מיתוג באינטרנט

השאירו פרטים ונחזור אליכם בהקדם האפשרי!

או חייגו: 053-3527580

מיתוג באינטרנטמיתוג באינטרנט הוא שם כולל לתהליך בו אדם או עסק משווקים כמותג. המיתוג למעשה מאפשר לקדם עסקים וחיים אישיים. קיימים אנשי מקצוע שונים המבצעים מיתוג באינטרנט עבורכם כמו יועצי תדמית, יועצי תקשורת ועוד. אז מהו מיתוג באינטרנט וכיצד זה עובד? 

מיתוג באינטרנט הוא תהליך של יצירת תדמית, רושם ושיווק של אדם או עסק. מיתוג יכול להתייחס לדברים רבים כמו מקצוע, תחביבים, עיסוק, תדמית ציבורית ועוד. לעומת מותג, שמדבר על התוצאה, מיתוג מדבר על התהליך, כלומר- על הדרך ליצירת התוצאה. 

 

מה החשיבות של מיתוג באינטרנט?

בעבר, הפיכה למותג הייתה כרוכה בתקציבים גבוהים מאוד. רק חברות ענק יכלו להרשות לעצמן לפרסם בשלטי חוצות ענקיים או לשלם לסלבריטאים שיפרסמו את המוצר שלהם. כיום, עם התפתחות האינטרנט כל עניין המיתוג והשיווק של עסקים הפך לקל יותר. ניתן לבצע מיתוג באינטרנט גם עם תקציבים יחסית נמוכים ועדיין לקבל חשיפה גדולה מאוד שתניב תוצאות מעולות. 

כמו כן, יש לקחת בחשבון שכמו שהאינטרנט מאפשר להפיץ ולאפשר חשיפה טובה, כך גם יכול להיות שתקבלו חשיפה שלילית. מספיקה תגובה שלילית אחת עלינו או על העסק שלנו ליצירת רושם שלילי עלינו בעיני מי שקרא את התגובה. לכן, חשוב לוודא שהמידע שימצאו עליכם באינטרנט יהיה מידע חיובי שיוצר רושם טוב. 

 

כיצד מתבצע מיתוג באינטרנט?

לפני שנציג את השיטות השונות נציין פרט חשוב מאוד לגבי מיתוג באינטרנט. יש לו המון יתרונות והוא לא מצריך השקעות כספיות גדולות או קשרים עם כל המי ומי. עם זאת, על מנת שהמיתוג יצליח אתם צריכים לחדש את עצמכם כל הזמן. יש דרכים שונות לביצוע מיתוג באינטרנט. 

מיתוג באינטרנט על ידי תוכן

מיתוג באינטרנט על ידי תוכן הוא למעשה כמו מיתוג על ידי תיק עבודות. אם תפרסמו תוכן מעניין זה יסקרן אנשים ויגרום להם לרצות להכיר אתכם ואת העסק שלכם. למרות שזה נשמע פשוט, יצירת תוכן מצריכה המון ידע ומקצועיות רבה. כאשר אתם מפרסמים תוכן על העסק, המוצר, השירות שאתם מספקים או על עצמכם אתם צריכים לעשות זאת בצורה חכמה. שימו לב כי קיימים כותבי תוכן מקצועיים שיכולים לייצר בשבילכם תוכן מקצועי בנושאים שתבחרו ויעזרו לכם לבצע מיתוג אישי ברחבי האינטרנט. 

לפניכם כמה כללי מפתח- 

  • מי אתם- ייצרו תוכן שתואם את מי אתם ומה יש לכם להציע. זה נחמד אם אתם יודעים המון מידע על עריכת דין, אך אם אתם מנסים לשווק קליניקה לטיפולי בריאות וגוף זה לא כל כך רלוונטי. 
  • משמעות- תנסו לא סתם להעלות תכנים לאינטרנט אלא להעלות תכנים בעלי משמעות. תחשבו על השפעה שתישאר לטווח ארוך ולא תעלם אחרי חודש. פתחו אתר והעלו אליו תכנים משמעותיים שיראו מקצועיות וידע נדרש. 
  • כל המוסיף גורע- ככל שתפרסמו תוכן רב יותר כך תיצרו רושם של אנשים שמבינים מה הם עושים ויש להם ידע רב בכך. עם זאת, כל המוסיף גורע. תיצרו תוכן רלוונטי, שיסקרן אנשים ותעשו זאת באופן מקצועי. בדרך כלל לאנשים לא אכפת מה אכלת לארוחת צהריים ועם מי נסעתם לטבריה בסוכות. כאשר אתם מעלים תוכן סתמי זה יכול ליצור יותר נזק מתועלת ואפילו להעיד על זמן עודף, שכן אתם נמצאים המון ברשת. 

 

מיתוג באינטרנט על ידי רשתות חברתיות

למי אין רשת חברתית כיום? כנראה שקשה מאוד לענות על כך כי כמעט לכולם יש חשבון ברשת חברתית אחת אם לא יותר. ניתן לפתוח עמודים עסקיים ברשתות החברתיות ולקבל חשיפה רבה. כמו כן, יש אפשרות לפרסומים ממומנים ברשתות החברתיות. לא צריך בשביל הפרסומים האלה תקציבים גבוהים. על ידי הפרסומים הממומנים תוכלו לקבל חשיפה מתאימה. כלומר, תוכלו לבחור מי קהל היעד שלכם (נשים, גברים, נערות, תלמידים ועוד). תוכלו לבחור בשעות ובימים בהם הפרסום גובר. תוכלו לבחור האם בפרסום תהיה תמונה, סרטון, מה יהיה כתוב, האם יהיה קישור לאתר שלכם ועוד. כל אלה מספקים חשיפה גבוהה שיכולה להניב תוצאות מיידיות. 

מיתוג באינטרנט על ידי הקמת אתרים

כאשר אתם מקימים אתר אתם צריכים קודם כל למתג אותו נכון ולמשוך דרכו לקוחות. תוכלו לעשות זאת על ידי תוכן מתאים או על ידי יצירת סרטונים שימשכו לקוחות ויותאמו לקהל היעד שלכם. חשוב מאוד להשתמש במיתוג בכותרת של כל עמוד באתר. תוכלו להכניס את המיתוג גם בתיאור של כל עמוד וכמובן בתוכן של האתר. כך תוכלו לשלב את שם המותג בכל סוג של תוכן שאתם מעלים. 

שימו לב שכאשר אתם מקימים אתר, אם אתם רוצים שהוא יתפוס ויקבל חשיפה רבה אתם צריכים לבנות אותו נכון. אתרים שבנויים נכון הם אתרים שמספקים חווית גלישה טובה- כלומר, הם נוחים, מתאימים לטלפונים, מהירים ועוד. כמו כן, האתר צריך ליצור עם הגולש חיבור חזק וכך לגרום לו לרצות להמשיך לגלוש ואפילו לחשוף את האתר לעוד לקוחות. על מנת ליצור חיבור רגשי תוכלו להוסיף סיפור על המותג כמו "המוצרים שלנו נמכרים מאז שנות ה-20 של המאה הקודמת".

יניב גרוצסקי
יניב גרוצסקי

מומחה לניהול מוניטין בגוגל, תדמית עסקית וקידום אתרים. מציג עסקים באור חיובי כבר 15 שנים.

השאירו פרטים ונחזור אליכם בהקדם האפשרי!
התקשרו לשיחת ייעוץ
הכירו את מערכת המתקדמת בישראל להזמנת קישורים ותוכן אונליין

רוצים מידע נוסף או הצעת מחיר משתלמת?

פשוט הכניסו את הפרטים שלכם בטופס המצורף ונחזור אליכם בהקדם האפשרי!