מוניטין לרופאים – בניית מוניטין חיובי

איך בעצם חברה לניהול מוניטין בונה מוניטין חיובי? בין אם אתם נעזרים בחברה ובין אם לא כדאי שתדעו את הטיפים החשובים ביותר לניהול מוניטין נכון.

  • לקוחות

    תהיו בקשר עם הלקוחות שלכם באתר, תענו להם למה שהם כותבים. גם לביקורת שליליות ניתן להגיב אבל באופן חכם ומקבל, לא מתוך מגננה. ניתן להפוך ביקורת שלילית למשהו חיובי אם עושים את זה נכון, וכמובן יש להפיק את הלקחים מהביקורות האלה ולא ישר לסלוד.

  • ביקורות מזויפות

    בשל התחרות הגדולה אנו רואים פעמים רבות שיש ביקורות שליליות ממשתמשים מזויפים. מה עושים במקרה כזה? במקרים כאלה אנו נרצה להסיר את הביקורת בהקדם, תוכלו לדווח על אותו משתמש אם אתם מכירים עם בעלי מקצוע שחוו את אותה הבעיה או לדחוק את הביקורת. 

  • שיווק

    שווקו את עצמכם. כאשר אתם רוצים לקדם את עצמכם עליכם ליצור פרופיל באתרים מרכזיים העוסקים ברפואה, כתבו מאמרי קידום, ותדעו תמיד לשווק את עצמכם במקום החדש בו אתם נמצאים. אל תחכו שהלקוחות יגיעו אליכם, תגיעו אתם אליהם.

  • מטופלים

    הענקתם שירות לאחד המטופלים? שום דבר רע לא יכול לקרות אם תבקשו מאותו מטופל להשאיר עליכם ביקורת באתר בהנחה שהוא אהב את השירות שלכם. ביקורות ממטופלים תמיד יכולים לתרום לכם ולקידום האתר.

 

ניהול מוניטין לרופאים – נוכחות חובה

אם בעבר רופא היה יכול לקבל לקוחות מפה לאוזן, היום אין דבר כזה. יש היצע כל כך רחב של רופאים בכל התחומים, לכן אתם חייבים להיות נוכחים ברשתות החברתיות. אם יש לכם אתר זה לא מספיק, פתחו דף פייסבוק, פתחו בלוג, תעדו את העבודה שלכם ורק כך תוכלו להרוויח עוד ועוד לקוחות. וכמובן, אתם לא צריכים לעשות את זה לבד, חברה לניהול מוניטין היא זו שיכולה לצבור לכם קהל לקוחות חדש.

ניהול מוניטין לרופאים – תנו למקצוענים לעשות את העבודה

ניהול מוניטין לרופאים אינו דבר פשוט, בסופו של דבר החברה אשר עובדת אתכם חייבת להכיר את סוג העבודה שלכם ברמה גבוהה מאוד. אנו ממליצים לכם תמיד להיעזר בחברה חיצונית אשר היא תדאג לאיך העסק נראה מבחוץ ואתם תעשו את מה שאתם טובים בו. לרופאים אין הרבה זמן פנוי למיטב ידיעתנו, זה מקצוע שדורש המון כבר משלב הלימודים. מה שנדרש מניהול מוניטין נכון הוא השקעה והתדמה, אתם לא יכולים לשלב בין המקצוע שלכם לבין ניהול מוניטין ברמה גבוהה. כאשר אחד מהגורמים נפגע כל העסק שלכם עלול להיפגע. לכן, ליווי של חברה מקצועית תדאג להסיר ממכם כל דאגה בנוגע לביקורות שליליות, קידום בגוגל ועוד. יש לזכור, ניהול מוניטין אינה חברת שיווק בהכרח, אלא חברה אשר דואגת לשמור על התדמית של העסק שלכם לאורך כל הדרך. 

 

ניהול מוניטין רופאים- ניהול מוניטין למרפאות

המוניטין של הרופאים הוא אחד הדברים החשובים ביותר. כיום, יותר מ-80% מהמטופלים מחפשים מידע על הרופא לפני שהם מגיעים למרפאה שלו. במידה שהמידע שיקבלו יהיה שלילי הם לא ירצו לקבל טיפול מהרופא הזה. לכן, חשוב לבצע ניהול מוניטין לרופאים ולוודא שהמידע המתקבל על הרופא באינטרנט יהיה חיובי. על כך נרחיב במאמר הבא. 

 

ניהול מוניטין רופאים: מה זה?

ניהול מוניטין הוא תהליך שמיועד לעיצוב המידע שמופיע על אדם או על עסק מסוים באינטרנט. על ידי ניהול מוניטין ניתן לפקח על פרסומים שליליים שמתפרסמים על הרופא ולבנות לו מוניטין חיובי באינטרנט. רוב הלקוחות יחפשו מידע על העסק לפני שהם יבצעו איתו עסקה. הדבר רלוונטי יותר עבור מטופלים שצריכים רופא מסוים. אם יהיו על הרופא ביקורות שליליות בנוגע לרמת הטיפול ולמקצועיות של הרופא, המטופלים יבחרו לא לקבל אצלו טיפול. לעומת זאת, במידה שהמידע שיתקבל על הרופא יהיה חיובי ושהמוניטין של הרופא יהיה טוב, הלקוחות יהיו מוכנים לשלם יותר כסף על מנת לקבל טיפול מהרופא הספציפי הזה. 

 

ניהול מוניטין רופאים: מה החשיבות?

רופאים נתונים לביקורת כל הזמן. במידה שהיה מטופל שקיבל טיפול שלא סייע לו, גם אם הרופא התנהל כהלכה ועשה את הטוב ביותר עבור המטופל, המטופל יוכל לבקר אותו באינטרנט במגוון פלטפורמות שונות. לכן, רופאים לא יכולים להימנע לחלוטין מביקורות שליליות. עם זאת, הם יכולים להגן על המוניטין שלהם ולבצע פעולות שונות שימנעו יצירת מוניטין שלילי. אך קיימת בעיה מרכזית. ברוב המקרים הרופאים מחכים לביקורות שליליות ולפרסומים שליליים לפני שהם פונים לניהול מוניטין. אך למעשה, הזמן הטוב ביותר לבצע ניהול מוניטין לרופאים הוא לפני שהתפרסמו ביקורות שליליות על הרופא. כך למעשה אתם מתכוננים לביקורות השליליות ואתם מקדימים תרופה למכה. לכן, אם אתם רוצים לבנות לעצמכם מוניטין חיובי, חזק ויציב בתור רופאים חשוב מאוד לבצע ניהול מוניטין לרופאים. 

 

ניהול מוניטין רופאים: כיצד נבצע?

על מנת לבצע ניהול מוניטין לרופאים יש לקחת בחשבון מספר אסטרטגיות מרכזיות. קודם כל העריכו את המוניטין הנוכחי שלכם. לפני שאתם פונים לתקן, אתם עוד לא יודעים מה המוניטין הנוכחי שלכם. לכן, בחנו היכן אתם נמצאים היום ומה המטופלים שלכם מספרים עליכם. לשם כך תוכלו לחפש על עצמכם מידע בגוגל ולראות מה מתקבל. חשוב להבין אם רוב המידע הוא חיובי או שלילי. אם יש ביקורות רעות תצטרכו לפנות לחברת ניהול מוניטין שתסייע לכם לתקן את המוניטין. 

בנוסף, על מנת להופיע בגוגל באופן מקצועי חשוב מאוד שיהיה לכם אתר. לכן, אם אין לכם אתר חשוב להקים אחד. כאשר אתם מקימים אתר חשוב לוודא שהוא עונה על פרמטרים מסוימים בהם חוויית משתמש טובה, גלישה מהירה ונוחה והתאמת הגלישה לטלפון הנייד. לאתר העלו תכנים על המרפאה שלכם, כתבו על תחומי הטיפול בהם אתם מתמחים, פרסמו ביקורות חיוביות של מטופלים קודמים, העניקו מידע על הטיפולים שמתבצעים והראו שאתם מקצועיים. 

דבר חשוב נוסף בניהול מוניטין לרופאים הוא גוגל מיי ביזנס. מדובר בפלטפורמה מצוינת לניהול מוניטין. מערכת זו מאפשרת לכם להגדיל את החשיפה שאתם מקבלים מלקוחות ובנוסף מאפשרת למטופלים שלכם לדרג אתכם ולהשאיר ביקורות על איכות הטיפול, היחס, השירות והמרפאה שלכם. לגוגל מיי ביזנס תעלו תמונות, סרטונים, תכנים חשובים ועוד. 

 

ניהול מוניטין למרפאות: מוניטין שלילי

אחד הדברים הקשים ביותר שעלולים לקרות לרופא וכך גם לכל בעל עסק הוא מוניטין שלילי. כאשר המידע שקיים עליכם ברשת הוא שלילי ומטופלים פוטנציאליים נחשפים אליו נוצר לכם מוניטין שלילי. למעשה, במקרים בהם המוניטין שלכם לא יציב וחזק, יכולה להיות ביקורת שלילית אחת שתפגע בשם הטוב שלכם. מוניטין שלילי יכול להיווצר בעקבות פרסומים שליליים שונים. לדוגמא, אם התפרסמה עליכם כתבה שלילית שמספרת על טיפול לא מקצועי שהענקתם למטופל אחד או יותר, המוניטין שלכם כרופאים עלול להיפגע באופן משמעותי. כיום, הרשתות החברתיות הפכו לפלטפורמה בה כל אדם יכול לשתף בחוויות שעבר. כך לדוגמא, מטופל שקיבל מכם טיפול לא נעים או לא מקצועי יוכל לפרסם זאת ברשתות החברתיות והפרסום יקבל חשיפה רבה. במצב כזה המוניטין שלכם עלול להיפגע ואתם תצטרכו לפנות לחברת ניהול מוניטין על מנת לעשות הכל בכדי לתקן את המוניטין שלכם. 

 

ניהול מוניטין למרפאות: בחירת חברה

כפי שהבנו לניהול מוניטין לרופאים יש חשיבות רבה. לכן, על מנת שהתהליך יתבצע כהלכה חשוב לבחור חברת ניהול מוניטין טובה. לשם כך יש לקחת בחשבון מספר פרמטרים- 

  • מקצועיות- כאשר אתם בוחרים חברת ניהול מוניטין בחנו את המקצועיות של החברה. כמו שהמטופלים שלכם רוצים רופא מקצועי כך אתם רוצים שהמוניטין שלכם ינוהל על ידי חברה מקצועית ומיומנת. 
  • ניסיון- מומלץ לבחור בחברת ניהול מוניטין שיש לה ניסיון בתחום. בררו האם החברה ניהלה מוניטין לרופאים בעבר והאם היא עשתה זאת בצורה טובה. ככל שהניסיון של החברה יהיה רב יותר כך השירות שתקבלו יהיה מקצועי יותר. 
  • המוניטין של החברה- כמו שהמטופלים שלכם מחפשים מידע עליכם ובודקים מה המוניטין שלכם כך אתם צריכים לבדוק מה המוניטין של החברה שתקבלו ממנה שירות. חשוב לוודא שמדובר בחברה עם מוניטין חיובי. 
  • המלצות- המלצות יכולות לעזור לכם לקבל החלטה מושכלת ונכונה. כמו שהמטופלים שלכם מחפשים המלצות ממטופלים אחרים ובוחנים את החוויה שלהם על מנת לקבל החלטה כך גם אתם צריכים לעשות. קבלו המלצות מלקוחות קודמים של החברה, בחנו כיצד היא פועלת ומה הפך את השירות שלה לטוב. על ידי המלצות תוכלו לקבל מושג על ההתנהלות של החברה ולהחליט האם כדאי לעבוד איתה או לא.
יניב גרוצסקי
יניב גרוצסקי

מומחה לניהול מוניטין בגוגל, תדמית עסקית וקידום אתרים. מציג עסקים באור חיובי כבר 15 שנים.

השאירו פרטים ונחזור אליכם בהקדם האפשרי!
התקשרו לשיחת ייעוץ
הכירו את מערכת המתקדמת בישראל להזמנת קישורים ותוכן אונליין

רוצים מידע נוסף או הצעת מחיר משתלמת?

פשוט הכניסו את הפרטים שלכם בטופס המצורף ונחזור אליכם בהקדם האפשרי!