כתיבת מאמרים לקידום אתרים

תוכן עניינים

מתוך כל סוגי התוכן הקיימים כיום בעולם שירותי התוכן לאתרים, מאמרי קידום הם כנראה הסוג הנפוץ ביותר ובמובנים רבים גם החשוב ביותר. מה זה תוכן קידום? מה הם הכללים החשובים של כתיבת מאמרים לקידום אתרים? כמה מאמרים צריך, איפה מפרסמים אותם ואיך ממנפים אותם בצורה מיטבית? האם מאמרי קידום יכולים להספיק לצורך קידום אתרים? כמה זה עולה? על שאלות אלו ועוד, עונים לכם בשורות הבאות המומחים של חברת BESTLINKS, המספקת חבילות קידום לאתרים ובכלל זה גם שירותי כתיבת תוכן ייעודי לקידום.

קישורים לקידום אתרים

אז מה זה בכלל תוכן קידום?

ובכן, תוכן קידום הוא תוכן שנכתב במיוחד למטרה של קידום האתר במנועי החיפוש השונים, ובראשם גוגל. קידום משמעותו שיפור המיקום שבו יופיע האתר בדפי תוצאות החיפוש. החלום הרטוב של כל איש שיווק ופרסום הוא למצוא את הלקוח שמחפש אותו בדיוק ברגע בו הוא מחפש אותו. לאורך כל ההיסטוריה האנושית זה היה פשוט בלתי אפשרי, עד שהגיע האינטרנט. בעידן האינטרנט, אתם יכולים לדעת כאשר מישהו מחפש אתכם או את המוצרים/ שירותים שאתם מציעים, בדיוק ברגע בו הוא מחפש אתכם, ו"לעלות" מולו בזמן אמת בכדי לשכנע אותו לעבוד איתכם. המשתמש מכניס ביטוי חיפוש בגוגל ומקבל דף עם תוצאות חיפוש. אתם רוצים להופיע בתוצאות הראשונות, שהן בדרך כלל התוצאות היחידות שאותן יבדוק המשתמש לפני שיקבל החלטה. בדיוק למטרה זו נועד תוכן קידום.

איך זה עובד?

ובכן, הכלי המרכזי של תוכן הקידום הוא כתיבת מאמרים לקידום אתרים. המדובר במאמרים שהמרכיב החשוב ביותר שלהם הוא הכללת ביטויי מפתח שבהם צפוי המשתמש הסביר להשתמש בכדי לחפש אתכם בגוגל. המאמר יתבסס בדרך כלל על תוכן כללי וגנרי ויהיה כתוב בצורה בסיסית, כשבתוכו הוא יכלול ביטוי מפתח אחד או יותר, שסביבם אתם רוצים לקדם את האתר שלכם. מדי מספר ימים מגיעים הרובוטים של גוגל לאתר שלכם ובוחנים את התוכן שלו, וכאשר הם מוצאים את המאמרים הללו ומזהה את ביטויי המפתח החוזרים, הם יודעים לשייך את האתר שלכם לביטויים האלה, מה שמעלה את ההסתברות שתופיעו בראש תוצאות החיפוש כאשר משתמשים יעשו שימוש בביטויים אלה.

אחרי שאמרנו את זה, כתיבת מאמרים לקידום אתרים זה לא רק שילוב של ביטויי מפתח. בתהליך הכתיבה, יש להקפיד על כתיבה מכובדת ומעניינת, על כללי SEO, על חזרה על ביטויי המפתח במינון המתאים ובפיזור ראוי לאורך המאמר וכדומה. אורך המאמר יכול אף הוא להשפיע על מידת החשיבות שיעניק גוגל למאמר וכמובן מידת ההתעניינות במאמר, הזמן בו נשארים גולשים בדף המאמר בכדי לקרוא אותו עד סופו (או שלא) וכן הלאה. מהסיבות האלה, חשוב מאוד שכל פעולת כתיבת מאמרים לקידום אתרים תתבצע על ידי אנשי מקצוע ותחת פיקוח מקצועי, על מנת שתוכלו להפיק מהם את המרב.

האם מאמרי קידום מספיקים לקידום האתר?

ובכן, התשובה היא ממש לא. כתיבת מאמרים לקידום אתרים היא פרקטיקה חשובה ומרכזית לקידום האתר, אבל היא לחלוטין לא יכולה להספיק. בכדי לדרג את האתר שלכם, עושה גוגל שימוש בשורה של פרמטרים ובכלל זה כמות התוכן, איכות התוכן, האותנטיות של התוכן, תמונות, סרטונים, מולטימדיה, טראפיק באתר, תכנון מבנה הדף, קוד התכנות של האתר ואפילו קישורים נכנסים, שנחשבים בעצמם למרכיב מפתח חשוב נוסף לצד תוכן הקידום. קישור נכנס הוא קישור שנמצא באתר אחר ומפנה לאתר שלכם, ואליו גוגל מתייחס כאל מעין המלצה על האתר שלכם. קישורים נכנסים כאלה תוכלו לייצר באמצעות פרסום כתבות באתרי תוכן שונים, החל מאתרים קטנים ושוליים, דרך מקומונים ומגזינים מקצועיים וכלה באתרי חדשות גדולים ומובילים. בתוך כל כתבה תוכלו "לשתול" קישור לאתר שלכם, כך שאתם נהנים גם מכתבה שחושפת את העסק שלכם לקוראים וגם מקישור נכנס שיכול לקדם את האתר שלכם בגוגל, מה שהופך גם את התחום של כתיבת כתבות לצורך יצירת קישורים נכנסים, לסוג של תוכן קידום.

שירותי בניית קישורים - גרף

הצלחת פעילות הקידום שלכם תלויה לא רק ביישום ממצה בכל מגוון כלי וערוצי הקידום העומדים לרשותכם, אלא גם ובעיקר ביישום נכון שלהם. פעילות הקידום שלכם צריכה להיות למעשה שקופה לגוגל, וגוגל לא אמור לדעת שאתם עושים פעולות מלאכותיות לצורך קידום האתר שלכם. הכל צריך להיות טבעי ואותנטי והכל צריך להצטבר למסה קריטית שתאפשר לכם א' להגיע אל ראש דפי תוצאות החיפוש וב' להישאר שם לזמן ממושך. על כן, לא רק שהפעולה הספציפית של כתיבת מאמרים לקידום אתרים לא יכולה להספיק לקידום האתר שלכם, אלא שכל פעילות הקידום שלכם צריכה להתנהל בצורה מקצועית ועל בסיס קבוע לאורך זמן, ממש כמו כל תהליך עסקי אחר שאתם מתקצבים (למשל הנהלת חשבונות, ראיית חשבונות, ניהול והזמנת מלאי וכדומה).

כמה זה עולה?

ובכן, זה תלוי איך אתם עושים את זה. כתיבת מאמרים לקידום אתרים היא פרקטיקה שאתם יכולים ליישם בעבודה ישירה עם כותב תוכן עצמאי, שיכתוב עבורכם את המאמרים, אך מאותו רגע אתם אחראים להפצת המאמרים, לשילובם באתר ולמעשה לכל יתר פעילויות הקידום וכפי שהסברנו קודם לכן, ישנן עוד כמה וכמה פעילויות הכרחיות כאלה. במקרה כזה, אתם יכולים לצפות לעלות שנעה בין 15 אג' למילה ועד 25 אג' למילה – שימו לב, מדובר במאמרי קידום בלבד ולא במאמרים מקצועיים. אפשרות אחרת היא עבודה עם חברה לקידום אתרים, חברה שתספק לכם את כל השירותים הנדרשים לכם לצורך קידום האתר ובכלל זה תספק לכם גם שירות של כתיבת מאמרים לקידום אתרים באמצעות כותבי תוכן קבועים שהיא עובדת איתם. במקרה זה, אתם משלמים ריטיינר לחברת הקידום שמקדמת לכם את האתר על בסיס קבוע, כשהריטיינר כולל בתוכו גם את עלות כתיבת המאמרים הנדרשים לצורך קידום האתר. ריטיינר זה יכול לעלות אלפי שקלים בודדים בחודש, החל מ-1,000 שקלים.

קישורים לאתרים SEO

חברות קידום מובילות, תדענה לספק לכם גם ערוצים חשובים נוספים לפרסום כתבות ותוכן שיווקי באתרי תוכן גדולים, אלא שמרכיב זה הוא בתשלום נפרד. כך למשל, תוכלו לפרסם כתבה באתר קטן יחסית בעלות של 80 שקלים לכתבה, לפרסם אותה במקומון תמורת 140 שקלים ועד 500 שקלים בהתאם לגודל ותפוצת המקומון או לפרסם באתרים גדולים ומובילים כדוגמת סרוגים, כלכליסט וכדומה, תמורת 1,500 עד 3,000 שקלים לכתבה ויותר באתרים הגדולים והמובילים בישראל. מן הסתם, כאשר אתם בוחרים את חברת הקידום שאיתה תעבדו, רצוי לבחור בחברה שיודעת להציע לכם מגוון פתרונות, הן במישור של כתיבת מאמרי קידום בשוטף, הן כתיבת כתבות לפרסום ויצירת קישורים נכנסים והן בתחומי קידום נוספים.

BESTLINKS היא אחת מחברות קידום האתרים המובילה בישראל, ומספקת ללקוחותיה חבילות קידום עשירות ומתקדמות הכוללות גם מרכיב של כתיבת מארים לקידום אתרים, גם כתיבת כתבות לפרסום באתרי תוכן מובילים עם הוצאת קישורים נכנסים וגם פעילות שיווק, פרסום וקידום באינטרנט לכל רוחב הכלים והערוצים הקיימים. כל פעילות החברה מבוצעת על ידי צוות מקצועי שחי את עולם הקידום ביום יום ומחויב לדבר אחד בלבד – לתוצאות עבור הלקוח.

כל בעל עסק שיש לו אתר אינטרנט מבין את החשיבות של כתיבת תוכן לקידום האתר שלו. למעשה, מנוע החיפוש גוגל פועל על אלגוריתם שמזהה תוכן איכותי, מזהה קישורים איכותיים המעבירים את הגולש מאתרים ישירות לאתר שלנו ובכך מחזקים את האתר שלנו בתהליך הקידום

SEO לקישורים חיצוניים

אז אם גם אתם מחפשים חברה מקצועית שתסייע לכם בכתיבת תוכן לקידום אתרים, אנו שמחים לבשר לכם שהגעתם בדיוק למקום הנכון! חברת בסט לינקס מחזיקה במאות אתרי תוכן בשלל תחומים ביניהם למעלה מ-100 אתרים בתחום הבניה, הדלן, השיפוצים ובעלי המקצוע, למעלה מ-20 אתרים בתחום האירועים ועולם התיירות, למעלה מ20 אתרים בתחום הרפואה, טיפולים אסתטיים ובריאות ולמעלה מ-60 אתרים בתחום הפיננסים ואתרים כלליים. מדובר באתרים חזקים עם דומיינים ותיקים שיעיפו את האתר שלכם למקומות גבוהים בגוגל. צרו איתנו קשר ונשמח לסייע לכם

 

כתיבת תוכן לקידום אתרים מדוע אני צריך את זה

יש כמה סיבות מרכזיות שבגללן בעלי אתרים משקיעים בכתיבת תוכן לקידום אתרים

הסיבה הראשונה היא משום שכתיבת תוכן איכותי פשוט עוזרת לנו לקדם את האתר שלנו במנועי החיפוש. מנועי החיפוש ובראשם גוגל רואה בתוכן איכותי פרמטר סופר מרכזי המושך גולשים לאתר שלנו

יחד עם זאת, ברגע שגולש נמצא באתר X ודרך האתר הזה הוא מגיע לאתר Y דרך קישור, זה מעיד על המלצה. כלומר, העובדה שיש באתר הזה קישור מעידה על כך שהאתר שמקבל את הקישור הוא אתר מקצועי בתחומו, אתר המעניק לגולש ערך מוסף ובכך גם תורם לקידום של האתר שלנו בגוגל

כתיבת תוכן לקידום אתרים מביאה תנועה לאתר שלנו

סיבה נוספת ולא פחות חשובה שבגינה מומלץ להשקיע בכתיבת מאמרים לקידום אתרים היא משום שתוכן מייצר טראפיק. מה זה אומר טראפיק? טראפיק זה אומר תנועה לאתר שלנו. ככל שיש יותר גולשים שמגיעים לאתר שלנו, ככה האתר שלנו מקודם בגוגל וגם במקביל זוכה לחשיפה מאוד גדולה

 

בנוסף, ברגע שאנחנו משקיעים בתוכן איכותי הכולל שילוב מדריכים ארוכים ומפורטים, כתבות מפורטות בשלל נושאים הקשורים לתחום שבו האתר שלנו עובד, פוסטים מעניינים שאין בשום מקום אחר, זה בעצם מייצר מצב של עניין וסקרנות אצל הגולשים וזה בדיוק מה שאנחנו מחפשים. גולשים שנכנסים לאתר שלנו וגם נשארים בו ומביעים עניין בתכנים שבתוכו, גוגל רואה את זה שוב בתור משהו חיובי וככל שיש יותר גולשים שנשארים יותר זמן באתר שלנו, זה בעצם תורם הרבה מאוד לתהליך הקידום בצורה עקיפה

קניית קישורים

שירות בניית קישורים לצורך כתיבת תוכן לקידום אתרים איך זה עובד?

יש כמה דרכים שבאמצעותן אתם יכולים לקדם את האתר שלכם באמצעות תוכן. הדרך הראשונה היא לפנות לחברת קידום שתסייע לכם בתהליך הקידום ותהיה אחראית גם על הכתיבה. הבעייתיות היא שאתם מוגבלים בכמות התכנים שמוטמעים ברשת ובכמות הקישורים שמועברים לאתר שלכם. זה בעייתי בעיקר בתחומים שהם מאוד תחרותיים ואז אנחנו צריכים אתרים שהם סופר חזקים, סופר ותיקים וסופר רלוונטיים לתחום שלנו. מומלץ לפנות לחברת קידום לביצוע פעולות נוספות באתר שלנו התורמות לקידום וזה בנוסף לתוכן. דרך נוספת שבאמצעותה אתם יכולים לכתוב תוכן לצורך קידום אתרים היא פשוט לפנות לכל מיני אתרים בעצמכם. הבעיה עם השיטה הזו שהיא לוקחת לכם המון זמן, כלומר אתם צריכים ממש לפנות אתר אתר, לבדוק איך זה עובד באותו אתר משום שכל אתר פועל בצורה שונה. לכן, הדרך הטובה ביותר היום לבצע כתיבת תוכן לקידום אתרים, בעיקר בתחומים שהם תחרותיים כמו תיירות, שיפוצים, בעלי מקצוע, רפואה, עיצוב, טכנולוגיה ותחום הפיננסים היא באמצעות חברה מקצועית המתמחה בשירות בניית קישורים. אופציה זו תאפשר לכם לפרסם כמות גדולה של תכנים שדרכם תובילו לאתר שלכם קישורים מכל מיני אתרים ואז בעצם האתר שלכם יקודם בצורה הטובה ביותר על פני תקופה ארוכה

 

היתרונות של פרסום כתבות איכותיות וקישורים דרך בסט לינק

  • מגוון עצום של אתרים יש לנו למעלה מ-300 אתרים בשלל תחומים. האתרים מקודמים בגוגל כבר שנים רבות, מחזיקים בדומיינים ותיקים ועומדים בכל הקריטריונים של האלגוריתם של גוגל. בנוסף, האתרים חוו כמה שינויים קריטיים של גוגל כמו פינגווין ועמדו בהם. ברגע שאתם מבצעים פרסום כתבות יח"צ לאתר שלכם דרך האתרים שלנו, תוך כמה שבועות תראו שינוי משמעותי בתהליך הקידום
  • תוכן איכותי יש לנו צוות כותבים מנוסה שידע לאתר את הצרכים שלכם בתור עסק חי ונושם, לבנות עבורכם אסטרטגיית תוכן מעולה ואף לבצע עבורכם מחקר מילות מפתח במידת הצורך
  • חבילות לכל עסק בין אם אתם עסק קטן עם תקציב פרסום מוגבל ובין אם יש לכם סכום כסף מכובד אותו אתם רוצים להשקיע, יש לנו חבילה עבור כל אחד ואחת מכם. התוכן נכתב בהתאמה אישית, מוטמע באתרים רלוונטיים. כל כתבה כוללת שני קישורים לפחות המובילים ישירות לדפים רלונטים באתר שלכם

איך זה עובד אצלנו בבסט לינק?

  1.  בחירת כמות התכנים שאתם רוצים לפרסם.
  2. בחירת אורך הכתבות
  3. בחירת האתרים הרלוונטים לכם, בשלב זה אנו יכולים לסייע לכם
  4. בחירת הזמנים שתרצו לפרסם את הכתבות
  5. תשלום על חבילה
  6. יוצאים לדרך

כמה עולה לפרסם כתיבת תוכן לקידום אתרים ?

המחיר תלוי באתרים שאתם בוחרים לפרסם, בכמות הכתבות ובאורך הכתבה. מחיר לפרסום כתבה באורך 500 מילים נע בין 100-700 שקלים

אז קדימה! למה אתם מחכים? כל שנשאר לכם הוא פשוט ליצור איתנו קשר ואנחנו כבר נדע לסייע לכם בתהליך כתיבת תוכן לקידום אתרים באופן הכי מקצועי שיש היום ברשת. כתיבת תוכן לקידום אתרים זה בסט לינקס.

כתיבה לקידום אתריםקיים קשר ישיר בין קידום אתרים לכתיבה. למעשה, אחד הנושאים הכי חשובים בהיבט של בנייה וקידום אתרים הוא כתיבה. מנתונים עולה כי למעלה מ-40% מהיכולת שלנו לקדם את האתר שלנו בגוגל מתבססת על כתיבת התוכן. התוכן הוא כמובן תוכן איכותי ותוכן שמותאם לחיפושים של הגולשים בגוגל.

יש לא מעט כללים שחייבים להכיר כאשר בוחרים להשקיע בבניית אסטרטגיה של כתיבה לקידום אתרים. קידום אתרים הכוונה הפעם לקידום אורגני – SEO ופחות לקידום ממומן.

 

כתיבה לקידום אתרים איכות לפני הכל

הרבה מבעלי אתרים מחליטים להעביר את המשימה של כתיבה עבור קידום האתר שלהם לכותב תוכן מבלי שיש לו מושג לגבי התחום שבו האתר או העסק שלהם עוסק. ברגע שכותב תוכן כותב לכם תוכן לאתר ואין לו שום מושג בתחום כל מה שהוא עושה זה להיכנס לגוגל, לכתוב משהו שקשור באופן כזה או אחר לנושא עליו הוא כותב, לראות מה אנשים כותבים ואז לכתוב את אותו הדבר בדיוק במילים אחרות.

תוכן מועתק או תוכן שנכתב בצורה דומה או זהה לשאר המאמרים לא נותן תועלת לגולש ולא מספק לו ערך מוסף כאשר הוא נכנס לאתר שלכם. אנשים לא בטוחים אם מישהו בכלל קורא את התוכן ולכן הם משקיעים רק בתוכן לקידום נטו לפי מילות מפתח אבל זו טעות ממש. אם תשקיעו בתוכן איכותי, מקורי, מעניין ושונה ממה שיש לכולם, תגלו כי אנשים באמת נכנסים וקוראים את התוכן שיש באתר שלכם וזה בדיוק מה שגוגל מחפש כשהוא מדרג אתכם במקומות גבוהים.

שהגולשים יישארו בעמודי התוכן בגלל שהוא מעניין ומספק להם ערך מוסף. לעומת זאת, אם אתם בוחרים לפרסם תוכן שאין לו שום תועלת כאשר הגולש נכנס לאתר שלכם, תוכן כללי ותוכן ספאם אז זה ממש לא משהו שיביא לכם לקוחות. לכן, מומלץ מאוד השקיע בתוכן איכותי, מקורי ומעניין. אז יש שתי אפשרויות. אם שתכתבו את התוכן בעצמכם למרות שזה לוקח לא מעט זמן ואנרגיה או שתשלמו למישהו שבאמת יודע לכתוב!

 

כתיבה לקידום אתרים היררכיה של כותרות

קיימים 6 סוגים של כותרות וזה אחד הדברים הכי חשובים להבנה בכתיבה לקידום אתרים. ניתן לעבוד עם עורכי תוכן כמו למשל ויז‘ואל קומפוז‘ר או עורכי תוכן יותר מתקדמים כמו אלמנטור. הכותרת חייבת להיות מוגדרת על ידי עורך התוכן. כותרת ברמה 1 עד כותרת ברמה 6. מאוד חשוב להגדיר את הכותרות בעמוד התוכן באופן הבא:

  • כותרת עליונה – כותרת ראשית מסוג H1 – מדובר בכותרת שאנו שמים רק פעם אחת בעמוד שלנו ורק בכותרת הראשית. הכותרת הזו משפיעה על הקידום של האתר ביחד עם הכותרת של מנוע החיפוש. כאן נרצה גם לשלב מילות מפתח אותן אנו רוצים לקדם כחלק מהמאמר שלנו. למשל, המאמר הנוכחי נכתב במטרה לקדם אתר הביטוי כתיבה לקידום אתרים. לכן, בחרנו שהכותרת הראשית המוגדרת כ- H1 תופיע עם המילים הללו.
  • כותרת משנית – H2 – כל כותרת נוספת ברמה כותרות משניות. אם אנחנו רוצים להגיע לרמה של 3 או 4 זה עובד בדיוק אותו דבר. אנחנו פשוט צריכים שהכותרת תהיה קשורה לרמת הקודמת.

כתיבה לקידום אתרים – כתיבת טקסט עם מרווחים, פסקאות

דגש נוסף שמאוד חשוב להקפיד עליו בכתיבה לקידום אתרים הוא בהיבט של פסקאות. זה לא ספר. זה מאמר. לכן, חייבת להיות חלוקה הגיונית, רציפה, פסקאות קצרות, משפטים קצרים. כשאתם כותבים ומפרסמים מאמרים, אתם רוצים לחשוב על הגולש. איך יהיה לו נוח לקרוא? אנחנו רוצים לאפשר לגולש לקרוא את הטקסט בצורה נוחה ונעימה. זה יבוא לידי ביטוי בתוכן, בגודל של הטקסט, בכותרות ובחלוקה של הפסקאות.

 

כתיבה לקידום אתרים – קישורים חיצוניים ופנימיים

אחת הטכניקות הכי חזקות בתחום של קידום אתרים הוא לקדם את האתר שלנו באמצעות קישורים חיצוניים. קישור חיצוני זה בעצם קישור מאתרים שמקשרים לאתר שלנו על ביטויים שאנחנו רוצים לקדם. ככה בעצם אנחנו גורמים לגוגל לחשוב שהביטוי שאנו מקשרים מאתר חיצוני בעצם מדבר על נושא שיש באתר שלנו.

ככל שאנחנו מקשרים מיותר אתרים חיצוניים וככל שהאתרים האלה יותר חזקים אז זה יאפשר לגוגל להבין שהעמוד שאני מקדם קשור לנושא הזה. באתרים עם תחרות שאיננה גבוהה מאוד, זה יעזור מאוד בתהליך הקידום.

ממש כמו שמקשרים ממאמר חיצוני לעמוד מסוים באתר ככה צריך גם לקשר מתוך האתר בתוך המאמרים שאתם כותבים לאתר שלכם לגבי ביטויים שאתם רוצים לקדם. ממש כמו שקישורים חיצוניים מקדמים את האתר שלנו, ככה גם קישורים פנימיים מחזקים את העמוד.

 

כתיבה לקידום אתרים – מילות מפתח

אסטרטגיית תוכן וכתיבת מאמרים לצורך קידום ללא מחקר מילות מפתח, לא נותנת לנו הרבה. לכן, חשוב קודם כל לבצע מחקר מילות מפתח מקיף בהתאם לתחום שבו העסק שלכם עוסק ורק אז להחליט על אילו נושאים אתם כותבים לאתר שלכם.

 

כתיבה לקידום אתרים – מי יכול לכתוב לי לאתר?

  1. מקדמי אתרים – חלק מהשירות שמקדמי אתרים מציעים הוא שירות כתיבת תוכן. אותם מקדמים עובדים עם כותבי תוכן פרילנסרים או עם חברות העוסקות בכתיבת תוכן.
  2. בוני קישורים – חברות המתמחות בבניית קישורים הרבה פעמים מספקות לקהל הלקוחות שלהם שירות של כתיבת תוכן.
  3. פרילנסרים כותבי תוכן – ניתן לפנות באופן עצמאי וללא קשר למקדם או חברת קידום. למשל, יש כאלה שאין להם תקציב גבוה להשקיע בקידום ולכן הם בחרו ללמוד קצת את התחום בעצמם ולקדם לבד את האתר ואז רק לשירות של הכתיבת תוכן הם נעזרים בספק חיצוני.
  4. חברות לכתיבת תוכן, חברות קופירייטינג – לרוב מדובר בתקציבים מאוד גבוהים ובכמות תכנים עצומה של עשרות עד מאות תכנים בחודש. גם זו כמובן אופציה.

 

כתיבת תוכן

כתיבה לקידום אתרים כמה זה עולה

העלויות של כתיבת תוכן לקידום אתרים משתנה ותלוי בכמה גורמים חשובים:

  1. כמויות – ככל שהכמות שתזמינו גבוהה יותר, כלומר תזמינו יותר מאמרים פר חודש עבור האתר שלכם, ככה המחיר לכתיבת תוכן לקידום אתרים יורדת.
  2. מי כותב לכם את התוכן? – יש כל מיני סוגים של חברות או פרילנסרים המספקים שירותי כתיבת תוכן. ניתן לפנות לפרילנסרים לכתיבת תוכן, חברות ענק העוסקים בכל סוגי כתיבת תוכן, שירותי קופירייטינג ועוד.
  3. איכות כתיבה – ככל שהכתיבה איכותית יותר, מקורית, מעניינת וכמובן נקייה בשגיאות כתיב וטעויות, המחיר עולה.
  4. פרסום באתרים – יש קשר ישיר בין סוג האתרים שאתם בוחרים לפרסם למחיר שתשלמו. למשל, פרסום באתר כמו וואללה,YNET או מקום, יקר פי ארבע או חמש לעומת פרסום באתר רגיל או בלוג תוכן.

 

המחיר לכתיבת תוכן לקידום אתרים נע בין 8 אג‘ ל-20 אג‘ למילה. כלומר בין 30-400 ש“ח לעמוד תוכן. עבור תוכן שיווקי המחירים עולים ומשתנים בין הנושאים ובין סוגי האתרים בהם אנו מפרסמים את התוכן. כאמור, פרסום באתרי תוכן חדשותיים עם תנועת גולשים של כמה עשרות אלפים ביום, יעלה בין כמה מאות לכמה אלפי שקלים עבור כתבת תוכן ממומנת אחת.

התקשרו: 072-3940741
הכירו את מערכת המתקדמת בישראל להזמנת קישורים ותוכן אונליין